Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


IOS8

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2014 22:21

IOS8

Met de vooruitzichten op de Iphone 6 is de nieuwe IOS weer te downloaden.
Helaas niet beschikbaar voor de Iphone 4, vanwege de processor die daar in zit. Dus mijn telefoon kan ik niet updaten helaas.
Heeft iemand het al geinstaleerd?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 17 Sep 2014 22:33

Re: IOS8

Ik probeer het. Heb eindelijk genoeg ruimte vrij kunnen maken en nu heb ik blijkbaar een verzoek gedaan om te downloaden en krijg ik een seintje zodra dat gaat gebeuren. Wacht al een uur.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2014 22:48

Re: IOS8

Ik kan hem downloaden maar niet genoeg ruimte op de iPad
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Sep 2014 00:01

Re: IOS8

Ik wacht het even af. Kunnen ze eventuele bugs er eerst uit halen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Sep 2014 09:24

Re: IOS8

Ik had geen 5,6 G vrij op mijn iPhone.. Wat een hoop ruimte vragen ze deze keer zeg!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2014 09:30

Re: IOS8

Caro schreef:Ik had geen 5,6 G vrij op mijn iPhone.. Wat een hoop ruimte vragen ze deze keer zeg!


Ja inderdaad! De update daarvoor had ik ook niet, omdat ik niet genoeg ruimte had. Gisteren weer een hoop foto's verwijderd, en heb Spotify eraf gegooid. Toen had ik wel genoeg ruimte.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Sep 2014 09:32

Re: IOS8

Heb je daarna Spotify er weer opgezet? Want dan doe ik dat even maar ik kan echt niet zonder Spotify hahah!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Sep 2014 09:35

Re: IOS8

Ik heb ook een iPhone 4 dus kan deze update ook niet meer doen. Ik heb mijn telefoon al bijna vier jaar en hij is ook echt super slow geworden dus ik wil sowieso binnenkort een nieuwe, maar toch vind ik het jammer dat Apple met deze updates klanten eigenlijk dwingt om een nieuwe versie te kopen.

Volgens mijn vriend is de ruimte op de iPhone alleen nodig voor het updaten zelf en is het daarna dus weer beschikbaar. Als het goed is kan je spotify er dus weer opzetten!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2014 11:05

Re: IOS8

Ik wacht nog even op m`n iPad. Doe het nooit direct.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 11:18

Re: IOS8

Sterre schreef:Ik heb ook een iPhone 4 dus kan deze update ook niet meer doen. Ik heb mijn telefoon al bijna vier jaar en hij is ook echt super slow geworden dus ik wil sowieso binnenkort een nieuwe, maar toch vind ik het jammer dat Apple met deze updates klanten eigenlijk dwingt om een nieuwe versie te kopen.



Ik denk niet dat je het zo moet zien, want je kunt je iPhone 4 prima blijven gebruiken. De telefoon is gewoon te oud voor deze software, dat kun je Apple natuurlijk niet aanrekenen, dat gebeurt bij alle apparatuur. Ik kan ook geen supersnelle software installeren op mijn trage microsoft computer, omdat het apparaat dat niet aankan. Ik zie zoiets in ieder geval niet als verkooptruc of 'dwang'.

Ik wacht nog even met updaten denk ik. Ik zie wel, haha.

♥♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Sep 2014 11:24

Re: IOS8

Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen zo dat vanaf nu verschillende apps niet meer mee kunnen met updates en die het slechter of helemaal niet meer doen straks. Natuurlijk is het zo dat alle technologie snel veroudert, maar er zal echt wel een marketingstrategie achter zitten waardoor ze niet echt meer hun best doen om updates geschikt te maken voor oudere toestellen.
Laatst gewijzigd door Teun op 18 Sep 2014 11:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 11:25

Re: IOS8

Ja dat geloof ik ook wel. Het is natuurlijk voor hun ook zonde om veel tijd te besteden aan het up to date houden van bestaande producten als het veel meer geld oplevert om nieuwe dingen te ontwikkelen :)

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2014 11:31

Re: IOS8

Caro schreef:Heb je daarna Spotify er weer opgezet? Want dan doe ik dat even maar ik kan echt niet zonder Spotify hahah!

Het is nog niet gelukt maar zodra wel gaat Spotfy er meteen weer op ja!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Sep 2014 14:16

Re: IOS8

Sterre schreef:Ik heb ook een iPhone 4 dus kan deze update ook niet meer doen. Ik heb mijn telefoon al bijna vier jaar en hij is ook echt super slow geworden dus ik wil sowieso binnenkort een nieuwe, maar toch vind ik het jammer dat Apple met deze updates klanten eigenlijk dwingt om een nieuwe versie te kopen.


Op de computer is het net zo. Wil je een nieuwe windows, dan moet je ook een nieuwe computer kopen. Voor oudere versies van windows worden ook een updates meer gemaakt.
De ruimte die ze vragen heb je niet nodig als je het via itunes doet. Daar ben ik vorige keer achter gekomen. Dus heb je de ruimte niet, dan gewoon aan de computer hangen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Sep 2014 15:27

Re: IOS8

Nou.. ik heb eindelijk genoeg fotos van mijn mobiel af kunnen doen én spotify eraf gezet en nu moet ik nog drie minuten voor de download.. Ben benieuwd :-).

Het schoont mijn telefoon wel direct op!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 18 Sep 2014 19:19

Re: IOS8

Bij IOS7 begaf mijn iPhone5 het, zo raar! Had gelukkig garantie moest hem opsturen en kreeg een nieuwe maar nu durf ik de ik IOS8 niet te installeren als het beschikbaar komt voor mijn telefoon.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:46

Re: IOS8

Ik wacht daar altijd even mee. Vaak zitten er in de eerste versie nog foutjes. Ik download IOS 8 over een paar weken wel. Zitten er leuke nieuwe dingen in? De update is niet heel erg vernieuwd deze keer toch?
<<

Anoniem237

Bericht 19 Sep 2014 11:16

Re: IOS8

Als je de update via de computer doet, hoef je niet eerst ruimte te maken als je ruimte te kort hebt. :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Sep 2014 11:29

Re: IOS8

Ik heb ook iets gelezen dat als je je telefoon koppelt aan iTunes en dat updatet, dat het dan maar 1,1 GB kost. Als je 'm draadloos wilt updaten kost het ongeveer 6 GB.

Ik wacht nog even om inderdaad de eerste bugs.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem88

Bericht 20 Sep 2014 09:25

Re: IOS8

Heb 'm vannacht op m'n iPad gezet. Moet aan sommige dingen weer even wennen, in Safari staan de bladwijzers ineens weer links vam je adresbalk ipv rechts. In iOS6 stonden ze al links, bij iOS7 zijn ze naar rechts gegaan en heb ik al dagen moeten wennen, nu mag ik dus weer terug :laughcry:
En ik mis de map waar alle foto's in staan. Er staan nog wel mappen, maar juist die (standaard) map, die ik het meest gebruikte, staat er niet meer bij. Nu moet ik via de lijsten gaan werken en dat vind ik helemaal niet prettig. Maarja, misschien ook gewoon een kwestie van wennen. Voor de rest ben ik nog niets tegen gekomen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers