Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


verjaardag kennis

<<

willemijn

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 03 Dec 2013 14:40

Bericht 19 Sep 2014 17:02

verjaardag kennis

Morgen zou ik naar een verjaardag van een kennis gaan. Gisteren had ik met haar ge appt en ging het over haar verjaardag. Ze vertelde me dat ze er niet zoveel zin in had omdat bijna iedereen die ze had uitgenodigd had afgezegd. Ik antwoordde dat ik het balen vond voor haar. En ik vroeg haar of ze het nog wel leuk vond als ik kwam. Waarop zij antwoordde dat het haar op dit moment niet zoveel kon schelen, ze had er echt de P in. Waarop ik antwoordde dat als het haar niet kon schelen of ik kom, ik het moeilijk vind om te komen, omdat ik me dan niet echt welkom voel. Waarop zij reageerde met dan kom je niet.

Eigenlijk ben ik nu klaar met haar. Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is als bijna iedereen afzegt. Maar om dan zo naar mij toe te doen?

Vanmorgen stuurde ze: sorry voor mijn opmerking gisteren. Ik ben erg verdrietig en teleurgesteld.

Ik vraag me af wat jullie in zo'n situatie zouden doen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Sep 2014 17:12

Re: verjaardag kennis

Het is wel vervelend voor haar. Heb je veel zin om je verjaardag te vieren en dan zegt een groot deel af. Daar zou ik ook flink van balen en daarom reageerde ze gisteren wat nors. Misschien kan je voorstellen om iets met jullie tweetjes te gaan doen (weet niet hoe veel mensen er verder nog komen)
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 19 Sep 2014 17:22

Re: verjaardag kennis

Als je het verder goed met haar kan vinden, zou ik wel gaan. Dan heeft ze uiteindelijk misschien nog best een gezellige avond, ondanks dat er weinig mensen komen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 19 Sep 2014 17:30

Re: verjaardag kennis

Eigenlijk zou ik het sneu vinden als je nu toch niet zou gaan. Ze heeft iets in een boze/verdrietige bui gezegd en daar had ze vandaag spijt van. Ik zou dan toch gaan. Ik zou het dan te sneu vinden voor diegene als ik dan ook niet zou komen.

En ook al heb ik dan niet zo veel zin, ik voel dan wel een soort sociale verplichting en meestal is het dan ook wel gezellig als ik er ben. Of ik ga gewoon op tijd naar huis.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 19 Sep 2014 17:42

Re: verjaardag kennis

Eens met rapa nui.
Zou het lullig vinden om niet te gaan. Ze had in dat gesprek misschien juist gehoopt dat jij gewoon enthousiast zou doen erover. Van ach joh, ik kom gewoon, gaat vast een gezellige avond worden.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Sep 2014 18:10

Re: verjaardag kennis

Ik vind eigenlijk dat jij wel wat enthousiaster had kunnen reageren. Ze baalt dat iedereen af zegt en vervolgens vraag jij of ze het nog we leuk vindt of jij komt. Hallo?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 19 Sep 2014 18:17

Re: verjaardag kennis

Eens met Rapa. Ik zou zeker gaan! Hoe stom is het als er al veel mensen afzeggen en doordat anderen dat weten zij ook niet meer komen.
<<

Anoniem168

Bericht 19 Sep 2014 19:38

Re: verjaardag kennis

Gaan. Vraag me af waarom je vroeg of ze het nog wel leuk zou vinden als je zou komen? Je had toch kon zeggen van:
"Ik kom wel gewoon gezellig hoor." Of dan maken wij er toch een leuke avond van." In ieder geval wat enthousiaster en wat meer oppeppend richting haar. Als er al een hoop mensen hebben afgezegd en jij komt dan met die vraag, dan zou ik eigenlijk ook niet zo heel blij zijn. Komt dan beetje over alsof jij twijfelt en onzeker bent omdat er een hoop mensen hebben afgezegd en zou dan het idee krijgen dat je er daardoor ook niet zo'n zin meer in hebt. Zet je trots opzij en ga gewoon.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 19 Sep 2014 19:44

Re: verjaardag kennis

Eens met voorgangers! Gewoon gaan en haar nog even een leuk en vriendelijk oppeppend appje sturen!
<<

Anoniem149

Bericht 19 Sep 2014 19:47

Re: verjaardag kennis

Cotton schreef:Ik vind eigenlijk dat jij wel wat enthousiaster had kunnen reageren. Ze baalt dat iedereen af zegt en vervolgens vraag jij of ze het nog we leuk vindt of jij komt. Hallo?

Hier ben ik het mee eens. Iets in de trant van; 'dat vind ik vervelend voor je, maar dan gaan wij er toch zelf een super leuke avond van maken!'
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Sep 2014 23:40

Re: verjaardag kennis

Zelf zou ik inderdaad ook gaan, het is al "lullig" genoeg voor haar dat eigenlijk bijna iedereen heeft af gezegd. Dus het lijkt mij dat ze wel een oppepper kan gebruiken. Zoals ook wel een beetje blijkt uit haar smsje daarna dat ze erg verdrietig is en teleurgesteld. Daar bedoeld ze natuurlijk niet mee dat ze teleurgesteld is dat jij wel wilt komen maar dat de rest afgezegd heeft. Dus ik zou als jij wel kan en op 'één of andere manier wel goed contact hebt met haar zou ik zeker gaan.
Afbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 19 Sep 2014 23:49

Re: verjaardag kennis

Huh, het is toch niet raar als je dat vraagt? Ik had dat denk ik ook zo gevraagd. Misschien baalde ze wel even zo dat ze helemaal geen zin heeft om mensen te zien en ik zou me dan niet op willen dringen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Sep 2014 11:24

Re: verjaardag kennis

Ik zou gewoon gaan en het gezellig maken. Echt vervelend voor haar dat bijna iedereen heeft gezegd, ik snap dat eigenlijk niet zo. Al ga je maar even naar een verjaardag, dan maak je die persoon toch juist heel blij.

Ik zou dus zeker gaan en haar een vriendelijk oppeppend appje sturen! Veel plezier!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 20 Sep 2014 11:40

Re: verjaardag kennis

Als de vraag gesteld is meer in de trant van "wil je het helemaal afblazen of gaat het nog wel door en kan ik wel gewoon komen", dan is de vraag niet zo gek, maar als je echt zo gevraagd hebt "vind je het nog wel leuk als ik kom" dan snap ik wel dat ze daardoor wat extra gepikeerd is geraakt. Ze is al teleurgesteld en dan had ze denk ik inderdaad een enthousiastere reactie verwacht. Ik zou ook gewoon gaan nog!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Sep 2014 00:17

Re: verjaardag kennis

Gaan! Ze zat gewoon even in haar emotie en heeft nu al sorry gezegd toch?

Zo heb ik een keer meegemaakt dat een van mijn beste vriendinnen mij had uitgenodigd voor haar verjaardag, zij woonde op 1.5 uur afstand, ik was een beetje ziek geweest dus had gezegd dat ik nog even moest kijken of ik kwam. Ik stuurde haar op de dag zelf dat ik kwam en toen stuurde ze terug dat ik maar beter niet meer kon komen want iedereen had afgezegd en er zou een vriend van haar vriend op bezoek komen dus vond ze het stom als er maar twee personen zouden komen (ik en vriendin). Dan konden we beter niet meer komen dan stond ze niet voorschut voor de vriend van haar vriend want dan zou ze gewoon zeggen dat ze geen feest gaf :palm: . Eh, snappen jullie het nog? Of te wel het was belangrijker haar reputatie hoog te houden bij vriend van vriend dan dat haar vriendinnen zouden langs komen. Ik ben toen niet meer gegaan, had ik misschien achteraf beter wel kunnen doen, maar het liep al niet zo lekker meer en ik vond het zo'n nonsense reden dat ik geen zin meer om daarvoor 1.5 uur te rijden.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 21 Sep 2014 14:07

Re: verjaardag kennis

En hoe is het geweest? :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron