Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houten autogarage

<<

Anoniem74

Bericht 26 Sep 2014 21:30

Houten autogarage

De jongste wordt in de decembermaand 2, en nu willen we de oma's en opa's vragen om samen een mooie houten autogarage te kopen.

Heb er nog geen ervaring mee, maar wat is een leuk merk mbt houten garages?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 26 Sep 2014 21:32

Re: Houten autogarage

Wij hebben deze en hij is zwaar favoriet. Hij is van Woody.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 26 Sep 2014 21:54

Re: Houten autogarage

Ik lees even mee. Ik wil voor mijn dochter ook een houten garage maar ik vind die dingen best prijzig!
<<

Anoniem74

Bericht 26 Sep 2014 22:01

Re: Houten autogarage

Idd magenta, dat valt mij ook tegen....
Die is idd erg leuk annie, maar volgens mij las ik dat je niet alles krijgt wat op plaatje staat?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 26 Sep 2014 22:02

Re: Houten autogarage

Klopt. Je krijgt de garage en ik geloof 3 auto's en 3 poppetjes.

Wij waren vooral op zoek naar een garage die aan Y. zijn treinbaan vast kon.
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 26 Sep 2014 22:03

Re: Houten autogarage

O, dat is ideaal idd!
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 26 Sep 2014 22:19

Re: Houten autogarage

Wij hebben sinds 2 weken de zelfde als Annie. (Dank je voor de tip en de foto's Annie!) En hij is echt heel leuk en word door zowel dochter als zoon veel mee gespeeld. Ook hier gekocht mede doordat de treinbaan eraan kan. We kregen er 2 auto's en wat poppetjes bij. Maar hij doet er liever zn andere auto's in.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem74

Bericht 26 Sep 2014 22:29

Re: Houten autogarage

Waar heb je m gekocht ieniemienie? Hebben jullie een ikea treinbaan?
<<

Anoniem74

Bericht 26 Sep 2014 22:34

Re: Houten autogarage

Bij bol.com is de garage 60. We hebben nog een bon a 25 euro volgens mij...of ik moet nog even wachten op het kerstpakket van vriend...elk jaar bol.com cadeaubonnen :)
<<

Anoniem73

Bericht 26 Sep 2014 23:50

Re: Houten autogarage

Annie kunnen er ook gewone auto's op? Van die ijzeren auto's bedoel ik. Of is de garage daar te klein voor?
<<

Anoniem92

Bericht 26 Nov 2014 14:04

Re: Houten autogarage

Dochter heeft hem sinds gisteravond in gebruik, mijn schoonvader heeft de onderdelen gelijmd omdat het anders echt heel wankel was, dit stond er als tip bij. Daarnet hoorde ik een grote klap en blijkt dat het touwtje van de lift geknapt is. Ik ben echt niet te stuiten zo link. Heb de webshop (zaartje.nl) gemaild en gebeld en hoop toch dat er nog garantie op zit (3/11 besteld). Hebben wij als enige pech?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 26 Nov 2014 15:01

Re: Houten autogarage

Parel schreef:Dochter heeft hem sinds gisteravond in gebruik, mijn schoonvader heeft de onderdelen gelijmd omdat het anders echt heel wankel was, dit stond er als tip bij. Daarnet hoorde ik een grote klap en blijkt dat het touwtje van de lift geknapt is. Ik ben echt niet te stuiten zo link. Heb de webshop (zaartje.nl) gemaild en gebeld en hoop toch dat er nog garantie op zit (3/11 besteld). Hebben wij als enige pech?

Wij hebben hem ook gelijmd. Want was het idd erg wankel.
Helaas hebben wij ook gehad dat het touwtje brak. Echt heel erg balen. Zeker omdat we hem gelijmd hadden, en er dus bijna niet meer bij konden. Uiteindelijk is het mijn man gelukt en heeft er een heel stevig nieuw touwtje aan gemaakt. Die doet het tot nu toe super. Ben erg benieuwd of je nog iets van garantie hebt. Hoop van wel!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers