Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forum Messageboard

<<

Anoniem119

Bericht 17 Sep 2014 19:38

Re: Forum Messageboard

Pitufo schreef:
Marin schreef:
Pitufo schreef: :smile: Thanks! Jouw foto's van haar zijn prachtig! Maar dat wist je al :-))

Ik wil echt heel graag een foto van je dochter zien, ben zo benieuwd naar haar en haar naam!

Ik wil ook eigenlijk heel graag spammen met m'n dochter! maar ik wil geen foto's van haar op internet hebben. :nopompom:


Ook niet op Facebook? Zag dat we geen FB vriendjes meer zijn :nopompom:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Sep 2014 20:32

Re: Forum Messageboard

Marni schreef:He Lejow, hoe gaat het eigenlijk met je gewicht na WW. Lukt het goed om het op pijl te houden?


Gaat redelijk!! Zit nog steeds onder de 70 kilo, ben een kilo / 1,5 kilo zwaarder denk ik.
Zat 2 weken geleden ineens op de 71 kilo, toen heb ik even flink opgelet weer (weet ongeveer nog wat ik kan eten voor 27 punten, want ik heb de app dus niet meer enzo) en toen zat ik eigenlijk vrij snel weer net onder de 70.
Voor het zekere zou die andere 1,5 kilo er ook wel weer af mogen, maar zo lang ik maar geen 7 zie als eerste getal vind ik het goed :D
Leuk dat je het vraagt!
<<

Anoniem147

Bericht 17 Sep 2014 20:41

Re: Forum Messageboard

Ohh dat klinkt goed. Goed bezig. Haha leuk dat je inderdaad nog gewoon weet wat ongeveer 27 punten is. Dan kun je altijd weer even opletten als het nodig is.

Fijn dat het je zo goed bevallen is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Sep 2014 20:49

Re: Forum Messageboard

Marni schreef:Ohh dat klinkt goed. Goed bezig. Haha leuk dat je inderdaad nog gewoon weet wat ongeveer 27 punten is. Dan kun je altijd weer even opletten als het nodig is.

Fijn dat het je zo goed bevallen is.


Ja dat kwam omdat ik niet onwijjjsss van het gevarieerde eten ben :P
Dus kan een aantal dingen opnoemen waarvan ik weet dat ik het zo mag op een dag haha :D
Ja en verder is het gewoon toch blijven opletten hoeveel je verder van wat naar binnen propt...

Maar kan het iedereen echt aanraden!
<<

Anoniem92

Bericht 17 Sep 2014 21:53

Re: Forum Messageboard

Marni, hoe is het op je opleiding? Die is nu begonnen toch?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 17 Sep 2014 21:58

Re: Forum Messageboard

May schreef:
Koko schreef:Misschien spuit 11, maar ik wil weten hoe de date van May was :ja:


Wat leuk dat je het vraagt! Het was gezellig, maar ik denk niet dat het meer wordt. Ik zie hem morgen weer en dan kijken of hij nog iets in mij losmaakt of dat ik er een punt achter het daten zet. Hij vind mij overigens wel heel erg leuk dus ik ben benieuwd hoe hij het op gaat pakken.


Oee dat is wel even een lastige situatie dan! Maargoed, je hebt het maar weer gedaan, als het niet goed voelt dan niet, dan is er wel weer een volgende :ja:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Sep 2014 23:32

Re: Forum Messageboard

Parel schreef:Marni, hoe is het op je opleiding? Die is nu begonnen toch?


Daar ben ik ook benieuwd naar.
Net als naar jou zwangerschap.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Sep 2014 11:35

Re: Forum Messageboard

Charles Ik vind de kleding die jij verkoopt altijd zo leuk dus mest je kasten Nog eens uit :razz:
ooo, en heb jij dat ski jack van Brunotti nog? Het ding zit nog steeds in mijn achterhoofd maar vind het zoveel geld om 'ongezien' te kopen.... vandaar dat ik het destijds maar op zijn beloop heb gelaten.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Sep 2014 13:17

Re: Forum Messageboard

Ik ben ook heel benieuwd naar Marni en haar opleiding!
2012 & 2016
<<

Anoniem124

Bericht 18 Sep 2014 13:40

Re: Forum Messageboard

Pandora schreef:Charles Ik vind de kleding die jij verkoopt altijd zo leuk dus mest je kasten Nog eens uit :razz:
ooo, en heb jij dat ski jack van Brunotti nog? Het ding zit nog steeds in mijn achterhoofd maar vind het zoveel geld om 'ongezien' te kopen.... vandaar dat ik het destijds maar op zijn beloop heb gelaten.



Ik heb hem nog! hij staat toevallig net een dag op ebay hahaha omdat ik er alsnog vanaf wil!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Sep 2014 13:50

Re: Forum Messageboard

Snoes schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar Marni en haar opleiding!



Check het verpleegkundigen en verzorgenden topic in de pijler Werk en Studie!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Sep 2014 14:25

Re: Forum Messageboard

Lady schreef:
Snoes schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar Marni en haar opleiding!



Check het verpleegkundigen en verzorgenden topic in de pijler Werk en Studie!

Ah, ga ik gelijk even doen. Dankjewel!
2012 & 2016
<<

Anoniem111

Bericht 18 Sep 2014 15:41

Re: Forum Messageboard

Marin schreef:
Ook niet op Facebook? Zag dat we geen FB vriendjes meer zijn :nopompom:

Ook niet op Facebook nee... Volgens mij zijn we nooit FB-vriendjes geweest toch? Niet dat ik dat niet wil :smile: Ik ga je ff opzoeken! Helpt je alleen dus nog niet aan een foto van L., haha. Maar anders moet je me ff je 06 pm'en, dan stuur ik je wat fotootjes via whatsapp :-)
Laatst gewijzigd door Anoniem111 op 18 Sep 2014 19:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 17:33

Re: Forum Messageboard

Nu staat haar naam hier wel hé. Weet niet of je dat wilt? Dacht dat we eerder wel FB vriendjes waren, weet het niet meer. Maar jeej. Pracht baby heb je!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Sep 2014 18:39

Re: Forum Messageboard

Charles schreef:
Pandora schreef:Charles Ik vind de kleding die jij verkoopt altijd zo leuk dus mest je kasten Nog eens uit :razz:
ooo, en heb jij dat ski jack van Brunotti nog? Het ding zit nog steeds in mijn achterhoofd maar vind het zoveel geld om 'ongezien' te kopen.... vandaar dat ik het destijds maar op zijn beloop heb gelaten.



Ik heb hem nog! hij staat toevallig net een dag op ebay hahaha omdat ik er alsnog vanaf wil!


Heb je een linkje voor mij? Kan'm zo snel niet vinden...
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Sep 2014 18:47

Re: Forum Messageboard

Lejow ik moest meteen aan jou denken bij dit plaatje :P

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 19:07

Re: Forum Messageboard

Hahahaha die klopt echt purrrfect!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Sep 2014 19:12

Re: Forum Messageboard

Ja hè :D Alleen beetje jammer van de spelfout.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 19:17

Re: Forum Messageboard

Haha ja
<<

Anoniem111

Bericht 18 Sep 2014 19:47

Re: Forum Messageboard

Marin schreef:Nu staat haar naam hier wel hé. Weet niet of je dat wilt? Dacht dat we eerder wel FB vriendjes waren, weet het niet meer. Maar jeej. Pracht baby heb je!

Oeps :palm: Nu niet meer!
<<

Anoniem156

Bericht 18 Sep 2014 19:59

Re: Forum Messageboard

Charles schreef:
Poubelle, je neusring is leuk. Ik had er ooit ook een maar ik ben niet ruig genoeg, vond hem wel echt leuk. Lenny Kravitz is er sexy mee geworden.
!


Ah wat lief, thanks! Hopelijk word ik net zo sexy als Lenny.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:21

Re: Forum Messageboard

Oreo schreef:Serendipity: ga je, naast Londen, nog op vakantie dit jaar, in je eentje?


Nee, alleen Londen. Ik ga van 12 tot en met 15 december, moet alleen nog even boeken.. Maar aangezien mijn moeder waarschijnlijk mee wilt, heb ik nog niet kunnen boeken.

Stiekem zou ik best nog ergens heen willen, maarja geld hè.. De tickets zijn deze maand en volgende maand niet zo duur, maar die hotels... Dus nee, alleen Londen.
Of hebben we een buitenlandse forumster die haar huis open stelt? ;) Hahaha
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2014 21:05

Re: Forum Messageboard

Bliss schreef:Lejow ik moest meteen aan jou denken bij dit plaatje :P

Afbeelding



HAHAHAHA Die is geniaal.. die ga ik als avatar maken!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2014 21:06

Re: Forum Messageboard

oh.. nu zie ik ook de spelfout.
Hmm :(
<<

Anoniem119

Bericht 18 Sep 2014 21:07

Re: Forum Messageboard

Bovendien is die tekst zo klein dat je dat toch niet ziet dan denk ik. Maar hij is wel leuk!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers