Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2 dagen pil gemist en gestopt

<<

Anoniem75

Bericht 24 Sep 2014 09:32

2 dagen pil gemist en gestopt

Stomme vraag misschien.. Maar door al het gedoe van mijn zoontje die in het ziekenhuis lag ben ik 2 dagen de pil vergeten. Nu heb ik die strip maar weggegooid en besloten om op m'n menstruatie te wachten. Ik moest eigenlijk nog een week slikken. Normaal gezien wordt ik zo'n 5 dagen na de laatste pil ongesteld. Kan ik hier nu ook vanuit gaan? Het is nu 5 dagen geleden en ik verga echt van de buikpijn. Normaal krijg ik ook wel buikpijn maar dit is echt 6x erger :pale: M'n lichaam is volgens mij nu ook gigantisch ontregeld want ik zweet me een otje en ik heb een vette huid gekregen bah!
<<

anoniem196

Bericht 24 Sep 2014 09:44

Re: 2 dagen pil gemist en gestopt

Ik denk dat het nu iets langer kan duren. je stopt zomaar ineens midden in een pilstrip.
Ik zou nog even een paar dagen afwachten.
<<

Anoniem193

Bericht 24 Sep 2014 09:50

Re: 2 dagen pil gemist en gestopt

Zat je nou in je 2e week of in je 3e week?
In de 3e week is er niet zoveel aan de hand. Zat je nog net in je 2e week, dan hoop ik dat je geen onveilige sex hebt gehad de afgelopen dagen.
Let er ook op dat je de 8e dag weer begint met je nieuwe strip?
<<

Anoniem75

Bericht 24 Sep 2014 09:54

Re: 2 dagen pil gemist en gestopt

Net in de derde week. Wbt seks pas ik altijd goed op dus daar hoef ik me niet druk over te maken.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers