Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kledingkasten weer opgeruimd?

<<

Anoniem20

Bericht 16 Sep 2013 06:33

kledingkasten weer opgeruimd?

hier zijn de korte boekjes en petjes van de kinderen inmiddels weer naar zolder verplaatst. voor beide nog 3 shirts laten liggen.
en de winterkleding ligt klaar onderin de kast. beide zijn aardig voorzien. alleen de oudste moet nog schoenen.


hebben jullie al opgeruimd en uitgezocht?
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2013 06:41

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Ja van de week, maar dat kwam meer omdat de maat 80 kleding te kort werden bij S. Dus maat 86 in de commode gelegd en toen kwam ik idd de zomerkleding tegen. Weg ermee :angel: Tshirtjes heeft hij wel altijd in de commode liggen want die doe ik dan onder een blouse.
<<

Anoniem171

Bericht 16 Sep 2013 07:36

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Ja dit weekend alle kledingkasten uitgemest. Alles wat zomer is of te klein naar vriendinnen gebracht die kleinere kinderen hebben. Donderdag ga ik winkelen om de garderobe aan te vullen, zo zoek ik nog laarsjes voor dochter, schoenen voor zoon, mutsen, wanten, sjalen en wat leuke 'blikvangers' qua kleding (basics nog meer dan genoeg).
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 16 Sep 2013 07:40

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Dat wil ik deze week doen. Beetje overzicht krijgen van wat er nog aangeschaft moet worden.
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 16 Sep 2013 07:46

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

ja, vorige week.
ik gingen naar de primark en wou overzicht hebben wat ze er nog bij moesten.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 42

Bericht 16 Sep 2013 07:58

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Heb ik ook alweer gedaan, op maat en seizoen. Bij de oudste twee heb ik ook nog wat t-shirts laten liggen. Voor de oudste kan ik nog wel een een of twee echt warme truien of vesten gebruiken, de andere twee hebben genoeg. De oudste moet ook nog schoenen, voor de middelste weet ik dat nog niet. Ik heb nog een bijna ongebruikt paar schoenen van haar zus in maat 20 maar ik weet niet of ze al maat 20 heeft.
<<

Anoniem135

Bericht 16 Sep 2013 08:43

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Ja hier inderdaad ook... Heb nog een paar t-shirts liggen.
Moet helaas wel een hele nieuwe wintergarderobe aan schaffen omdat dochter 2 maten gegroeid is :thumbdown:
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 16 Sep 2013 08:54

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Nee, ik heb dat nog niet gedaan. Ik vind het zonde om al die zomerkleertjes uit de kast te halen in de wetenschap dat ze, ze nooit meer zal dragen.
<<

sandra

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Sep 2013 09:17

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Hier druk mee bezig op het moment, voor de oudste ben ik klaar, die past het meeste van vorig jaar nog, en ik heb wat leuke nieuwe dingen erbij gekocht.

Voor de jongste heb ik eigenlijk heeeel veel kleren nog van de oudste toen, maar ik vind ze eigenlijk niet leuk meer :nopompom: ... Ik heb al wel wat nieuwe dingen gekocht, dus die zal hij vooral aan krijgen deze winter.. maar het liefst zou ik ook alles nieuw kopen voor hem.. Maar het is een beetje zonde van het geld aangezien hij eigenlijk genoeg kleren heeft om 3 winters mee door te komen :angel:
grote broer, febr 2007
kleine broer, febr 2010
<<

Anoniem 42

Bericht 16 Sep 2013 09:20

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

sandra schreef:Hier druk mee bezig op het moment, voor de oudste ben ik klaar, die past het meeste van vorig jaar nog, en ik heb wat leuke nieuwe dingen erbij gekocht.

Voor de jongste heb ik eigenlijk heeeel veel kleren nog van de oudste toen, maar ik vind ze eigenlijk niet leuk meer :nopompom: ... Ik heb al wel wat nieuwe dingen gekocht, dus die zal hij vooral aan krijgen deze winter.. maar het liefst zou ik ook alles nieuw kopen voor hem.. Maar het is een beetje zonde van het geld aangezien hij eigenlijk genoeg kleren heeft om 3 winters mee door te komen :angel:


Dat heb ik ook met best wel veel kleertjes. Bij de eerste was ik helemaal into roze maar nu na het derde meisje heb ik eigenlijk wel genoeg roze gezien en is het minder mijn smaak geworden. Maar ik vind het dan ook weer zo zonde om nieuwe dingen te gaan kopen, aangezien ik nog zo enorm veel heb. Dus de leukste dingen zoek ik dan maar uit :).
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2013 09:23

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Dus dan laat je alles maar hangen? haha, zegt trouwens niets dat ze ze nooit meer aanheeft. S had deze zomer de broekjes van vorig jaar (maat 62 en 68) nog een keer aan. Volgend jaar zal hij ze denk ik echt niet meer aan kunnen.
<<

sandra

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Sep 2013 09:26

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Twellie schreef:
sandra schreef:Hier druk mee bezig op het moment, voor de oudste ben ik klaar, die past het meeste van vorig jaar nog, en ik heb wat leuke nieuwe dingen erbij gekocht.

Voor de jongste heb ik eigenlijk heeeel veel kleren nog van de oudste toen, maar ik vind ze eigenlijk niet leuk meer :nopompom: ... Ik heb al wel wat nieuwe dingen gekocht, dus die zal hij vooral aan krijgen deze winter.. maar het liefst zou ik ook alles nieuw kopen voor hem.. Maar het is een beetje zonde van het geld aangezien hij eigenlijk genoeg kleren heeft om 3 winters mee door te komen :angel:


Dat heb ik ook met best wel veel kleertjes. Bij de eerste was ik helemaal into roze maar nu na het derde meisje heb ik eigenlijk wel genoeg roze gezien en is het minder mijn smaak geworden. Maar ik vind het dan ook weer zo zonde om nieuwe dingen te gaan kopen, aangezien ik nog zo enorm veel heb. Dus de leukste dingen zoek ik dan maar uit :).


Ja, zonde he! ik heb echt heel veel kleren van de oudste in 98/104. volgens mij ook van 2 jaar toen.. Maar ik vind het meeste echt niet meer zo leuk :nopompom: De jongste is ook een heel ander typje, dus bepaalde dingen staan hem ook gewoon niet zo leuk , daar koop ik andere kleren voor als voor de oudste... Maar ja, ik zal me maar netjes inhouden, man krijgt denk een rolberoerte als ik 3 vuilniszakken met kleding naar de kledingcontainer breng, en daarna lekker ga shoppen......
grote broer, febr 2007
kleine broer, febr 2010
<<

Anoniem331

Bericht 16 Sep 2013 09:28

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Ik ben zaterdag bezig geweest. Veel dingen van afgelopen jaar passen nog prima. Ze heeft alleen nog wat broekjes en een warme trui nodig.

De jongste zijn kast moet nog, weet van hem wel zeker dat zijn kleding van vorig jaar niet meer past.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 16 Sep 2013 09:50

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Een week of 2 terug ben ik daar al langzaam mee begonnen! Op 2 shirts na is alles nu om.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 16 Sep 2013 10:09

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Ja alles opgeruimd! Nu wacht ik op de kinderbijslag en ga ik een nieuwe wintegarderobe aanschaffen (truien/vesten/jas/muts enz/schoenen).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem331

Bericht 16 Sep 2013 10:26

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Ik heb trouwens alle shirts niet opgeruimd hoor. Veel van wat ze nog past en wat er nog knap uit ziet krijgt ze nu aan met een spijkerjasje of vest er over. Sommigen dingen zijn nog zo mooi, zonde om niet meer aan te trekken.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 16 Sep 2013 10:36

Re: kledingkasten weer opgeruimd?

Wij zijn afgelopen vrijdag pas teruggekomen van vakantie dus ik ben nog niet toegekomen aan het opruimen van zijn kast. Wordt wel eens tijd, want het is echt een rommeltje met van alles wat te klein is. Ik heb een doos met kleertjes in de maat waar hij nu zit geleend van een kennis, en dat zit nog allemaal in de doos, lekker handig. Straks als ie slaapt toch maar eens beginnen...
19-12-2012
04-07-2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers