Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autostoeltjes

<<

Anoniem261

Bericht 16 Sep 2013 19:38

Re: Autostoeltjes

Caroow schreef:
Exogenesis schreef:Wij krijgen binnenkort een Family Fix met een Maxi Cosi CabrioFix bezorgd.
De Family Fix past alleen in de auto van E. Maar de Maxi Cosi gebruiken we voor in beide auto's.


Echt een geweldig ding, ik ben al zo vaak zo blij geweest met onze FamilyFix.


Ik ook :thumbup: ! Weet iemand welke vervolgstoel er op de FamilyFix past?
<<

Anoniem162

Bericht 16 Sep 2013 19:39

Re: Autostoeltjes

Pearl past erop
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 16 Sep 2013 19:43

Re: Autostoeltjes

Waarom zet je een vervolgstoel op de familyfix? Die ga je er toch niet net als bij een maxi cosi elke keer uithalen?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Sep 2013 19:49

Re: Autostoeltjes

Na wat onderzoek wilde ik per sé een achterwaarts gericht stoeltje. Verder hebben we gelet op het comfort, de prijs en uiteraard dat het in onze auto zou passen.
<<

Anoniem72

Bericht 16 Sep 2013 19:50

Re: Autostoeltjes

.
Laatst gewijzigd door Anoniem72 op 10 Dec 2014 19:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 16 Sep 2013 19:57

Re: Autostoeltjes

Lonely Goatherd schreef:Na wat onderzoek wilde ik per sé een achterwaarts gericht stoeltje. Verder hebben we gelet op het comfort, de prijs en uiteraard dat het in onze auto zou passen.


Daar heb ik vanmiddag even naar gekeken maar naar mijn idee is dat het kindje de benen dalijk echt niet makkelijk meer kwijt kan.
<<

Anoniem162

Bericht 16 Sep 2013 20:28

Re: Autostoeltjes

Ella schreef:Waarom zet je een vervolgstoel op de familyfix? Die ga je er toch niet net als bij een maxi cosi elke keer uithalen?


wij wel, we hebben maar 1 autostoel en 2 auto's. met dezelfde hendel en gemak klikt de stoel los en zet ik hem in de andere auto. Maar dat is natuurlijk maar net wat je zelf fijn vind. Bovendien vind ik het prettig dat de stoel vast staat met het isofix systeem, de volgende stoel wil ik dus ook graag met isofix, die kan dan niet meer op de familyfix maar er zijn wel stoelen met isofix.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 16 Sep 2013 20:34

Re: Autostoeltjes

Mirthe schreef:
Ella schreef:Waarom zet je een vervolgstoel op de familyfix? Die ga je er toch niet net als bij een maxi cosi elke keer uithalen?


wij wel, we hebben maar 1 autostoel en 2 auto's. met dezelfde hendel en gemak klikt de stoel los en zet ik hem in de andere auto. Maar dat is natuurlijk maar net wat je zelf fijn vind. Bovendien vind ik het prettig dat de stoel vast staat met het isofix systeem, de volgende stoel wil ik dus ook graag met isofix, die kan dan niet meer op de familyfix maar er zijn wel stoelen met isofix.

tja zover had ik dan nog niet gedacht maar dan is het wel makkelijk

J
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers