Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wordt het vroeg donker...

<<

Anoniem280

Bericht 23 Sep 2014 08:39

Re: Wat wordt het vroeg donker...

SuperGrover schreef:Het is hier helaas nog erger. Ik ben nu al bang voor de winter. Ik stel voor dat we na september verder gaan met april, iedereen eens?


Daar maak je mij zo niet blij mee :cry:
Ik hou juist ontzettend veel van de winter. Herfst mag van mij overgeslagen worden.
Kaarsjes aan, kacheltje aan. Ow, laat het allemaal maar komen. Ik heb weinig tot niets met de zomer.
Voorjaar vind ik nog leuk, maar daarna wil ik wel een zomer en herfst slaap houden.
<<

Anoniem86

Bericht 23 Sep 2014 08:42

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Haha toevallig zei de vrouw bij de beauty salon gisteren nog.. Het is in Nederland nooit goed he? Dan te koud, dan te warm, nu te vroeg donker. Ik geniet van alle seizoenen, kijk wel na tijdje uit naar verandering.. Kom maar op met die herfst!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Sep 2014 09:01

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Hier worden de dagen weer langer! Zo fijn! We wonen naast een camping dus elke ochtend sta ik tegenover de camping om 6.30 te wachten op de bus terwijl de zon achter de bergen op komt.. Echt adembenemend mooi, elke dag weer.. Instant vakantiegevoel ondanks dat ik gewoon werk.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Sep 2014 10:04

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik vind het wel fijn, lekker knus kaarsjes aan en tv kijken. Ook slaap ik beter als het eerder donker is. (naja aan wat ik nu voor slaap kan krijgen dan met een ini mini baby :smile: )
<<

Anoniem321

Bericht 23 Sep 2014 10:44

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik vind het eerst altijd wel een beetje jammer dat het korter licht is, maar na een tijdje wen ik er aan en dan is het ook wel ok. Ik vind ieder seizoen zijn charme hebben.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 23 Sep 2014 11:15

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik vind het vervelender dat het kouder wordt.
Slaap vaak beter als het wat langer donker is.
<<

Anoniem117

Bericht 23 Sep 2014 11:21

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Herfst is mijn favoriete seizoen :love: Ik slaap beter als de nachten lang en donker zijn en ik de slaapkamer echt kan laten afkoelen met frisse herfst- of winterlucht.

De nachten dat het al om half 5 in de ochtend licht wordt, vind ik echt verschrikkelijk. Al helemaal als ik de slaapkamer niet kan laten afkoelen.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Sep 2014 11:24

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik heb wel weer zin in de herfst!
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Sep 2014 11:58

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik vind die afwisseling in de seizoenen heerlijk. Lekker op tijd de gordijnen dicht, kaarsjes aan en over een paar weken weer genieten van alle gekleurde bomen. Ieder seizoen heeft zo z'n leuke en niet leuke dingen.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem85

Bericht 23 Sep 2014 19:15

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik ben ook echt een zomer mens maar de komende maanden heeft ook wel wat. Idd lekker kaarsjes aan en herfst winterkleding en schoenen kopen vind ik ook echt leuker. Maar na 1 januari wil ik liever slapen tot april.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Sep 2014 19:28

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Dat het weer donker is als ik wakker word is nog wel weer even wennen, maar 's avonds eerder donker vind ik geen probleem.
Lekker op de bank onder een dekentje en als ik eraan denk eens de kaarsjes aan :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 23 Sep 2014 20:22

Re: Wat wordt het vroeg donker...

AnnaK schreef:Herfst is mijn favoriete seizoen :love: Ik slaap beter als de nachten lang en donker zijn en ik de slaapkamer echt kan laten afkoelen met frisse herfst- of winterlucht.

De nachten dat het al om half 5 in de ochtend licht wordt, vind ik echt verschrikkelijk. Al helemaal als ik de slaapkamer niet kan laten afkoelen.


Dat heb ik ook, ik val vaak moeilijk in slaap en dan ben ik al gestrest omdat ik niet kan slapen en het alweer zo vroeg licht wordt haha! Ik heb dus ook zin in lange donkere nachten :cheering:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 23 Sep 2014 20:46

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Sugarfall schreef:
AnnaK schreef:Herfst is mijn favoriete seizoen :love: Ik slaap beter als de nachten lang en donker zijn en ik de slaapkamer echt kan laten afkoelen met frisse herfst- of winterlucht.

De nachten dat het al om half 5 in de ochtend licht wordt, vind ik echt verschrikkelijk. Al helemaal als ik de slaapkamer niet kan laten afkoelen.


Dat heb ik ook, ik val vaak moeilijk in slaap en dan ben ik al gestrest omdat ik niet kan slapen en het alweer zo vroeg licht wordt haha! Ik heb dus ook zin in lange donkere nachten :cheering:


Helemaal mee eens. Ik hou van de herfst, lekker knus!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Sep 2014 21:25

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Fiene schreef:
SuperGrover schreef: Ik stel voor dat we na september verder gaan met april, iedereen eens?


Jaaaaaaaah! Ik vind het nu een een vervelend vooruitzicht dat we nu eerst al die vreselijke maanden nog moeten krijgen. Nu wordt het alleen nog maar erger het weer etc. Vanaf febr kan het altijd alleen maar beter worden maar die tussenliggende maanden hoeven echt niet voor mij. Ik vind kou/regen en vooral sneeuw echt vreselijk.


Waar kan ik tekenen?
<<

Anoniem112

Bericht 24 Sep 2014 11:23

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik vind alle seizoenen wel wat hebben, en ik vind de afwisseling ook super fijn, zou er niet aan moeten denken om ergens te wonen waar het altijd zomer is bijvoorbeeld.
Het vroege voorjaar is wel mijn favoriet denk ik.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Sep 2014 11:29

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Hier werd het gedurende de ochtend ineens weer donkerder en helemaal grauw en mistig. Ik zit nu in de keuken met de lamp aan, anders kan ik mijn tekenboek niet zien :12:
Maar I loooooooove de herfst! Heerlijk seizoen! Ik kan ook niet zonder afwisseling van seizoenen. Dus Nederland is voor mij eigenlijk wel een perfect land om in te wonen. Of eventueel Duitsland.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 24 Sep 2014 11:59

Re: Wat wordt het vroeg donker...

SuperGrover schreef:Het is hier helaas nog erger. Ik ben nu al bang voor de winter. Ik stel voor dat we na september verder gaan met april, iedereen eens?



Nee, want dan wordt mijn verjaardag overgeslagen...dus nee :P

Ik moet altijd weer even wennen aan die verandering van dat vroeg donker en zo. Maar op gegeven moment vind ik het wel oke. Maar nu nog niet ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Sep 2014 13:19

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Hier is het nu ook mega donker de herfst is begonnen
Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 24 Sep 2014 13:29

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik word hier zo triest van. Bah wat een saaie bedoening zo. Ik zit nu op kantoor met mijn bureaulampje aan. En nog is het donker.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 24 Sep 2014 13:35

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Clapperdie schreef:Ik word hier zo triest van. Bah wat een saaie bedoening zo. Ik zit nu op kantoor met mijn bureaulampje aan. En nog is het donker.


Dit.. het regent hier al heel de dag.. bah.. ik vind dit maar niets. Het hoeft ook niet heel warm, maar gewoon een zonnetje en 23 graden ofzo, graag!

Op dit soort dagen wil ik altijd vroeg lekker warm douchen en terug in de pyjama.. Me terugtrekken en zeker niet met teveel mensen zijn :eyes:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Sep 2014 17:19

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik vind het heerlijk! Kaarsjes aan, warme truien weer uit de kast, nu alleen nog op zoek naar herfstthee, die is zooo lekker :smile:
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 24 Sep 2014 17:21

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ik wil nu al een wake up light. Vind het zo moeilijk om in het donker op te staan.

's Avonds vind ik het gezellig, knus, leuk. Maar opstaan.. Doe mij dan maar om 6 uur een zonnetje. Dan word ik natuurlijk wakker.
<<

Anoniem 69

Bericht 24 Sep 2014 17:59

Re: Wat wordt het vroeg donker...

Ja, ik merk het ook. Ik vind het wel weer gezellig. Lekker met een kopje thee en een dekentje op de bank. Heerlijk!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers