Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seksgeluiden van de buurvrouw

<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2014 23:19

Re: Seksgeluiden van de buurvrouw

Nougat schreef:Jeetje, mag er nu ook al niet meer gesekst worden in de Nederlandse woonwijken. Het wordt wel steeds gezelliger op deze manier...

Ouwe mopperkont!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 19 Sep 2014 23:30

Re: Seksgeluiden van de buurvrouw

Wij hadden een tijd terug ook zoiets met onze buren, hoewel ik een voorstander ben van open en eerlijk naar elkaar zijn heb ik dit nooit gedurft. Mede omdat ik het idee had dat ze erop kickte dat anderen hun hoorden en zagen. Helaas zijn wij en andere buren weleens getuigen geweest van hun gezellige avonturen. Ik vond het ronduit gênant, zeker als je net visite hebt zoals je schoonouders ed. Gelukkig zijn ze hier na een tijdje verhuist en hadden ze de enorme (of wij :p) dat het huis zeer snel verkocht was.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Sep 2014 00:26

Re: Seksgeluiden van de buurvrouw

Als ik er "last" van zou hebben dan zou ik het gewoon zeggen maar ja dat ben ik... recht voor zijn raap in het echte leven. Als ik dat niet zou durven zou ik ongetwijfeld een opmerking maken waaruit het heel goed op te merken is en anders een briefje schrijven en ja daar zet ik ook gewoon mijn naam onder. Als ik er echt last van zou hebben, mag iemand dat best weten. Maar ik kan mij voorstellen dat dat niet voor iedereen zo gemakkelijk is. Dus als ik de andere kant bekijk, dan zou ik liever iets in de bus hebben, desnoods van een anonieme afzender, dan dat iemand zich er aan blijft storen en op den duur de band verstoord zou worden, door iets waar ik mij niet bewust van ben.
Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 20 Sep 2014 07:35

Re: Seksgeluiden van de buurvrouw

Als ik de buren hoor, dan denk ik alleen maar 'wat fijn voor ze, dat ze het na al die jaren nog leuk hebben samen in bed'. Sorry, maar ik kan er verder echt niet zo mee zitten. Ik vind seks iets heel normaals, het hoort erbij.
<<

Patsy

Bericht 20 Sep 2014 07:50

Re: Seksgeluiden van de buurvrouw

Wij horen midden in de nacht ons buurmeisje, het gaat er nogal luidruchtig aan toe bij haar. Ik zou me als ouder nogal opgelaten voelen tegenover de rest van de buurt als mijn dochter zo vreselijk luidruchtig zou seksen.

On topic, ik zou er niks van zeggen zolang het niet keihard midden in de nacht gebeurt.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Sep 2014 13:44

Re: Seksgeluiden van de buurvrouw

Wij horen de buurman ook wel eens. Of beter gezegd, zijn gezelschap. Meestal 's avonds laat / 's nachts. Ik slaap er gewoon door heen, maar hoor het wel eens van m'n man. Ach, ze zullen ons ook wel eens gehoord hebben denk ik (ik heb ook wel eens het raam open laten staan dat ik later dacht 'oeps'). Zolang het geen overlast geeft zou ik er niks van zeggen. Als je denkt dat het misschien genant voor haar is misschien wel, maar dat is lastig in te schatten.

Overigens heeft een andere buurman onze buurman wel eens gevraagd of z'n vriendin nog leefde na een gezellige nacht, haha. Het contact is gelukkig goed genoeg (zeker tussen die twee buren) dat zoiets wel gezegd kan worden.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers