Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Sep 2014 21:18

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Nougat schreef:Wij wérken aan onze relatie als het even niet lekker loopt. Dat is een andere mentaliteit dan weglopen/op de vlucht slaan/de makkelijke weg kiezen.


Dit komt echt zo over the top zelfingenomen over dat ik gewoon niet kan geloven dat je dit serieus je toetsenbord uit krijgt. Vooral dat accentje op 'wérken'.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiene

Bericht 23 Sep 2014 21:21

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Misschien zie je het zelf dan ook wel niet Nougat. Vrouwen zijn juist vaak veel meer gevoelsmensen die dit soort dingen echt wel aanvoelen. Mannen zijn vaak juist ongevoelige Harrie's....
<<

Anoniem88

Bericht 23 Sep 2014 21:24

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Overigens, jij gooit het wel op je levenservaring Nougat, dat je het daardoor alle aal zó goed voor elkaar hebt. Maar hoe vaak hoor je wel niet dat mensen die zoveel te verduren hebben gehad in zo'n relatief korte tijd, zich juist verliezen in hun eigen naïeve houding en zich juist vastklampen aan de eerste de beste die ze ook maar een béétje liefde geeft?
<<

Anoniem125

Bericht 23 Sep 2014 21:26

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Lang niet iedere vrouw heeft deze gevoelskant dus blijkbaar. Ik heb me hier ook over verbaasd, maar het is toch echt zo.
<<

Anoniem125

Bericht 23 Sep 2014 21:29

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Dundas schreef:Overigens, jij gooit het wel op je levenservaring Nougat, dat je het daardoor alle aal zó goed voor elkaar hebt. Maar hoe vaak hoor je wel niet dat mensen die zoveel te verduren hebben gehad in zo'n relatief korte tijd, zich juist verliezen in hun eigen naïeve houding en zich juist vastklampen aan de eerste de beste die ze ook maar een béétje liefde geeft?

Hahaha, je kan er niet verder naast zitten. Maar goed, snap wel dat je zo denkt hoor, maar ik ben juist de totaal andere kant op gegaan na mijn eerdere relaties. Het is een wonder dat er überhaupt iemand wist door te dringen, had een behoorlijke muur opgebouwd. Gelukkig is mijn man wel zo'n bijzondere integere, liefdevolle man dat hij wél door wist te dringen, maar vanzelfsprekend was dat zeker niet.
<<

Fiene

Bericht 23 Sep 2014 21:32

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Ik hoop echt Nougat dat je gelijk hebt voor jezelf en je man. Maar ik weet ook zeker dat je het nooit met de volle zekerheid kan zeggen. Een vriendin van mijn moeder had ook een geweldige, liefdevolle en weet ik allemaal wat man. Nee niemand had ooit kunnen denken dat hij er dus schijnbaar al 10 jaar een dubbelleven op nahield. Ook zij hadden een liefdevolle bla bla bla bla etc relatie waarin zoiets ondenkbaar leek...de realiteit bleek echter zeer anders.

Mensen kunnen een dubbelgezicht hebben helaas..maar nogmaals hoop dat het voor jou dus niet zo is.
<<

Anoniem66

Bericht 23 Sep 2014 21:39

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Nougat schreef:
Dundas schreef:Overigens, jij gooit het wel op je levenservaring Nougat, dat je het daardoor alle aal zó goed voor elkaar hebt. Maar hoe vaak hoor je wel niet dat mensen die zoveel te verduren hebben gehad in zo'n relatief korte tijd, zich juist verliezen in hun eigen naïeve houding en zich juist vastklampen aan de eerste de beste die ze ook maar een béétje liefde geeft?

Hahaha, je kan er niet verder naast zitten. Maar goed, snap wel dat je zo denkt hoor, maar ik ben juist de totaal andere kant op gegaan na mijn eerdere relaties. Het is een wonder dat er überhaupt iemand wist door te dringen, had een behoorlijke muur opgebouwd. Gelukkig is mijn man wel zo'n bijzondere integere, liefdevolle man dat hij wél door wist te dringen, maar vanzelfsprekend was dat zeker niet.


Ik vind dat er wel wat in het verhaal van Dundas kan Zitten. Wil je niet téveel proberen vast te houden aan deze man?
<<

Anoniem125

Bericht 23 Sep 2014 21:41

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Daar hoef je niet bang voor te zijn, Fiene. Ik ken mijn man gelukkig goed genoeg.

En nee, Luce, ik vind het jammer dat jullie alles zo in het negatieve trekken. Ik snap dat het voortkomt uit jullie eigen negativiteit/wantrouwen, maar ik vind het niet prettig om jullie gevoelens op mijn relatie geprojecteerd te zien.
<<

Anoniem66

Bericht 23 Sep 2014 21:42

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Je denkt dat je je man goed genoeg kent inderdaad. Detail :)
<<

Anoniem125

Bericht 23 Sep 2014 21:45

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

En nu heb ik het wel weer genoeg uitgelegd. Als mijn man en ik maar weten hoe het zit, mag de rest van de wereld er anders over denken, maar het gaat gelukkig maar om ons tweeën.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2014 21:46

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Nougat schreef:Lang niet iedere vrouw heeft deze gevoelskant dus blijkbaar. Ik heb me hier ook over verbaasd, maar het is toch echt zo.


Je zegt dat jouw gevoel zo goed en ver ontwikkeld is, maar jij mist anders ook een bepaalde gevoelskant, gezien bepaalde reacties van jou op dit forum.
<<

Anoniem88

Bericht 23 Sep 2014 21:47

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Nougat schreef:Daar hoef je niet bang voor te zijn, Fiene. Ik ken mijn man gelukkig goed genoeg.

En nee, Luce, ik vind het jammer dat jullie alles zo in het negatieve trekken. Ik snap dat het voortkomt uit jullie eigen negativiteit/wantrouwen, maar ik vind het niet prettig om jullie gevoelens op mijn relatie geprojecteerd te zien.

Dat is heel mooi. Als jij dan andersom, over welke situatie dan ook, dat ook niet doet, dan wordt het forum ook weer een beetje leuk.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Sep 2014 21:52

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Exogenesis schreef:
Nougat schreef:Lang niet iedere vrouw heeft deze gevoelskant dus blijkbaar. Ik heb me hier ook over verbaasd, maar het is toch echt zo.


Je zegt dat jouw gevoel zo goed en ver ontwikkeld is, maar jij mist anders ook een bepaalde gevoelskant, gezien bepaalde reacties van jou op dit forum.


Nou inderdaad. Volgens mij zijn er weinig mensen die zo ongevoelig overkomen als zij. Blijkbaar beperkt die goed ontwikkelde gevoelskant zich alleen tot haar man.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 27 Sep 2014 03:27

Re: Vreemdgaan, hoe bang ben jij ervoor?

Nee ik ben niet bang dat mijn vriend vreemd gaat maar wij zijn ook behoorlijk ruimdenkend, dus wat een ander als vreemd gaan zou beschouwen is in onze relatie bespreekbaar. Als ik realistisch kijk: er leven nog miljarden vrouwen op de wereld, natuurlijk is de verleiding er en ik zal ook niet met 100% zekerheid zeggen dat hij dat niet doet want dat kan gewoon echt niemand. Iemand die dat wel kan is in mijn ogen naïef... je kunt dat nooit voor de volle 100% weten want jij bent die andere persoon niet... dus dan kan je (maar hé dat is mijn mening) nooit voor de volle 100% zeggen: nee hoor dat doet hij niet want dat weet je gewoonweg niet. Ja dat kan het wel zeggen en er voor de volle 100% in geloven en je kan er ook voor de volle 100% achter staan. Maar er zijn altijd, in mijn ogen, twee opties: je kan het goed hebben maar je kan het ook mis hebben. Er blijft altijd een vlak van "twijfel"... niet wetend, ik weet niet hoe je het moet omschrijven maar naar mijn mening kan je nooit met de volle 100 % er vanuit gaan dat jou vriend dat niet of nooit zal doen. (nogmaals het KAN wel maar of het realistisch is?? dat betwijfel ik zelf ten zeerste)
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers