Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

<<

Anoniem255

Bericht 20 Nov 2014 18:53

Re: Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

We zijn weer terug!
We zaten in het Santa Fe hotel in een takelkamer dus mijn zoon was in zijn nopjes!

Maar wat een aanfluiting die wachtrijen bij de karakters zeg. Mijn dochter was echt teleurgesteld. Sta je verdorie 45min in de rij te wachten, zit de tijd er op. Nog geen foto. Alleen met sneeuwwitje is gelukt. Ik wilde gisterochtend nog naar het prinsessen paviljoen gaan maar daar was de wachttijd 240!!!!! minuten! Absurd gewoon.

Verder hebben ze echt intens genoten.
We hebben dinsdagochtend tijd voor ons zelf gehad en zijn mijn schoonvader en zijn vriendin met de kindjes op pad geweest. Dus toen zijn we in alle achtbanen etc geweest.

We durfden niet teveel eten en drinken mee te nemen maar dat doen we een volgende keer anders. Want jemig... 4.- voor frisdrank en 7.- voor een (smerige) hotdog doen we echt niet meer...
Maar we zijn niet gecontroleerd op eten en drinken.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 21 Nov 2014 08:47

Re: Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

Dan zal ik mijn tripreport van afgelopen dinsdag en woensdag maar niet plaatsen haha.
Ik heb 12 figuren ontmoet, had een Nederlandse Elsa (na 90 min. wachtrij, waar 150 stond buiten op het bord), die voorstelde een filmpje te maken voor mijn klas.. :D :D
Wachtrijen bij figuren vond ik juist super fijn! Omdat je dan als volwassene gewoon aan de beurt komt. Bij mij hadden ze wel netjes de rij afgesloten en wist je zeker dat het lukte, alleen dinsdag bij Tiana niet gelukt (toen hebben we een groepsfoto gemaakt met alle mensen die er nog stonden), maar woensdag is het mij wel gelukt.
De attracties waren maar 5/10 min wachttijd (de achtbanen enzo sowieso, echt kinderattracties heb ik niet op gelet)
Kortom, ik heb echt wederom een super trip gehad :D
<<

Anoniem162

Bericht 21 Nov 2014 12:46

Re: Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

Wij zijn 9/10/11 november geweest, helaas was het vakantie (en dat wisten we niet anders waren we zeker niet gegaan).
We hebben overal vreselijk lang moeten wachten minimaal 45 minuten (zoals bij it's a small world) en bij de populairdere attracties zelf 1.5 uur (peter pan). Ratatouille was helaas vaak kapot en toen we eindelijk in een mega rij stonden, ging de noodverlichting binnen aan (we stonden er 45 minuten) en was hij weer stuk (nog maar 10 wachtenden voor ons :thumbdown: ) toch blijven staan met zoontje in de rij want we stonden er al zo lang uiteindelijk meer dan 2 uur moeten wachten voordat het gemaakt was en we er toch in konden (en wat zegt zoontje toen we eruit kwamen, hij was eng ik vond het stom :( we hadden hem er dus niet blij mee gemaakt helaas).
<<

Anoniem255

Bericht 21 Nov 2014 14:03

Re: Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

Dan waren we er dezelfde dagen!
Wij waren er maandag, dinsdag en woensdag.
Ik vond het heel erg slecht geregeld. Als volwassene kun je natuurlijk makkelijker een uur (of langer) in de rij staan maar mijn dochter van 4 kan dat dus echt nog niet. Bij Minie Mouse stonden we al 35min in de rij en toen ging ze weg... En kwam ook niet meer terug.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 21 Nov 2014 15:07

Re: Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

Mien schreef:Dan waren we er dezelfde dagen!
Wij waren er maandag, dinsdag en woensdag.
Ik vond het heel erg slecht geregeld. Als volwassene kun je natuurlijk makkelijker een uur (of langer) in de rij staan maar mijn dochter van 4 kan dat dus echt nog niet. Bij Minie Mouse stonden we al 35min in de rij en toen ging ze weg... En kwam ook niet meer terug.


Ja dat klopt dat we dezelfde dagen waren :).
De wachtrij van Mickey/Minnie ben ik ook niet in geweest (ik ben met hen al op de foto geweest in de zomer), dus heb alleen foto op afstand gemaakt ;)

Bij de prinsessen wachtrij (bij Tiana, Doornroosje & Sneeuwwitje), sloten ze gewoon op tijd de rij af, maar ik hoorde meer mensen dat de rij bij Pluto/Goofy/Minnie niet goed was. Die van Mickey werd dan wel netjes op tijd gesloten (oké te vroeg voor mijn idee, hij zou tot 10 uur blijven en om 9 uur was de rij al dicht geloof ik, maar goed als je dan al weet dat je anders mensen moet teleurstellen kan je hem beter dichtdoen volgens mij)

Ja dat weekend van de 9e was ook nog eens het openingsweekend, eerste kerstweekend, dus dat is logisch (voor mij) dat het dan druk is! Wel balen voor jullie inderdaad, als je dat niet weet.
Balen dat je zoontje Ratatouille niets vond! Ik heb altijd ogen tekort daar :)
<<

Anoniem255

Bericht 21 Nov 2014 17:58

Re: Reisrubriek #15: Disneyland Resort Parijs

Doornroosje heb ik niet eens gezien. Wel Anna en Rapunzel. En Sneeuwwitje. Je had mijn dochter moeten zien... Ogen zo groot als schoteltjes :)
Lopen we weg, zegt ze: ze kan écht praten! En zelfs in het Nederlands! En ze wilde met míj op de foto!! Haha.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers