Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat fijn!

<<

Anoniem127

Bericht 22 Sep 2014 09:58

Wat fijn!

Oudste dochter is naar school en de andere twee liggen te slapen. Middelste was ook al weer moe.

Echt fijn, zo onverwachts wat tijd voor jezelf :). Ik ga zo even mail lezen en wat foto's bewerken.

Wat doen jullie op zulke momenten voor jezelf?
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 22 Sep 2014 10:09

Re: Wat fijn!

Mail nakijken, hardlopen, het bos in met de hond, haken, serie kijken.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem73

Bericht 22 Sep 2014 10:20

Re: Wat fijn!

Ik ben lekker Greys anatomy aan het kijken en heb net een lekkere wandeling gemaakt met de hond. Heerlijk die vrije tijd :)
<<

Anoniem74

Bericht 22 Sep 2014 10:22

Re: Wat fijn!

Op de ipad, serie kijken, beetje knutselen, rommelen in huis, bakken.


Heb straks weer 2u vrije tijd, ik kijk er al naar uit :) ga een taart bakken en een serie kijken.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Sep 2014 10:25

Re: Wat fijn!

Normaal had ik ook erg genoten van zulke momenten. Nu heb ik ook tot kwart over twee helemaal 'vrij'. Echter, het is dochter's eerste schooldag, dus momenteel zit ik de tijd weg te kijken. Ik zit nu maar bij de buurvrouw een kopje koffie te drinken. Grote kans dat ik hier blijf tot ik N. weer op mag halen, hahah!
<<

Anoniem255

Bericht 22 Sep 2014 10:26

Re: Wat fijn!

Oh wat lekker! Geniet jij daar dan ook extra van?
Ik vind onverwachts vrije tijd altijd fijner dan geplande, hahaha.

Hier is de oudste ook naar school en de jongste ligt voor pampus op de bank de film van Cars te kijken.
Dus ik ben naar huizen aan het speuren, al heb ik wel een huis gevonden waar ik lichtelijk verliefd op aan het worden ben...
En ik struin allerlei sites af voor verf, meubels, gordijnen etc. Pfff, was het maar alvast zo ver.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Sep 2014 10:27

Re: Wat fijn!

Lekker!
Ik ben net thuis van het werk, kids blijven tot half 3 bij de go ipv 12u omdat ik niet helemaal fit ben. Duik zo lekker in bad of onder de douche en dan weer in bed.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Sep 2014 10:28

Re: Wat fijn!

Oh heerlijk!

Als D. Slaapt ga ik meestal wat in huis doen of juist even lekker niks en een beetje op het forum bijlezen.
<<

Anoniem127

Bericht 22 Sep 2014 10:53

Re: Wat fijn!

Spannend he Parisienne, hoe ging het met weg brengen? Ben benieuwd hoe je dochter haar eerste schooldag ervaart.

Mien: plannen om te verhuizen? Speuren op Funda is altijd zo leuk om te doen.
<<

Anoniem255

Bericht 22 Sep 2014 10:56

Re: Wat fijn!

Haha, mijn zoontje is net in slaap gevallen op de bank :)

Ja, het huis gaat eindelijk in de verkoop. Hadden we al veel eerder willen doen maar durfde de knoop steeds niet door te hakken. We hebben nu alles al getekend dus we kunnen niet meer terug haha.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron