Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 26 Sep 2014 13:15

Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

In het kader van besparingen ben ik aan het zoeken naar een goedkoper alles-in-1 abonnement. We hebben nu het basispakket van Ziggo + onbeperkt bellen voor in totaal €54,90 per maand. Dat zou toch goedkoper kunnen dacht ik. Na wat zoeken kom ik uit op drie aanbieders die goedkoper zijn: Tele2, Telfort en Vodafone.

Ik ben heel benieuwd of er meiden zijn die bij een van deze providers een abonnement hebben (gehad) en wat de ervaringen zijn.
Een andere provider mag uiteraard ook, maar bijvoorbeeld UPC is in onze plaats niet beschikbaar evenals glasvezel.

Misschien belangrijk om te weten: internet wordt bij tijden intensief gebruikt voor online gamen op de PlayStation.

Alvast bedankt!
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2014 13:37

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Toevallig vandaag overgestapt van KPN naar Telfort. Ben tot nu toe super tevreden en veel goedkoper.

Maar wij nemen alleen internet af, dus over de rest kan ik niets zeggen.
<<

Anoniem173

Bericht 26 Sep 2014 13:45

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Ik heb 2 jaar telfort Internet en tv gehad. Hier was ik heel erg tevreden over. Snel Internet en veel keuzes uit tv zenders.

Nu heb ik sinds april in het nieuwe huis tele-2. Dit genomen omdat het in het eerste jaar bijna 200 euro scheelde. Ik ben over tele 2 een stukje minder tevreden. We hebben best regelmatig storing, we moeten her kastje voor de tv echt regelmatig resetten en ik vind het Internet een stuk langzamer. Helaas zitten we hier nog ruim 1.5 jaar aan vast. Zou dan toch weer terug gaan naar telfort.
<<

Anoniem114

Bericht 26 Sep 2014 14:01

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Ik heb KPN compleet en ben er heel tevreden mee. Ben zo compleet, dat ik er ook m'n mobiel bij heb en ook een abonnement voor m'n moeder. In totaal, voor 2 abonnementen en een alles-in-één-pakket, betaal ik nu 95,50. Dan heeft m'n moeder een abonnement van 100 belminuten/smsjes, ik heb een abonnement van 1000mb, onbeperkt bellen en smsen en we hebben thuis gemiddelde snelheid internet, extra zenderpakketten en telefonie. Oh en omdat we alles compleet hebben, is mijn internetbundel verdubbeld en de belminuten van mijn moeder ook.
<<

Anoniem126

Bericht 26 Sep 2014 14:19

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem205

Bericht 26 Sep 2014 15:50

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Wij zijn van ruim 2 jaar tele2 naar telfort over gestapt. Zijn erg tevreden, ze bieden goede kwaliteit! Hebben onlangs wat issues gehad dat we geen tv konden kijken. Vriend heeft gebeld met de helpdesk, die hebben ons teruggebeld want 1e lijn kon niet helpen. Uiteindelijk bleek het aan de router te liggen, binnen 2 dagen lag er een nieuwe router in de bus.

Dus als het even kan, we willen iets minder betalen, blijven we mooi bij telfort!
<<

Anoniem255

Bericht 26 Sep 2014 16:34

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Wij zitten ook bij Telfort en zijn zeer tevreden.
Als ons abonnement is afgelopen krijgen we ook altijd weer een goede aanbieding met de vraag of we willen blijven. We zitten nu 4 jaar bij Telfort en 1x eenpprobleem gehad met de router. We hebben toen binnen 2dgn een nieuwe gehad.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 26 Sep 2014 16:40

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Dank jullie wel voor de antwoorden tot nu toe! Telfort zijn jullie dus erg tevreden over, goed om te horen. Die gaat bovenaan het lijstje.
<<

Anoniem114

Bericht 26 Sep 2014 16:52

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Telfort is van KPN hè? :) Dus op zich is KPN ook prima te doen, als je een fijne aanbieding treft!
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 26 Sep 2014 17:18

Re: Ervaringen gezocht alles-in-1 Tele2/Telfort/Vodafone

Ja, dat weet ik. Daarom noemde ik KPN eigenlijk niet apart. Ik vind wat ik zag tot nu toe KPN wel duur, duurder dan we hebben in elk geval. We hebben ook geen mogelijkheid om een combi met mobiele abonnementen te doen, omdat die net zijn verlengd. Maar dan zou ik eens kunnen bellen misschien om eens naar extra acties te informeren.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers