Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doe mee! Het is No make up day

<<

Anoniem222

Bericht 18 Sep 2014 13:29

Re: Doe mee! Het is No make up day

HAHA oh. Grapje. Ik dacht dat ze bedoelde dat mensen door haar blonde wimpers dan eerder dachten dat ze rossig was ofzo. Ik vond het al heel raar. Oke sorry!
<<

Anoniem131

Bericht 18 Sep 2014 13:34

Re: Doe mee! Het is No make up day

Susan schreef:Het lijkt mij niet dat Francaise het over haar haar heeft, want als je rood haar hebt dan heb je dat ook met make-up op.

Inderdaad. Ik heb couperose.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Sep 2014 13:35

Re: Doe mee! Het is No make up day

Wat vervelend! Zeggen mensen daar serieus wat van als je geen make up op hebt?
<<

Anoniem193

Bericht 18 Sep 2014 13:39

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik heb haast nooit make-up op. Alleen met feestjes.
<<

Anoniem131

Bericht 18 Sep 2014 13:44

Re: Doe mee! Het is No make up day

Harrison schreef:Wat vervelend! Zeggen mensen daar serieus wat van als je geen make up op hebt?

Ja. In de winter wordt (inmiddels werd ivm foundation) er gevraagd of ik koorts heb en bij een ontkennend antwoord geeft men aan dat ik toch wel heel rood ben. In de zomer dus altijd de vraag of ik verbrand ben en daarna dat het toch wel echt rood is.

Mijn eigen ouders (die mij als enige zonder make- up zien) schrikken er zelfs elke keer weer van. Ik denk nu dus ook aan laseren maar anderzijds ben ik met make- up niet onzeker dus durf de stap nog niet te zetten. Oja, ik heb lange relaties gehad die me nooit zonder foundation hebben gezien.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Sep 2014 13:57

Re: Doe mee! Het is No make up day

Gelukkig voel je je niet onzeker met make up op dan :).
Het gaat me verder helemaal niks aan hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe je dat dan deed tijdens je relatie. Ga je dan altijd alleen douchen etc? En slapen met make up op?
<<

Anoniem114

Bericht 18 Sep 2014 14:10

Re: Doe mee! Het is No make up day

Frans, dan is deze dag dus ook soort van voor jou. Wat vind je er van dat er zo'n dag is? Maakt het jou zekerder?

Ontopic: Ik heb zeer zelden echt make up op; ik draag alleen mascara. En de mascara van vandaag is ook alweer 4 dagen oud.

Een foto van mij zonder make up (vriend even wegdenken :nerd: )

Afbeelding

En het verschil als ik ben 'opgemaakt' :

Afbeelding

Ja, m'n ogen zijn wat duidelijker, maar ik vind mezelf niet direct mooier o.i.d. met make up. Belangrijker is een goede nachtrust en minder stress. Laatste tijd zie ik er sowieso slecht uit, met of zonder mascara, omdat ik gestressed ben en niet lekker slaap. Dan kan ik beginnen met plamuren, maar ik blijf er dan toch wel verlept uitzien.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 18 Sep 2014 14:25

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik heb er geen problemen mee om in huis zonder make up te lopen, maar buitenshuis voel ik me dan echt heel erg onzeker..dus nee, dat ga ik niet doen. Alleen mascara zou ik wel doen (zonder heb ik echt een blote billen hoofd..lelijk!), al doe ik op mijn rode en met wat puistjes bedekte huid ook wel graag wat make up.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem131

Bericht 18 Sep 2014 14:27

Re: Doe mee! Het is No make up day

Harrison schreef:Gelukkig voel je je niet onzeker met make up op dan :).
Het gaat me verder helemaal niks aan hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe je dat dan deed tijdens je relatie. Ga je dan altijd alleen douchen etc? En slapen met make up op?

Foundation gelijk als ik wakker ben (dan zie je het niet zo erg) en idd met foundation op bed.

Er is verbetering want nieuwe date heeft het wel al kort gezien en is op de hoogte maar ik durf me echt nog niet bloot te geven.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Sep 2014 14:29

Re: Doe mee! Het is No make up day

Je bent vast ook prachtig met rode wangen :). Kan me voorstellen dat je je er onzeker over voelt als er zulke opmerkingen over gemaakt worden maar volgens mij ben jij ook mét couperose een mooie vrouw!
<<

Anoniem131

Bericht 18 Sep 2014 14:33

Re: Doe mee! Het is No make up day

Snooki schreef:Frans, dan is deze dag dus ook soort van voor jou. Wat vind je er van dat er zo'n dag is? Maakt het jou zekerder?
.

Ik denk niet dat het echt bewust maakt. Daarnaast, hoezo bewust? Niemand zal brandwonden niet erg vinden voor een ander.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 18 Sep 2014 15:46

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik doe niet mee vandaag, omdat ik het niet wist. Maar voor mij is vaak zondag No-Make-Up day. Wel een leuk en goed initiatief overigens!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2014 16:25

Re: Doe mee! Het is No make up day

ik draag nooit make up, heel zelfde mascara
Afbeelding
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 18 Sep 2014 17:19

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik zie er ook het nut niet van. Ik heb op werkdagen altijd make-up op. In het weekend ben ik alleen zonder make-up als ik de deur niet uit hoef.
Laatst gewijzigd door Jente op 04 Nov 2014 18:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 18 Sep 2014 17:23

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik draag niet veel make-up meer, enkel mascara en oogpotlood. Heb echt jaren bijna dagelijks foundation op gehad maar ben zo blij dat ik er mee gestopt ben! Heeeeeel soms draag ik het nog maar de laatste keer dat ik het op had is alweer een hele tijd geleden.

Ik weet niet of ik zo snel een foto zonder make-up kan vinden.

In het weekend, als ik niks gepland heb, draag ik meestal helemaal geen make-up :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Sep 2014 17:44

Re: Doe mee! Het is No make up day

Heb altijd alleen maar beetje mascara en oogpotlood op dus veel verschil is het niet. Ik lees het nu pas en vond deze nog in mn gallerij;

*weg*

Zou willen dat ik daar nu was maar helaas :cry:
Laatst gewijzigd door Kees op 20 Sep 2014 10:17, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:58

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik draag sowieso amper make-up.. Maar ik vind dit soort dagen van 1 kant leuk en van de andere kant denk ik 'worden er nu echt mensen gelukkiger van zo'n dag?'
<<

Anoniem88

Bericht 18 Sep 2014 21:01

Re: Doe mee! Het is No make up day

Als ik dit geweten had...dan had ik misschien toch make up-loos naar werk durven gaan. Ik hebme vanmorgen waanzinnig verslapen, heb nog getwijfeld geen make up op te doen maar ik krijg dan altijd commentaar dat ik er moe en ziek uit zie :nopompom:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Sep 2014 21:11

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik krijg ook meestal de vraag wat er aan de hand is als ik geen make-up draag maar ik draag ook altijd een vrij opvallende eyeliner. Wanneer die dan opeens wegvalt is m'n hele omlijning opeens weg dus ik snap wel waarom ik zulke reactie krijg. Zelf vind ik mezelf niet lelijk zonder make-up, het is alleen met make-up allemaal iets dikker aangezet.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Sep 2014 21:56

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik heb wel vaker geen make up op, en dan ga ik ook gewoon naar buiten, dat maakt me echt niets uit. Maar als ik moet werken draag ik wel altijd make up, dat vind ik wat verzorgder staan bij mezelf. Ik heb dus niet meegedaan vandaag. Daarnaast vind ik het echt een onzinnige actie, zo'n actie zou voor mij geen reden zijn om een dag geen make up te dragen.
<<

Anoniem280

Bericht 18 Sep 2014 22:04

Re: Doe mee! Het is No make up day

Vandaag had ik een vrije dag en op een vrije dag draag ik nooit make up.
Dus heb onbewust meegedaan vandaag.

Vind de actie verder een beetje mwoa. Er zijn zoveel acties, en nu deze er nog bij. Ik doe niet mee verder aan die acties.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Sep 2014 22:29

Re: Doe mee! Het is No make up day

Oooh ben jij het, Kees!
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Sep 2014 23:30

Re: Doe mee! Het is No make up day

Bliss schreef:Oooh ben jij het, Kees!


:yes:
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 19 Sep 2014 07:50

Re: Doe mee! Het is No make up day

Ik loop al de hele week zonder make-up vanwege iets aan mijn oog. (make-up houdt bij mij in eyeliner en mascara, stelt niet zoveel voor dus)

Maar ook als ik niks aan mijn oog heb loop ik vaak zat zonder make-up. Volgens mij ben ik ook de enige die verschil ziet tussen wel en geen make up.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Sep 2014 11:24

Re: Doe mee! Het is No make up day

Volgens mij krijg je alleen maar die vraag van "moe, ziek,etc?" als je andere dagen make-up draagt. Ik draag echt bijna nooit make-up, dus ik krijg juist stomme vragen als ik wel eens mascara opdoet ("heb je een spannende date of iets? etc")

Dus mensen zien bij mij (incl donker haar, prima huis en donkere wenkbrauwen) ook prima het verschil tussen zonder en met.

Ik kies er alleen voor om meer mijn Eigen schoonheid toon te stellen aan de wereld, dan mijn met make-up geschilderde schoonheid.

Ik denk echt dat als je zelfs met blond haar etc. normaal geen make-up draagt, men echt niet dan elke dag die vragen krijgt hoor. En dat jij het dan zelf niet mooi vind, zeg je eigenlijk dat je jezelf niet mooi vindt. Dus ik vind dit wel een goede actie, jammer dat zoveel mensen of al geen make-up echt dragen of het dan "onzin" vinden of er echt niet aan mee willen doen omdat ze zichzelf "naakt" of "niet mooi" vinden zonder.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers