Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij altijd visite-proof?

<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 18 Sep 2014 11:53

Ben jij altijd visite-proof?

Naar aanleiding van het topic over of je huis altijd visite-proof is: ben jij altijd visite-proof? Gisteravond was ik samen met de kinderen in bad geweest, daarna lekker in gemakkelijke kleding en zonder make-up op de bank en toen stond mijn neef met zijn nieuwe vriendin ineens voor de deur :palm:

Was heel gezellig, maar ik had liever een andere eerste indruk gemaakt, haha!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Sep 2014 12:23

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Pff ja, dat heb ik ook wel eens..
Vooral 's ochtends op m'n vrije dag.Dan ga ik echt niet gelijk douchen en in de kleren, maar vind ik het heerlijk om eerst even rustig in m'n pyjama op de bank te hangen en even tv te kijken. Hoeven andere mensen niet te zien, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Sep 2014 12:24

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Redelijk, ik draag meestal mijn gewone kleren tot ik naar bed ga. Mijn man is 's avonds vaak wel in joggingbroek, niet als we iemand verwachten natuurlijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 18 Sep 2014 12:49

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Meestal wel, ik heb over het algemeen de hele dag wel gewone kleding aan. Als ik 's avonds hardgelopen heb en daarna gedoucht, doe ik vaak wel een joggingsbroek en sloffen aan als ik geen visite verwacht. Maar ik ga er van uit dat als er dan nog mensen binnen wippen, ze echt wel snappen dat ik na 's avonds douchen geen nette kleren meer aantrek als ik niet weg hoef en geen visite verwacht.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Sep 2014 12:54

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Nee, vooral in de ochtend niet. Ik doe het huishouden het liefst wanneer ik net mijn bed uit kom, en als ik daar dan mee klaar ben ga ik douchen en trek ik normale kleding aan. Gelukkig weet mijn familie dat ondertussen, al hebben ze in het begin aan aantal keer voor mijn neus gestaan dat ik aan het stofzuigen was in mijn ochtendjas met ontploft kapsel van het slapen, haha!
10.04.17
<<

Anoniem125

Bericht 18 Sep 2014 13:07

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik heb vaak wel lekker mijn joggingbroek aan als ik 's avonds thuis ben. Schaam me daar ook niet voor. Ik vind trouwens ook niet dat het er slonzig uitziet ofzo.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 18 Sep 2014 13:15

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ja hoor! Ik schaam me er namelijk niet voor als ik in jogging broek, make-uploos en met een hoge knot op de bank zit. Het komt hier nog wel eens voor dat er onverwachts vrienden op de stoep staan om 10 uur 's avonds en dan loop ik er vaak zo bij. Maakt mij weinig uit, het gaat mijn vrienden echt niet om hoe ik er op dat moment uit ziet hoor :)
Gisteren ging ik eventjes bij een vriendin langs die zich niet zo lekker voelde en gewoon in haar onesie zat. Vind ik echt niet raar.

Als ik visite verwacht ben ik wel altijd netjes aan gekleed :)
<<

Anoniem222

Bericht 18 Sep 2014 13:27

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Haha, ik heb als ik gewerkt heb vaak gewoon de hele avond die kleding nog aan. Maar als ik in het weekend in mijn joggingbroek loop dan ben ik net zo visiteproof hoor.
<<

Anoniem124

Bericht 18 Sep 2014 13:29

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Neeee echt het eerste wat ik doe als ik thuisben en in de veronderstelling ben dat ik vrij ben is joggingbroek aan!
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 13:30

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik loop thuis ook veel in jogging broek. Zo vaak ben ik trouwens niet een hele avond thuis, dus die enkele keer vind ik dat juist heerlijk. Ik heb één keer gehad toen ik om half vier s middags net wakker was na een nacht dienst en nog in pyjama liep, en ineens stond de beste vriend van m'n vriend met zijn nieuwe vriendin voor de deur. Hallo nieuwe vriendin, ik ben Marin met slaaphoofd. Tja jammer dan.
Thuis ben ik alleen visite proof als ik ook visite verwacht, en anders vind ik t echt niet zo'n ramp dat iemand mijn blauwe ruitjes broek ziet.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Sep 2014 13:31

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ja hoor ik ben altijd visite proof. Ook in mijn chill kleren zit ik er nog beter bij dan sommige tokkies in hun normale kleren.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 13:33

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Wow wat trekken veel mensen direct hun joggingbroek aan als ze thuis zijn. Haha!
Ik heb meestal mijn gewone kleren aan tot ik naar bed ga. Alleen als ik een chillavondje voor mezelf organiseer doe ik mijn pyjamabroek eerder aan.

♥♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2014 13:35

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Nee, ik heb regelmatig chilldagen waarin ik en B gewoon in pyjama oid lopen.
En als we gedoucht hebben 's avonds doe ik ook gelijk mijn pyjama/huisbroek aan.

Nu staan hier gelukkig eigenlijk nooit zomaar mensen voor de deur haha
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2014 13:59

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Elliot schreef:Wow wat trekken veel mensen direct hun joggingbroek aan als ze thuis zijn. Haha!
Ik heb meestal mijn gewone kleren aan tot ik naar bed ga. Alleen als ik een chillavondje voor mezelf organiseer doe ik mijn pyjamabroek eerder aan.

Same here.

Mijn kleren zitten sowieso lekker, daar heb ik geen joggingbroek voor nodig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 14:02

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ja precies. Alleen als ik een rok met panty aan heb dan wissel ik het om voor iets gemakkelijkers als ik thuis kom. Of als ik een strakke riem om heb, die doe ik altijd af zodra ik thuis kom. Maar ik kan heerlijk bankhangen in mijn spijkerbroek.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2014 14:16

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ja, joggingbroek of legging aan, bh uit, heerlijk! Ik zit echt niet lekker in een skinny of jeans op de bank.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Sep 2014 14:22

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Bij mij ligt het eraan of ik heb gewerkt of niet. Als ik heb gewerkt, ben ik half 5 klaar. Dan ga ik naar huis, eten voorbereiden en douchen en ja, dan gaat wel m'n joggingbroek aan! Ik ga niet douchen en vervolgens m'n jeans aantrekken, dat klopt ook niet...

Als ik vrij ben, dan kleed ik me pas voor 't slapengaan om/uit.

Oh, onverwacht bezoek ziet wel vaak m'n knalroze sokken of m'n oma-sloffen. (Beige Spaanse sloffen :D )
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 14:27

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ja als ik 's avonds ga douchen trek ik daarna ook wel wat makkelijks aan, maar ik douche altijd veel liever 's morgens. Ik heb ook gewoon een kantoorbaan, dus hoef niet perse te douchen zodra ik thuis ben natuurlijk.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2014 14:28

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Als ik 'tussendoor' ga douchen trek ik gewoon weer m`n jeans aan. Hoppa. Klopt voor mij wel haha.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 14:31

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Cotton schreef:Als ik 'tussendoor' ga douchen trek ik gewoon weer m`n jeans aan. Hoppa. Klopt voor mij wel haha.

Nou dat ligt er maar net aan hoe laat bij mij. Als ik om half 5 meteen zou gaan douchen kan ik daarna nog prima mijn spijkerbroek aantrekken, maar als het half 9 is voelt het wel een beetje nutteloos om me aan te kleden, haha. Dan doe ik gewoon een pyjamabroek aan.

♥♥
<<

Anoniem 69

Bericht 18 Sep 2014 14:33

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik ben wel visite-proof. Als ik uit m'n werk kom, houd ik mijn gewone kleding aan. Nu heb ik geen echte werkkleding, maar kan ik mijn gewone kleding naar m'n werk aan. Ik heb niet eens een joggingbroek, haha! Ook als ik vrij ben, trek ik altijd gewone kleding aan. Al kan die gewone kleding ook wel makkelijke kleding zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2014 14:33

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Elliot schreef:
Cotton schreef:Als ik 'tussendoor' ga douchen trek ik gewoon weer m`n jeans aan. Hoppa. Klopt voor mij wel haha.

Nou dat ligt er maar net aan hoe laat bij mij. Als ik om half 5 meteen zou gaan douchen kan ik daarna nog prima mijn spijkerbroek aantrekken, maar als het half 9 is voelt het wel een beetje nutteloos om me aan te kleden, haha. Dan doe ik gewoon een pyjamabroek aan.

Ja, ik bedoel dus ook inderdaad na het werk of na het avondeten, als ik dan ga douchen dan trek ik daarna echt wel weer normale kleding aan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2014 14:50

Re: Ben jij altijd visite-proof?

nee niet echt. Als ik thuis kom doe ik een lekkere broek aan en rond half 9 ook m'n nachthemd alvast
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Sep 2014 15:13

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik trek geen andere kleding aan als ik thuis kom van m'n werk.. mijn kleding zit prima en knelt niet :) Dus prima visiteproof.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2014 15:16

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Urban Naked schreef:Ik trek geen andere kleding aan als ik thuis kom van m'n werk.. mijn kleding zit prima en knelt niet :) Dus prima visiteproof.


Mijn kleding zit ook comfi en knelt ook niet maar ik vind het wel zonde om mijn mooie kleding aan te laten. Bovendien zit ik vaak op de grond met Julian; dan vind ik het zonde :)
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers