Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Altijd maar bereikbaar zijn

<<

Fiene

Bericht 19 Sep 2014 21:31

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Ik zit idd ook in 2 WA groepen en soms heb ik dan gewoon 150 berichtjes gemist in 1 groep hahaha.
<<

Anoniem113

Bericht 19 Sep 2014 21:48

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Studiebol schreef:Maar clapperdie door wie wordt je dan gebeld is dat werk gerelateerd?

Ik herken het gelukkig niet, zou het ook dodelijk irritant vinden! Heel soms als ik iets aan iemand heb gevraagd waar ik wel antwoord op moet dan vraag ik het een dag later nog een keer. Maar verder dan dat eigenlijk niet.


Werkgerelateerd zou ik het nog snappen. Maar nee dit gaat puur om privé. Vriendinnen, familie. Vooral mijn moeder en oma hebben dit qua bellen.
<<

Anoniem127

Bericht 19 Sep 2014 23:43

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Ja, het vraagteken op WA vind ik ook altijd heel irritant. Heb dan gelijk de komende drie dagen geen zin meer om te reageren.

Wist niet dat herhaaldelijk bellen ook als opdringerig werd gezien. Heb vandaag nog iemand vier keer gebeld :laughcry:
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Sep 2014 23:50

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Over het algemeen weten al mijn vrienden dat ik niet zo goed bereikbaar ben en dat ze ongeveer binnen 48 uur iets van mij terug horen. Als ze ?? gaan appen of mij meerdere malen bellen, mag het wel heel belangrijk zijn want anders hebben ze pech en reageer ik niet altijd. Ik heb naast mijn telefoon ook een leven!
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Sep 2014 08:52

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Clapperdie schreef:
Studiebol schreef:Maar clapperdie door wie wordt je dan gebeld is dat werk gerelateerd?

Ik herken het gelukkig niet, zou het ook dodelijk irritant vinden! Heel soms als ik iets aan iemand heb gevraagd waar ik wel antwoord op moet dan vraag ik het een dag later nog een keer. Maar verder dan dat eigenlijk niet.


Werkgerelateerd zou ik het nog snappen. Maar nee dit gaat puur om privé. Vriendinnen, familie. Vooral mijn moeder en oma hebben dit qua bellen.


Ik dacht het even omdat je het over je part time dag had, had ingevuld dat je daar je vrije dag mee bedoelde? En dat je werk je dan misschien nog nodig had, maar dat is dus niet zo.

Tja bellen oma en je moeder gewoon voor de gezelligheid of is er altijd iets wat ze willen vragen. Ik zou een keer aangeven dat je ziet dat ze bellen of gebeld hebben maar dat je niet op kon nemen en dat je het vervelend vind dat ze zo vaak blijven bellen. Als jij de tijd hebt kan je terug bellen. Zoiets?
:heart: :heart: 2011
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 20 Sep 2014 09:04

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Voicemail uit (zelf heb ik die niet). Alle geluiden behalve de beltoon van mijn telefoon staan uit. Mensen weten ook dat ik reageer als ik daar zin in heb en niet wanneer het hun uitkomt.

Ik zeg altijd, ik ben niet geboren met een telefoon aan mijn oor! Dus ik ben niet verplicht om constant maar op iedereen te reageren. Als het écht belangrijk is dan bellen ze wel.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Sep 2014 10:04

Re: Altijd maar bereikbaar zijn

Het gevoel dat ik altijd bereikbaar moet zijn herken ik wel. Ik probeer er nu wel anders mee om te gaan en het wat meer te laten maar ik vind het wel lastig merk ik. Ik heb toch ook soms het gevoel "straks mis ik wat"
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers