Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ovulatietest blijft positief

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Sep 2014 12:46

ovulatietest blijft positief

Ik snap er niets meer van.
Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Ik ben op dag 10 begonnen met ovulatietesten. De eerste vijf dagen was het teststreepje licht, maar aanwezig. Op dag 15 was het teststreepje even donker als het controlestreepje. Ik dacht toen dat de ovulatie eraan zou komen, maar voor de zekerheid ben ik verder gaan testen omdat ik las dat als het teststreepje weer lichter word, dat dan je eisprong pas plaats vind.
De dag erna was t test streepje ietsje lichter, maar niet veel lichter. Nu op dag 17, 18 en 19 is het teststreepje weer knal positief, net als op dag 15.
Heb ik nu mijn eisprong gehad of niet? En waarom blijft die test positief?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem88

Bericht 19 Sep 2014 12:47

Re: ovulatietest blijft positief

Kan dat misschien komen omdat er meerdere eicellen vrijkomen? Of zeg ik nu iets raars?
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 19 Sep 2014 12:55

Re: ovulatietest blijft positief

Ben je niet heeeellll toevallig al zwanger? Schijnen die dingen ook op te kunnen reageren...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Sep 2014 13:00

Re: ovulatietest blijft positief

Meerdere eitjes dacht ik ook aan, maar springen die dan apart van elkaar? Tweelingen zitten ook helemaal niet in de familie dus leek t me onwaarschijnlijk.
Zwanger heb ik getest en ben ik niet, toen ik googlede vond ik dat ook als mogelijk antwoord.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Sep 2014 13:04

Re: ovulatietest blijft positief

Maar je zit nu nog maar op dag 19, dan kan je sowieso nog niet positief testen hoor.
2012 & 2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Sep 2014 13:11

Re: ovulatietest blijft positief

Nee dat klopt, maar bedoel dat ik niet al zwanger was vanuit vorige cyclus.
Dat klein beetje hormoon wat er nu zou zijn mocht er brvruchting hebben plaats gevonden in deze cyclus kan denk ik geen positief streepje geven op een ovulatietest toch?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Sep 2014 13:14

Re: ovulatietest blijft positief

Ah oké, op die manier, ik begreep het anders.
Volgens mij kan dat op een ovulatietest ook nog geen positief streepje geven, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
2012 & 2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Sep 2014 13:20

Re: ovulatietest blijft positief

Anders zou iedereen masaal aan de ovulatietesten gaan toch? Haha
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem75

Bericht 19 Sep 2014 14:04

Re: ovulatietest blijft positief

Toen ik zwanger was bleef het streepje vlak na mij eisprong ook donker. Net zo donker al de teststreep. Ik heb toch heel wat maanden ovulatietesten gebruikt en daarvoor had ik het dus niet..

Op dag 15 was het streepje voor het eerst net zo donker als de teststreep zeg je. Dan moet dat je eisprong zijn geweest. Je zou weer eens op dag 27 weer eens kunnen testen als die ovulatietesten heel donker blijven.

Spannend! :D Succes!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Sep 2014 15:28

Re: ovulatietest blijft positief

Pure* schreef:Meerdere eitjes dacht ik ook aan, maar springen die dan apart van elkaar? Tweelingen zitten ook helemaal niet in de familie dus leek t me onwaarschijnlijk.
Zwanger heb ik getest en ben ik niet, toen ik googlede vond ik dat ook als mogelijk antwoord.


Ik heb verder geen verstand van ovulatie testen, maar tweelingen zitten hier ook niet in de familie en toch heb ik twee meiden zo maar spontaan :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Sep 2014 16:10

Re: ovulatietest blijft positief

Studiebol schreef:
Pure* schreef:Meerdere eitjes dacht ik ook aan, maar springen die dan apart van elkaar? Tweelingen zitten ook helemaal niet in de familie dus leek t me onwaarschijnlijk.
Zwanger heb ik getest en ben ik niet, toen ik googlede vond ik dat ook als mogelijk antwoord.


Ik heb verder geen verstand van ovulatie testen, maar tweelingen zitten hier ook niet in de familie en toch heb ik twee meiden zo maar spontaan :-)


Nee, dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn. Weet jij toevallig wel of eitjes dan apart van elkaar kunnen springen?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Sep 2014 16:15

Re: ovulatietest blijft positief

Razz, hopelijk gaat t hier ook zoals bij jou. Vorige maand voor t eerst met ovutesten aan de slag gegaan en toen werkte t wel zoals t hoort. Ik ga duimen!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem75

Bericht 19 Sep 2014 16:24

Re: ovulatietest blijft positief

Ik duim met je mee!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 19 Sep 2014 16:55

Re: ovulatietest blijft positief

Pure* schreef:Razz, hopelijk gaat t hier ook zoals bij jou. Vorige maand voor t eerst met ovutesten aan de slag gegaan en toen werkte t wel zoals t hoort. Ik ga duimen!


Dit vind ik wel heeellll opvallend!!! Ik dacht eerst- misschien is je hormoonspiegel misschien altijd al wat hoger dan een ander mens, maar het is wel heeell gek dat het deze maand ineens anders is... Ik duim voor je!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Sep 2014 17:01

Re: ovulatietest blijft positief

Pure* schreef:
Studiebol schreef:
Pure* schreef:Meerdere eitjes dacht ik ook aan, maar springen die dan apart van elkaar? Tweelingen zitten ook helemaal niet in de familie dus leek t me onwaarschijnlijk.
Zwanger heb ik getest en ben ik niet, toen ik googlede vond ik dat ook als mogelijk antwoord.


Ik heb verder geen verstand van ovulatie testen, maar tweelingen zitten hier ook niet in de familie en toch heb ik twee meiden zo maar spontaan :-)


Nee, dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn. Weet jij toevallig wel of eitjes dan apart van elkaar kunnen springen?


Ach nee sorry daar weet ik niks van! Succes met afwachten!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem151

Bericht 19 Sep 2014 17:32

Re: ovulatietest blijft positief

Zijn jouw meiden niet eeneiig studie? Of is dat niet bekend? Ze lijken zo op elkaar!
Eeneiige tweelingen zijn niet erfelijk trouwens
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Sep 2014 19:39

Re: ovulatietest blijft positief

Blue Phone schreef:Zijn jouw meiden niet eeneiig studie? Of is dat niet bekend? Ze lijken zo op elkaar!
Eeneiige tweelingen zijn niet erfelijk trouwens


Vind je ze op elkaar lijken ja?
Nou het is niet uitgezocht ofzo want dan moetje een DNA onderzoek doen en dat kost veel geld en krijg je niet vergoed mits het medisch noodzakelijk is dacht ik.
Wij vinden ze niet op elkaar lijken, we zien wel dat het zusjes zijn maar ze lijken niet sprekend op elkaar zoals een eeneiige tweeling dus wij zeggen eigenlijk altijd twee-eiige zijn.
:heart: :heart: 2011
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 19 Sep 2014 20:28

Re: ovulatietest blijft positief

Volgens mij zijn jou meiden ook twee-eiig hoor Studie, het zijn echt geen kopieën van elkaar ofzo.
<<

Anoniem92

Bericht 19 Sep 2014 20:34

Re: ovulatietest blijft positief

Nou Studie, jouw meiden zijn echt overduidelijk 2-eiig hoor!
Mijn vriend is 1-eiig en dat is echt een wereld van verschil met jouw dames.
Ik vind ze overigens helemaal niet op elkaar lijken.
<<

Anoniem151

Bericht 19 Sep 2014 20:37

Re: ovulatietest blijft positief

Ohw, haha ik moet geloof ik beter opletten als Studie foto's plaatst..
<<

Anoniem166

Bericht 19 Sep 2014 20:37

Re: ovulatietest blijft positief

Ik vind jouw dochters ook niet op elkaar lijken als een een-eiige tweeling, Studie.
Je kunt best zien dat ze zusjes zijn, maar ze hebben allebei zo'n ander koppie.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Sep 2014 21:31

Re: ovulatietest blijft positief

Haha Blue Phone, het wordt wel eens vaker gezegd hoor, je bent niet de enige, maar ik zie het gewoon niet. Wel toen ze net geboren waren, toen heb ik wel is gezegd" tja als jullie ze nu omgedraaid hebben dan heb ik dat niet door"

Dit is de meest recente foto, dat je hun gezichten naast elkaar ziet... haal hem zo wel weer weg en zal het topic dan ook niet verder vervuilen...

Weer weg hoop dat je het gezien hebt blue phone.
Laatst gewijzigd door Studiebol op 19 Sep 2014 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2014 22:00

Re: ovulatietest blijft positief

Ah wat een mooie meiden in hun cute Spaanse outfitjes! :love: Op deze foto vind ik ze trouwens niet eeneiig lijken, wel lijken ze veel op elkaar!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Sep 2014 22:45

Re: ovulatietest blijft positief

Carrie schreef:Ah wat een mooie meiden in hun cute Spaanse outfitjes! :love: Op deze foto vind ik ze trouwens niet eeneiig lijken, wel lijken ze veel op elkaar!


Thanks! Ze mochten verkleed naar het dagverblijf omdat het de dag van de leidster was. De jurkjes hadden we net op vakantie gekocht dus die wilde ze graag aan.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Sep 2014 22:52

Re: ovulatietest blijft positief

Ah Studie, nog steeds mis ik altijd jouw foto's!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster