Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voeden op de wc

<<

Ingeborg

Noob

Berichten: 108

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:07

Bericht 21 Sep 2014 00:05

Re: Voeden op de wc

Stom zeg! Ik zou ook niet op de wc zijn gaan zitten, de auto lijkt me dan beter. Ik zou het liefst gewoon aan tafel voeden, maar als dat niet 'kan' lijkt me de auto idd prima plekje!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Sep 2014 00:20

Re: Voeden op de wc

Auto is toch prima als jij je daar ook prettig bij voelt. Misschien bedoelt je vriend het niet vervelend, wil hij jou ook beschermen en vind hij het ook niet zo'n fijn idee dat andere mensen misschien jouw blote borst kunnen zien. En ziet hij de w.c. als een plek met meer privacy, ik zou het wel even bespreken met hem, waarschijnlijk denk hij er helemaal niet over na dat dat niet handig en onhygiënisch is.
<<

Patsy

Bericht 21 Sep 2014 06:34

Re: Voeden op de wc

Ik heb zelf geen borstvoeding gegeven, maar mocht dat wel zo zijn dan was ik echt nooit op de wc gaan zitten voeden. Ik snap dat he het niet leuk vindt van je vriend dat hij dit voorstelde. Ik was in de auto gaan zitten voeden.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Sep 2014 09:57

Re: Voeden op de wc

He wat vervelend zeg! Lijkt me best eenzaam als zelfs je vriend met zo'n stom idee zou komen. Ik vind in de auto voeden heel erg goed kunnen. Ik zou dus wel gezegd hebben dat zij hun pannen koek toch ook niet op de wc eten. Jullie baby moet gewoon eten. Punt.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 21 Sep 2014 12:54

Re: Voeden op de wc

Dit was zeker in C., in het p.paviljoen. Erg druk daar ja. Er is niks mis mee om in de auto te voeden, alsof iemand daar op gaat zitten letten. Ik was recalcitrant geweest en had hem lekker aan tafel gevoed, echt niet op die vieze wc's daar.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem185

Bericht 21 Sep 2014 12:56

Re: Voeden op de wc

Jeetje, als iemand me zou vragen om op de wc te voeden zou ik echt door het lint gaan. Ik denk dat je met je vriend daar ook wel even een stevig gesprek over mag hebben.
<<

Anoniem123

Bericht 21 Sep 2014 16:44

Re: Voeden op de wc

Ik zou echt boos geworden zijn op mijn man, dat hij het überhaupt zoiets kan verzinnen!

Ik was ook echt niet op de wc gaan zitten met een baby, bah je weet nooit hoe vies het er is.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 21 Sep 2014 18:03

Re: Voeden op de wc

Oei, op de wc eten... Smakelijk...

Ik snap echt niet dat mensen dat nog steeds zeggen. Denken ze wel na?
AfbeeldingAfbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 22 Sep 2014 08:00

Re: Voeden op de wc

Ik zie me al zitten met mn kind op zo'n wcpot... Blegh, nee hoor... Wel ooit eens gekolfd op n wc, maar met je kind vind ik helemaal niet ok.

Overigens had mijn man dat ook kunnen zeggen 4 jaar geleden. Gewoon uit niet nadenken en onwetendheid... Ik moet zeggen dat ik ondertussen totaal niet moeilijk doe over voeden in het openbaar. Laatst gewoon in de dierentuin op een terrasje zitten doen.. Wel een beetje rustig plekje, maar pfff.. je ziet toch niks, dat grote hoofd zit er toch voor. Sjonge, wat kunnen mensen toch moeilijk doen...
Ik moet zeggen dat ik wel vrij makkelijk ben en mn schoonouders zie ik bv ook elke week, voel me daar ook gewoon thuis. Dus ook op verjaardagen sta ik daar echt niet meer voor op hoor. Ik hoop gewoon dat mensen het normaler gaan vinden door het te zien. Ik weet nog dat ik 10 jaar geleden op kraamvisite bij een collega ging en die ging ook haar kind voeden en IK vond dat toen ook heel gek. Normaal als ik met haar zat te praten toverde ze toch ook niet haar borst tevoorschijn? Ik kwam echt geheel verbaasd thuis... Nu moet ik daar hard om lachen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 22 Sep 2014 09:22

Re: Voeden op de wc

Voeden op de wc had ik ook niet gedaan denk ik, maar mijn vriend zou dat ook best voorgesteld kunnen hebben, zonder er echt over nagedacht te hebben.

Ik voed ook wel in het openbaar en inderdaad dan wel op een rustig plekje. Van de week liep ik in een kledingzaak met een krijsende baby van de honger, en niet echt een cafe'tje in de buurt ofzo om te gaan zitten. Toen vroeg ik of ik de kleine even mocht voeden in het pashokje (er was verder echt niemand in de winkel) en ze keek me aan alsof ik vroeg of we seks mochten hebben in het pashokje! Ze vroeg nog of hij wel echt honger had en ging het toen nog eerst met iemand anders bespreken, nou uiteindelijk mocht het hoor. En ik kreeg nog netjes een stoel wat wel heel lief was, maar die reactie had ik echt niet verwacht.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 22 Sep 2014 10:10

Re: Voeden op de wc

Dat zou ik dus écht niet doen! Dat ze het niet kunnen waarderen aan tafel, oké. In de auto? Pech voor hun dan als ze het er niet mee eens zijn. Dat zou ik dan dus wel doen. Maar op de wc? Gatver.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers