Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij doen als....

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 22 Sep 2014 21:43

Re: Wat zou jij doen als....

Siamsa schreef:Wij maakten laatst mee dat bij het afrekenen in een restaurant een dagmenu werd aangeslagen voor 25 cent in plaats van 25 euro. We hebben er niets van gezegd.

.

Maar hadden jullie wel gelijk door dan dat het niet klopte? Ik vind het namelijk echt onbegrijpelijk dat jullie er niks van hebben gezegd.

In het geval van Sjaak zou ik het product wel bestellen als ik dat toch wel van plan was, voor die € 200. Ik zou waarschijnlijk niet gelijk bellen om na de juiste prijs te vragen, maar wel er van uit gaan dat ik de normale prijs zou moeten betalen.
Ik zou het product zeker niet bestellen als ik toevallig zie dat het 'gratis' is, maar verder geen interesse in het product had.
<<

Anoniem

Bericht 22 Sep 2014 23:05

Re: Wat zou jij doen als....

Vooralsnog hebben we er niks over gehoord. Ik heb het idee dat dat ook niet meer gaat gebeuren eigenlijk. Maar we wachten het einde van de maand even af.
<<

Anoniem287

Bericht 22 Sep 2014 23:18

Re: Wat zou jij doen als....

Toen ze het bedrag noemde zeiden we 'hoeveel zei je?', en toen herhaalde ze het bedrag. We hadden wel door dat er iets niet moest kloppen maar we waren haastig aan het vertrekken omdat ik allergisch bleek voor de kersen in mijn toetje en mijn keel dus dicht ging zitten. Later (toen we al weg waren) keken we op de bon en toen zagen we dat mijn menu was aangeslagen voor 0,25. Ik wilde eigenlijk teruggaan maar we hebben het niet gedaan. Ik voel me er nog schuldig over eigenlijk (terecht natuurlijk).
<<

Anoniem

Bericht 19 Okt 2014 21:20

Re: Wat zou jij doen als....

Inmiddels durf ik er wel vanuit te gaan dat we er niks meer over horen. Het ging om een rose-gouden horloge, van D&G. Ik ben er erg blij mee. Als ze hadden aangegeven dat we hem terug moesten sturen zou ik een vergelijkbaar horloge hebben gekocht bij dezelfde webwinkel. Dit is hem, al is de kleur in het echt meer rose:

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem op 20 Okt 2014 20:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 19 Okt 2014 21:41

Re: Wat zou jij doen als....

Wauw, dat heb je goed voor elkaar. Mooi hoor.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Okt 2014 21:50

Re: Wat zou jij doen als....

Wauw mooi. En wat een geluk voor jou
Afbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 19 Okt 2014 23:05

Re: Wat zou jij doen als....

Blingbling!
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2014 23:10

Re: Wat zou jij doen als....

Sorry, ik vind je erg onfatsoenlijk, maar die discussie hadden we al gehad. En ik vind het een afschuwelijk ding maar natuurlijk verschillen smaken. Veel plezier met je gratis horloge.
<<

Anoniem140

Bericht 19 Okt 2014 23:12

Re: Wat zou jij doen als....

Wat een verbitterde reactie Chiq, soms doe je je naam echt geen eer aan.
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2014 23:14

Re: Wat zou jij doen als....

Miley schreef:Wat een verbitterde reactie Chiq, soms doe je je naam echt geen eer aan.


Huh? Hoezo dit nu? Ik vind het afschuwelijk en onfatsoenlijk, wat is daar nou verbitterd aan haha?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Okt 2014 23:17

Re: Wat zou jij doen als....

Eens met Miley. Alsof je nog even een 'trap na' komt geven.

Mooi ding Sjaakie!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2014 23:19

Re: Wat zou jij doen als....

Nou ik moest anders wel lachen om de foto. 'Kijk mij met m'n 'gratis' horloge'. Ik zou er niet trots op zijn, op zo'n actie, maar dat is ST kennelijk wel.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2014 23:19

Re: Wat zou jij doen als....

Lejow schreef:Eens met Miley. Alsof je nog even een 'trap na' komt geven.

Mooi ding Sjaakie!


Nou.. Haha wat een belachelijk gedoe! Ik geef helemaal geen trap na.. Ik wens haar notabene veel plezier ermee en dat bedoelde in echt niet eens sarcastisch jongens.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Okt 2014 23:21

Re: Wat zou jij doen als....

Weet niet of trots de goede woordkeuze is. Ik denk dat ze gewoon erg blij ermee is.

Dat verandert de zaak Chiq, het kwam bij mij echt méga sarcastisch over :laughcry:
<<

ChiQ

Bericht 19 Okt 2014 23:27

Re: Wat zou jij doen als....

Als ik t zo teruglees zou je het idd sarcastisch kunnen opvatten maar ik bedoelde 't niet zo. Moest stiekem wel lachen dat ze toch een update komt geven want ik zou nooooooit gedacht hebben dat het een horloge was haha!
<<

Anoniem

Bericht 20 Okt 2014 09:42

Re: Wat zou jij doen als....

Urban Naked schreef:Nou ik moest anders wel lachen om de foto. 'Kijk mij met m'n 'gratis' horloge'. Ik zou er niet trots op zijn, op zo'n actie, maar dat is ST kennelijk wel.



Fijn dat ik je heb kunnen laten lachen UN.

Deze foto heb ik een maand geleden al gemaakt om aan mijn ouders te appen. Ik heb hem hier geplaatst omdat zoveel forummers benieuwd waren om wat voor product het ging. Ik ben er niet zozeer trots op om Hoe het is gegaan. Maar ik ben er wel heel blij mee. Ik vertel er ook altijd eerlijk bij hoe ik er aan gekomen ben en tot nu heb ik welgeteld 0 negatieve reacties gekregen.

En verder ga ik geen discussie meer aan. Sommigen zouden het wel gedaan hebben, anderen niet. Ik ben er heel blij mee en anderen zouden dat niet zijn. Prima, klaar.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Okt 2014 09:46

Re: Wat zou jij doen als....

Terecht dat je er blij mee bent! Het is gewoon een mazzeltje en dat mensen het gevoel hebben nog eens na te moeten trappen zegt meer over hun dan over jou.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Okt 2014 09:51

Re: Wat zou jij doen als....

Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik in het echte leven mijn mening achterwege zou laten omdat het weinig toevoegt. Hier vroeg je er letterlijk om maar als je als vriendin dol enthousiast naar me toe komt zou mijn eerste reactie niet zijn 'goh, wat oneerlijk van je'. Dus ik kan begrijpen dat je inderdaad geen negatieve reacties hebt gehad omdat het compleet niets toevoegt.

Veel plezier ermee!
<<

Anoniem

Bericht 20 Okt 2014 09:52

Re: Wat zou jij doen als....

*dubbel*
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2014 09:56

Re: Wat zou jij doen als....

Mooi Sjaak!

Ik moest nog aan dit topic (en aan m`n eigen van laatst) denken zaterdag doen m`n moeder heel blij zei; Ze hebben de kattengrit vergeten aan te slaan bij de Jumbo. :banaan:
<<

Anoniem

Bericht 20 Okt 2014 10:12

Re: Wat zou jij doen als....

Cotton schreef:Mooi Sjaak!

Ik moest nog aan dit topic (en aan m`n eigen van laatst) denken zaterdag doen m`n moeder heel blij zei; Ze hebben de kattengrit vergeten aan te slaan bij de Jumbo. :banaan:



Haha :smile:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Okt 2014 11:08

Re: Wat zou jij doen als....

Laatst waren ze bij een lunchtentje twee broodjes vergeten aan te slaan. Heb er toen niets van gezegd, want de rest van het gezelschap zei ook niets. Naderhand voelde we ons allemaal er best slecht over, maar niet slecht genoeg om een uur terug te gaan rijden om het alsnog te zeggen en te betalen.

Toen moest ik ook aan dit topic denken :ja:

En verder bedankt dat je alsnog even melden waar het om ging, was inderdaad heel nieuwsgierig
<<

Anoniem173

Bericht 20 Okt 2014 11:53

Re: Wat zou jij doen als....

Veel plezier ermee! Ik had hetzelfde gedaan.
<<

Anoniem125

Bericht 20 Okt 2014 14:43

Re: Wat zou jij doen als....

Ik vind het nog steeds heel vreemd dat je dat hebt gedaan en zou er persoonlijk ook niet trots op zijn. Maar ja, ieder zo zijn eigen normen en waarden.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 20 Okt 2014 17:06

Re: Wat zou jij doen als....

Nougat schreef:Ik vind het nog steeds heel vreemd dat je dat hebt gedaan en zou er persoonlijk ook niet trots op zijn. Maar ja, ieder zo zijn eigen normen en waarden.


Er staat toch ook nergens dat ze trots is?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31