Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar staat bij jullie de vriezer?

<<

Anoniem75

Bericht 20 Sep 2014 13:11

Waar staat bij jullie de vriezer?

Bij ons is die nu ingebouwd in de keuken maar ik twijfel of ik dat straks met de nieuwe keuken weer wil en of we niet beter een losse vriezer in de garage kunnen zetten. Heb ik toch weer wat extra kastruimte in de plaats.

Waar staat de vriezer bij jullie?
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2014 13:13

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben een koelvriescombinatie met 2 vriesvakken gewoon in de keuken.

Onze losse stroomslurpende vriezer hebben we weggedaan. Als de combi stuk gaat wil ik een combi met minstens 3 vriesvakken.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 20 Sep 2014 13:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Sep 2014 13:13

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben een koelvriescombinatie. Maar ik zou best een losse vriezer op zolder willen hebben.
Een garage of bijkeuken hebben we niet. Anders had dat een prima alternatief geweest.
<<

Anoniem124

Bericht 20 Sep 2014 13:16

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de garage hebben wij een hele hoge staan met veel lades. Ideaal.
<<

Anoniem88

Bericht 20 Sep 2014 13:23

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Onder de koelkast, we hebben een combi :)
<<

Anoniem64

Bericht 20 Sep 2014 13:23

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de bijkeuken, hier staan ook de droger en wasmachine.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 20 Sep 2014 13:25

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Er staat een vrieskist op zolder. Vind het niet handig, dat heen- en weergeloop als je aan het koken bent. Als we over een tijd een grotere koelkast kopen (hebben nu nog een tafelmodel) wil ik wel een vriesvak, daar kunnen dan de meest gebruikte groenten in of iig bevroren fruit, want voor het ontbijt heen en weer lopen vind ik nog het meest irritant.

En ooit wil ik graag een huis met een bijkeuken en daar dan een grote vriezer met lades.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Sep 2014 13:37

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

We hebben een losse vriezer met drie lades in de keuken. Helaas is ie niet op een handige plek geplaatst (tegen een muur), waardoor hij niet lekker open en dicht gaat. Ooit wil ik nog wel een grotere vriezer en dan zal ie naar de schuur moeten denk ik. Als ik een bijkeuken zou hebben zou 'ie zeker weten daarheen gaan, maar dat hebben we helaas niet.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 20 Sep 2014 14:04

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

We hebben we de vriezer ook in de garage staan, zodat we meer ruimte in de keuken hebben.
Ik vind het wel fijn, zo vaak moet ik er ook weer niet wezen.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Sep 2014 14:07

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben een kleine onder de koelkast in de keuken zitten.
Het liefst had ik die daar niet gehad maar een grote in de bijkeuken ofzo maar daar hebben we geen plek :(
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Sep 2014 14:39

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben er twee.
Een grote vrieskoffer in de garage en een grote (staande) vriezer met veel lades in de kelder.

Ik vind het héérlijk, zoveel vriesruimte.
2012 & 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Sep 2014 16:46

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de keuken, ik heb een tafelmodel en daarnaast staat mijn koelkast. Hierdoor heb ik een werkblad op de koelkast en vriezer kunnen leggen waardoor ik extra werkblad heb.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 20 Sep 2014 17:12

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de trapkast. is eigenlijk geen echte kast maar grote dichte ruimte onder de trap waar je best wel een eind in kunt lopen. Ik gebruik dit als voorraad kast, staat mijn stofzuiger, keukentrap en dus ook een hoge vriezer met 5 laden. Ik vind het wel ideaal, in de keuken kon ik alleen maar een kleine vriezer met bv 2 laden onder de koelkast kwijt, in de schuur vond ik niet zo handig ivm steeds naar buiten lopen. Dus dit is voor mij ideaal.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem286

Bericht 20 Sep 2014 17:15

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben zo'n grote amerikaanse koelkast, de linkerzijde daarvan is het vriesgedeelte. Deze staat in de keuken.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Sep 2014 17:28

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de keuken en ik vind het ideaal! Ik zou het niet meer anders willen. Wel willen we ooit nog een tweede diepvries erbij. Die komt dan in de berging te staan als we deze aangebouwd hebben.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Sep 2014 17:52

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de schuur. En die zit aan het huis vast, dus ik hoef niet helemaal naar buiten. Bevalt prima zo! Heb zelfs een tijdje geleden ons tafelmodel koelkast met vriesvakje weggedaan en er eentje zonder vriesvak voor in de plaats gekocht. Stukje extra koelkastruimte in de keuken vinden wij fijner dan een vriesvak daar. Aangezien de vriezer toch niet ver weg staat.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 20 Sep 2014 18:49

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Op zolder, omdat die bij ons niet in de keuken zat toen wij dit huis kochten en omdat we er iedere ochtend vroeg brood uit halen, vonden we het niet handig om 'm in de schuur in de tuin te zetten. We hebben geen garage of bijkeuken.

Als er hier ooit een nieuwe keuken komt, kies ik er zeker voor om 'm in te bouwen in de keuken. Dat hadden wij in ons vorige huis ook en dat vond ik veel fijner.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 20 Sep 2014 18:54

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Schuur.
Toen we de keuken hadden verbouwd hadden we ook een kleinere in de keuken. Nu in mn nieuwe huis gaat ie ook weer naar de schuur
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem123

Bericht 20 Sep 2014 18:59

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de bijkeuken. Wij hebben er ook nog een grote koelkast naast staan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Sep 2014 19:36

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

In de keuken, onder de koelkast. Ik zou nog wel een extra vriezer willen in de berging. Wat we nu hebben is drie kleine lades en ik vind het erg krap. Er zitten halve broden in, verschillende soorten diepvriesfruit, bananenbrood in porties, wat porties eten en wat diepvriesgroenten. En dan zit hij wel vol :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem170

Bericht 20 Sep 2014 19:44

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Ik heb in de keuken een berghokje zitten, daar staat mijn wasmachine,stofzuiger, koelkast en vriezer. Superhandig, maar in mn keuken was er ook geen plek geweest
<<

Anoniem173

Bericht 20 Sep 2014 20:02

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben drie lades inbouw in de keuken.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 20 Sep 2014 20:14

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

3 lades zijn ingebouwd in de keuken zelf. Daarnaast hebben we nog een losse vriezer met 3 lades boven in een kamer staan. Onze hond eet vers vlees, dus daar ligt eigenlijk alleen haar voer in.
Afbeelding
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 20 Sep 2014 20:46

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

Wij hebben er 2, een kleine vrieskist en een grote staande met 6 lades. Beide staan in de bijkeuken, naast de wasmachine en droger.
Ik vind het ideaal zoveel vriesruimte!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Sep 2014 20:57

Re: Waar staat bij jullie de vriezer?

We hebbrn een koel/vries combi die staat in de bijkeuken.
2014 2016
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers