Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby bij je in bed nemen?

<<

Anoniem110

Bericht 23 Sep 2014 21:16

Re: Baby bij je in bed nemen?

Ja in het begin stond de reis wieg op de kamer. Tot hij ingebakerd opeens veel beter sliep is hij terug in zijn eigen bedje gegaan. En nu slaapt mijn kleuter nog regelmatig naast mij "op mijn verzoek :love: "
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2014 21:40

Re: Baby bij je in bed nemen?

Vorige week was N. ziek (koorts) en sliep ze de hele nacht slecht. Op een gegeven moment was ze zó intens verdrietig, warm en zielig dat ik haar bij ons in bed heb gelegd. Uiteindelijk viel ze stijf tegen me aan in slaap voor een paar uurtjes.
Dat was de 1e keer in 9 maanden tijd.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 23 Sep 2014 21:43

Re: Baby bij je in bed nemen?

Susan schreef:Toen ze heel klein waren deden we het pertinent niet omdat we het te gevaarlijk vonden. Ezra had een wiegje naast ons bed en later een ledikantje, Yrsa had een rieten mandje als wieg dat bij ons op bed stond (niet op het randje uiteraard) en later lag ze ook in een ledikantje naast ons. Bij het voeden kwamen ze wel in ons bed, maar dan zorgde ik dat ik wakker bleef en legde ze daarna terug. Toen ze ouder waren lagen ze wel af en toe bij ons in bed.


Hier net zo. Wel nadat hij in zijn ledikant ging slapen i.p.v. wiegje op zijn eigen kamer.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Sep 2014 21:43

Re: Baby bij je in bed nemen?

Exogenesis schreef:Vorige week was N. ziek (koorts) en sliep ze de hele nacht slecht. Op een gegeven moment was ze zó intens verdrietig, warm en zielig dat ik haar bij ons in bed heb gelegd. Uiteindelijk viel ze stijf tegen me aan in slaap voor een paar uurtjes.
Dat was de 1e keer in 9 maanden tijd.


:love:

Ik heb mijn zoon zo een paar uur op mijn borst gehad, een paar weken terug. Dat was wel op de dag, maar ik heb ervan genoten (alleen vond ik het voor hem natuurlijk niet leuk dat hij ziek was).
L2014 & H2017
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2014 21:50

Re: Baby bij je in bed nemen?

mzcharlotte schreef:
Exogenesis schreef:Vorige week was N. ziek (koorts) en sliep ze de hele nacht slecht. Op een gegeven moment was ze zó intens verdrietig, warm en zielig dat ik haar bij ons in bed heb gelegd. Uiteindelijk viel ze stijf tegen me aan in slaap voor een paar uurtjes.
Dat was de 1e keer in 9 maanden tijd.


:love:

Ik heb mijn zoon zo een paar uur op mijn borst gehad, een paar weken terug. Dat was wel op de dag, maar ik heb ervan genoten (alleen vond ik het voor hem natuurlijk niet leuk dat hij ziek was).


Haha, ja, ik genoot ook stiekem. Gewoonlijk is ze ontzettend levendig en druk en wil ze niet meer bij me zitten of liggen (tenzij ze heel moe is). Zo lief zijn ze dan!
<<

Anoniem234

Bericht 23 Sep 2014 23:50

Re: Baby bij je in bed nemen?

Snoes schreef:Wij hebben dat nooit gedaan. Het wiegje stond wel op onze kamer, maar echt in ons bed slapen heeft hij nog nooit gedaan.


+1
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers