Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


pizzadeeg

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2014 20:01

pizzadeeg

Als je pizzadeeg maakt kan dat een dag van te voren al? Evt invriezen
Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Sep 2014 20:03

Re: pizzadeeg

Ik vries het meestal in als er over is, dat kan prima. Dag van te voren heb ik geen ervaring mee. Als ik het lang laat staan blijf het bij mij altijd wel gisten. Je moet het dan sowieso in de koelkast bewaren en goed afdekken zodat het niet uitdroogt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2014 20:13

Re: pizzadeeg

ok dankje

Dan maak ik het zaterdag ochtend en in de avond gaan we het eten dat kan wel toch?
Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Sep 2014 20:26

Re: pizzadeeg

Ja, dat kan prima! Ik heb ervaren dat ik 't dan vaak lekkerder vind dan wanneer het korter heeft gerezen. Je moet het dan af en toe nog wel even omkleden, dan wordt het lekker soepel en dus knapperig! :)
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:27

Re: pizzadeeg

Volgens mij kun je het wel een dagje laten staan als je het inderdaad goed afdekt en koel neerzet.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Sep 2014 02:24

Re: pizzadeeg

Dat kan inderdaad prima een dagje (of ik lees zelfs een paar uur, laten staan). Dat is hier i.i.g. nooit een probleem geweest....!
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Sep 2014 19:27

Re: pizzadeeg

nou gister geprobeerd in de ochtend gemaakt en in de avond gegeten smaakte prima. Lekker zelfs. Gaan we voortaan altijd zelf maken. Binnenkort maar een lading maken en dan invriezen
Afbeelding

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron