Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij altijd visite-proof?

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 18 Sep 2014 15:28

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Als de kinderen in bed liggen trek ik mijn jogingsbroek aan.
Ook als we visite verwachten tegenwoordig. Mijn broeken knellen tegenwoordig.
Als ik niet zo zwanger ben dan houd ik mijn kleding wel gewoon aan als we visite verwachten maar er komt ook regelmatig zo iemand aanwaaien en dan is de kans dat ik jogingsbroek loop groot.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem168

Bericht 18 Sep 2014 15:28

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Als ik thuiskom uit het werk, heb ik mijn werkkleding nog aan. Die trek ik uit en als ik weet dat ik niet weg hoef of als ik niemand verwacht, trek ik mijn pyjamabroek aan. Vind dat zoveel lekkerder zitten dan dat ik een jeansbroek aan zou doen. Er komt hier bijna niemand onverwachts op bezoek, dus als er bezoek komt, ben ik wel gekleed.
Mocht het doordeweeks zijn na het werk, dan heb ik wel soms mijn pantoffels alvast aan (ik doe staand werk, dan ben ik blij als ik mijn schoenen uit kan gooien). Overigens toen ik ziek was langere periode vorige jaar, hebben de meeste mij toch ziek gezien, dus nu maakt het voor mij minder uit hoe ik eruit zie voor anderen. Maak me er minder druk om dan eerst.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Sep 2014 15:34

Re: Ben jij altijd visite-proof?

ChiQ schreef:
Urban Naked schreef:Ik trek geen andere kleding aan als ik thuis kom van m'n werk.. mijn kleding zit prima en knelt niet :) Dus prima visiteproof.


Mijn kleding zit ook comfi en knelt ook niet maar ik vind het wel zonde om mijn mooie kleding aan te laten. Bovendien zit ik vaak op de grond met Julian; dan vind ik het zonde :)

Ah ja dat snap ik. Ik zit en lig voor m'n werk al op de grond dus voor mij maakt het weinig verschil :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2014 15:36

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Als er plotseling visite komt en ik loop nog in m'n stinkende paardrijdkloffie, dan zet ik koffie, excuseer ik me en kleed ik me even om. No problemo.

We hebben ook altijd wel koekjes, koffie, thee en fris en het huis is meestal wel toonbaar (ik stofzuig elke dag en als er rommel slingert, is het van mijn man :face: ). En áls er rommel is, dan is dat maar zo. Moeten ze maar niet onverwacht komen :P

Ik houd eigenlijk echt helemaal niet van onverwacht bezoek :thumbdown:
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 18 Sep 2014 15:39

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik ben overal proof op ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 18 Sep 2014 16:14

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Nee ik ben niet altijd visite-proof. Ik vind het heerlijk s'morgens nog even in m'n joggingbroek te blijven lopen en m'n haren niet te doen, tot een uurtje of 11 ofzo. Als ik zo'n dag heb en de bel gaat dan, dan doe ik de deur niet open. Haha. Bang dat m'n schoonmoeder dan voor de deur staat, haha. Die hoeft me niet in die staat te zien :eyes: .
<<

Anoniem86

Bericht 18 Sep 2014 16:25

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ja hoor, ik heb meestal m'n gewone kleding aan. Alleen na douchen pyjama of onesie of badjas aan, jammer dan. Laatst kwam m'n vriend wat halen thuis toen die met een vriend weg was en die kwam ook mee, toen zat ik in m'n onesie met m'n haar in een knot omhoog en m'n bril op. Hoi! Haha.

M'n vriend trekt zodra die thuis is z'n pak uit & doet dan Polo met korte broek aan, prima voor visite haha.
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2014 16:36

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Exogenesis schreef:Als er plotseling visite komt en ik loop nog in m'n stinkende paardrijdkloffie, dan zet ik koffie, excuseer ik me en kleed ik me even om. No problemo.

We hebben ook altijd wel koekjes, koffie, thee en fris en het huis is meestal wel toonbaar (ik stofzuig elke dag en als er rommel slingert, is het van mijn man :face: ). En áls er rommel is, dan is dat maar zo. Moeten ze maar niet onverwacht komen :P

Ik houd eigenlijk echt helemaal niet van onverwacht bezoek :thumbdown:


Ik heb een stomme vraag. Stink je dan echt? En waarnaar stink je? Het is een vraag omdat iemand in mijn omgeving stinkt (echt hardcore) en zij heeft paarden.
<<

Anoniem104

Bericht 18 Sep 2014 16:49

Re: Ben jij altijd visite-proof?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2014 16:51

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Believe schreef:
ChiQ schreef:
Exogenesis schreef:Als er plotseling visite komt en ik loop nog in m'n stinkende paardrijdkloffie, dan zet ik koffie, excuseer ik me en kleed ik me even om. No problemo.

We hebben ook altijd wel koekjes, koffie, thee en fris en het huis is meestal wel toonbaar (ik stofzuig elke dag en als er rommel slingert, is het van mijn man :face: ). En áls er rommel is, dan is dat maar zo. Moeten ze maar niet onverwacht komen :P

Ik houd eigenlijk echt helemaal niet van onverwacht bezoek :thumbdown:


Ik heb een stomme vraag. Stink je dan echt? En waarnaar stink je? Het is een vraag omdat iemand in mijn omgeving stinkt (echt hardcore) en zij heeft paarden.


Als je paarden verzorgd en gereden hebt dan ruik je wel naar paard ja.
Maar om nou te zeggen dat het echt stinkt, ik vind zelf van niet. Maar die geur zit wel in je kleding/haar etc.


Ja, maar diegene ruikt naar poep en gewoon onfris!
<<

Anoniem104

Bericht 18 Sep 2014 16:52

Re: Ben jij altijd visite-proof?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2014 16:59

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Believe schreef:Paardenmest ruik je wel, dus daar zou het zeker aan kunnen liggen..
Als ze kleren/schoenen aan heeft waarin ze de stallen heeft gemest ofzo..
Het ruikt overigens wel anders dan mensenpoep of hondenpoep ofzo hoor :P .


Dankjewel, dan weet ik zeker dat zij dat is, ze geeft de paarden de schuld maar ze ruikt ook zo als ze niet naar dr paard is geweest.
<<

Anoniem117

Bericht 18 Sep 2014 16:59

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Believe schreef:Paardenmest ruik je wel, dus daar zou het zeker aan kunnen liggen..
Als ze kleren/schoenen aan heeft waarin ze de stallen heeft gemest ofzo..
Het ruikt overigens wel anders dan mensenpoep of hondenpoep ofzo hoor :P .


Ik vind mensen die naar paarden ruiken ook niet vies (ook al ruiken ze echt wel naar paard en mest), maar dat is omdat ik er fijne herinneringen aan heb. Ik kan me voorstellen dat niet-paardenmensen paardenmensen best wel vinden stinken. Ik moest van mijn moeder ook altijd meteen onder de douche.

Ik ben eigenlijk wel visite-proof. Ik kleed me zelden om en als ik me omkleed (joggingbroek) dan zie ik er nog toonbaar uit.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2014 17:10

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Mijn paardrijkleding ruikt een beetje naar paard, maar niet naar mest. Ik mest zijn stal zelf niet uit. Het paard zweet en schuimt (bij de mond, soms zwaait hij met z'n hoofd en dan krijg ik vlokken op mijn kleding) en geeft wel een bepaalde typische paardengeur af.
<<

Patsy

Bericht 18 Sep 2014 17:40

Re: Ben jij altijd visite-proof?

'S ochtends mag ik ook graag in mijn joggingbroek met slaaphaar het huishouden doen. Dan hoop ik altijd dat er niemand langskomt. 'S avonds loop ik bijna nooit in joggingbroek ofzo. Alhoewel, ooit zat ik eens op de bank in mijn joggingbroek en snoopypantoffels, toen mijn scharrel onverwachts voor de deur stond. Ik schaamde me kapot, maar maakte wel indruk want inmiddels is hij mijn man.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 18 Sep 2014 17:43

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik liep vroeger ook nog lang in mijn paardrijkleding rond, ik vond het zo lekker ruiken.

Ik sta echt versteld hoeveel mensen er thuis een joggingbroek aantrekken, dat had ik echt niet verwacht. Wat is er zo fijn aan een joggingbroek? Ik draag die dingen echt nooit, ja bij fitness o.i.d..

Normaal ben ik altijd wel visiteproef, sinds de zwangerschap ook veel dagen niet i.v.m. Vet haar e.d. Nu wordt het gelukkig minder snel vet! Ik voel mij dan ook altijd vies en onverzorgd, ik hou niet van vet haar.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 17:51

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Nou ja negen van de tien keer kom ik om twaalf uur s nachts pas thuis van m'n werk dus logisch dat ik dan direct in m'n pyjama kruip. En als ik dan s ochtends thuis ben de dag erna, ga ik me pas omkleden zodra ik weer naar m'n werk moet. Zodoende loop ik veel thuis in pyjama of jogging broek.
Maar ook als ik vroeg vrij ben, vind ik t fijn om me om te kleden bij thuiskomst, zeker als ik een mooi jasje of blousje aan had naar m'n werk. Ik vind het fijner om m'n kleren beetje mooi te houden. Bovendien heb ik t vaak warm na een dag werken (zeker na twee uur fietsen op een dag) dus gooi ik t liever in de was en kleed ik me even om. Zit gewoon lekker thuis!
<<

Anoniem255

Bericht 18 Sep 2014 18:44

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Mijn schoonvader komt áltijd op zondagochtend als ik nog in de net-uit-bed-modus ben: pyjama aan, al mijn krullen die veranderd zijn in een vogelnest en waarvan de vogels uit dat nest in mijn mond hebben gebivakkeerd. .. Ik zet altijd eerst de kindjes aan hun boterham, ruim wat op en als mijn man dan beneden is ga ik naar boven. Maar mijn schoonvader belt altijd 5min aan vóór ik boven ben. Of hij nu om 9u/10u of 11u aan de deur staat. Ik ben altijd de sjaak.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 18 Sep 2014 22:02

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Heus niet altijd, maar wel bijna altijd. Ik kleed me ook bijna nooit om als ik uit mijn werk kom. Ik vind het voor mijn vriend trouwens ook wel leuk als hij mij in mijn mooie kleding ziet. Mooie kleding heb ik niet alleen voor mijn collega's!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Sep 2014 22:12

Re: Ben jij altijd visite-proof?

's Avonds na het werk en in het weekend ben ik altijd visite proof. Ik houd altijd mijn gewone kleren aan, die zitten gewoon lekker namelijk. Ik draag alleen een joggingbroek als ik me niet lekker voel ofzo. Als ik 's avonds douche doe ik daarna vaak wel mijn pyjama aan, maar dan is het zo laat dat ik ook geen visite meer verwacht.
's Morgens ben ik echter niet erg visite proof. Ik heb twee ochtenden vrij in de week, en dan moet er echt niemand langskomen. Ik slaap dan altijd een beetje uit, en ik blijf vaak nog lang in bed liggen om te lezen ofzo.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Sep 2014 22:13

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik zit bijna altijd in mijn string op de bank. Hoe vaak ik al niet in een deken gewikkeld naar de slaapkamer heb moeten hobbelen omdat er visite in huis stond.. Maar het is zo warm hier!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem280

Bericht 18 Sep 2014 22:14

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ik ben volgens mij altijd wel visite-proof.
Vind het altijd wel grappig dat mijn vriend gewoon in zijn werkkleding blijft zitten als hij toch weet dat er iemand op bezoek komt of wat. In het weekend draagt hij geen werkkleding.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Sep 2014 12:40

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Meestal heb ik nog wel mijn gewone kleding aan, maar soms ook wel een joggingbroek. Vooral als mijn gewone broek een beetje strak zit, dan wissel ik hem graag thuis om. Of als ik op een warme dag mijn werkkleding aan hou (korte broek en polo) dan ga ik thuis eerst douchen en doe ik wat makkelijks aan.
In het weekend als we niet weg hoeven kan ik rustig de hele dag in pyjama/joggingbroek rondlopen. Net als de kinderen.

Mijn vriend kleed zich na het werk meestal meteen om en doet dan ook vaak een joggingbroek aan. Maar daar zou hij ook gewoon visite in ontvangen of mee boodschappen doen... :palm:

Maar de enige visite die hier soms onverwachts voor de deur staan zijn mijn ouders en dan maakt het mij niet uit hoe ik eruit zie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 19 Sep 2014 12:44

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Ons huis is eigenlijk zelden visite-proof en als we de deur niet meer uit hoeven, zitten we allebei in makkelijke kleding.ik joggingbroek met oversized shirt en vriend vaak in z'n boxer met een shirtje. Mensen in m'n omgeving weten ook dat ik het niet zo fijn vind als ze onaangekondigd langskomen. Niet dat ik ze weg stuur maar ik wil wel graag even een beetje opruimen en zorgen dat ik er toonbaar uit zie.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 19 Sep 2014 22:07

Re: Ben jij altijd visite-proof?

Niet altijd, maar over het algemeen wel. Doe niet altijd make-up op of heb mijn haar helemaal goed,maar meestal zou ik zelfs naar buiten durven :^^: ( omdat we geen buren hebben :laughcry: )
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers