Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kraamcadeau voor relatief onbekende

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Sep 2014 21:28

Kraamcadeau voor relatief onbekende

Schuin achter ons zijn een paar maanden geleden nieuwe mensen komen wonen. Hem "ken" ik van vroeger vooral van het stappen.Haar ken ik helemaal niet. Zij hebben onlangs een tweeling gekregen en nodigen nu ons en nog wat andere buren uit voor een kennismaking/housewarming/kraambezoek. Hartstikke leuk dat ze dat doen.

Maar ja nu wil ik ook wat meenemen. Voor het huis en kennismaking kan ik nog wel wat bedenken. Maar kraamcadeau vind ik heel lastig. Ik ken ze natuurlijk totaal niet, weet niet wat hun smaak is, heb geen idee wat ze allemaal al hebben gekregen en wat ze nog van hun andere kinderen hebben.
Ik heb hem een berichtje gestuurd en gevraagd of ze wensen hadden, hij zou het nog overleggen met zijn vrouw maar ik heb er nog niks op terug gehoord.

Hebben jullie ideeën? De buren willen ook mee doen, weet niet welk bedrag zij doen, maar het kan dus wel een iets groter cadeautje zijn en het is natuurlijk voor twee kindjes.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiene

Bericht 22 Sep 2014 21:29

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Een leuk voorleesboekje?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Sep 2014 21:30

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Ik neem vaak een toilettasje, tandenborstel en tandpasta en een tandenborstel koker mee van Jip en Janneke.
Kost z'n 9 euro en word altijd heel leuk ontvangen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem111

Bericht 22 Sep 2014 21:36

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Mijn moeder opperde laatst om een boek met kinderliedjes te kopen en dat vond ik echt een superidee. Had ik zelf ook heel erg leuk gevonden om te krijgen, dus ik denk dat ik dat zelf ook ga aanhouden als standaard kraamcadeau voor mensen die ik niet goed ken.
<<

Anoniem166

Bericht 22 Sep 2014 21:44

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Ik zou dan sneller kiezen voor een cadeau waar de kinderen pas later wat aan hebben, omdat de kans dan groter is dat ze het al hebben. Een leuk boek (over wat het lieveheersbeestje hoorde (met dierengeluiden)) is erg leuk, of een spel. Ik heb onlangs deze gekocht, erg leuk voor kleine kinderen en niet duur.

http://boardgamegeek.com/boardgame/18163/balancing-moon

Heb hem bij Lobbes.nl gekocht, maar kon hem op de mobiele website niet zo snel vinden daar.
<<

Anoniem84

Bericht 22 Sep 2014 21:45

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Mooie voorleesboeken? Als je wat meer te besteden hebben als je met meerdere buren doet: voor ieder jaar een voorleesboek?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Sep 2014 21:54

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Ik vind een voorleesboek heel erg leuk, stom dat ik daar gewoon niet aan gedacht heb.
Ik heb het net naar de buurvrouw geappt om te vragen of zij dat ook een leuk idee vind.
:heart: :heart: 2011
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Sep 2014 22:01

Re: Kraamcadeau voor relatief onbekende

Ik geef ook vaak een voorleesboek. Vind ik zelf ook leuk om te krijgen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers