Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

<<

Anoniem65

Bericht 24 Sep 2014 16:46

iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/ar ... oien.dhtml

Dit lees ik net op AD.nl. Hoe lang zou ik nog met mijn iPhone 4S kunnen doen? Straks draaien alle apps op iOs8 en dat kan hij dus niet aan. Ik denk dat ik voor een 5 ga, zodra de 6 er is (neem aan dat de 5 dan wat in prijs gaat zakken).
Wie heeft er ook nog een iPhone 4 en wat gaan jullie doen?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 24 Sep 2014 16:48

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Het gaat erom dat je gevaar loopt als je een gevaarlijke website bezoekt, maar de meeste websites zijn toch wel veilig? Ik las laatst ook ergens dat er nog genoeg mensen een telefoon op een oudere versie dan iOs7 hebben, voor hun gaat het toch ook goed?

Ik heb er geen last van nog, ik heb een 5C
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 24 Sep 2014 16:57

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Heb je nou een 4 of een 4S? Want op een 4 kan geen IOS 8 maar op een 4S wel.
<<

Anoniem122

Bericht 24 Sep 2014 17:01

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Helix schreef:Het gaat erom dat je gevaar loopt als je een gevaarlijke website bezoekt, maar de meeste websites zijn toch wel veilig? Ik las laatst ook ergens dat er nog genoeg mensen een telefoon op een oudere versie dan iOs7 hebben, voor hun gaat het toch ook goed?

Ik heb er geen last van nog, ik heb een 5C


Ik heb het artikel niet gelezen, maar ik had op een gegeven moment een 3G en die kon ook niet meer updaten en zo kon ik echt bijna geen enkel app meer downloaden of gebruiken.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Sep 2014 17:10

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Mijn 4s draait nog steeds prima op IOS 6....

En de 5 wordt niet meer gemaakt trouwens. De 5C is technisch hetzelfde, alleen uiterlijk is anders.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem185

Bericht 24 Sep 2014 17:18

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Mijn 4s doet het nog goed. Zolang hij het doet vind ik het prima. Volgens mij krijg ik binnenkort wel een nieuwe, een 5 van mijn vader.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Sep 2014 06:11

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Ik heb mijn 4s nog niet geupdate na al die berichten van afgelopen week, ik denk dat als volgend jaar de iphone 7 ofzo uitkomt dat dan de 4s wel aan de beurt is om geen updates meer te krijgen. Ik ga er vanuit dat ik nog zeker een jaar gebruik kan maken van mijn iphone. Overigens koop ik nooit een nieuwe..er is altijd wel iemand in de vriendengroep die de nieuwste wil hebben, dus dan neem ik de ''oude'' weer over.
2016
<<

Anoniem65

Bericht 26 Sep 2014 10:19

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Ik heb inderdaad een melding op mijn 4S dat ik de nieuwe iOs kan downloaden. Ik denk dat ik het niet doe, hij is nu al de hele tijd vol en krijg steeds meldingen en hij sluit steeds apps ineens uit zichzelf af. Dus binnenkort toch tijd voor een nieuwe. Denk dat het een 5S gaat worden (5C zijn die gekleurde toch?). Ik heb gelezen dat een 6 niet zo veel scheelt met de 5, behalve het formaat. Of wordt het toch weer een Samsung, daar was ik ook altijd tevreden over.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 26 Sep 2014 11:48

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Ik heb ook een 4S en merk wel dat deze langzamer begint te worden en ook de apps sluit hij ontzettend vaak zomaar af. Begin nu ook al rond te kijken naar een andere. Twijfel nog tussen een iphone of eentje van Samsung
<<

Anoniem65

Bericht 26 Sep 2014 12:12

Re: iPhone 4 straks niet meer bruikaar?

Bloemetjesgordijn schreef:Ik heb ook een 4S en merk wel dat deze langzamer begint te worden en ook de apps sluit hij ontzettend vaak zomaar af. Begin nu ook al rond te kijken naar een andere. Twijfel nog tussen een iphone of eentje van Samsung


Dat is irritant he! Wil je whatsapp opstarten, krijg je eerst een minuut een wit scherm.
Hiervoor had ik een Samsung Galaxy SII en die was ook wel heel fijn, dus ik twijfel tussen de Galaxy S5 en iPhone 5S. Aan iPhone vind ik het ideaal dat ik alle apps gewoon mee kan nemen, telefoon aan de computer hangen en alles (incl je schermafbeelding enzo) zijn ingesteld. Ik vind het altijd zo'n gedoe om alles op een nieuwe telefoon te zetten en er aan te wennen. En ik heb bepaalde iOs apps die op android weer niet draaien.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers