Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wilde je vroeger worden?

<<

Anoniem315

Bericht 20 Sep 2014 08:40

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde secretaresse worden. En toen ik op de middelbare school zat, heb ik getwijfeld of ik de journalistiek in wilde gaan. Uiteindelijk ben ik leerkracht geworden en dat bevalt me goed!
<<

Anoniem88

Bericht 20 Sep 2014 08:42

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Dolfijnentrainster, kapster, dierenartsassitente, caissière, kraamverzorgster. Het wisselde oer jaar en op de middelbare school had ik echt helemaal geen idee meer wat ik wilde, in m'n examenjaar had ik daarom maar besloten de opleiding Detailhandel te doen. Ver onder m'n niveau, met het idee van 'ik moet toch íéts'. Achteraf spijt dat ik toen niet de Havo ben gaan doen, maarja. Na de opleiding en 3 jaar (met plezier) werken in een sieradenwinkeltje ben ik toch SPW gaan doen en nu werk ik al járen in de kinderopvang, ook met plezier. Al twijfel ik meer en meer of dit ook wel is wat ik wil blijven doen. M'n baan is vooralsnog redelijk zeker en dat is vrij uniek momenteel in de kinderopvang, dus ik wil dat ook niet zomaar opgeven. Maar ik mis diepgang en merk dat ik op sommige dagen echt toch met tegenzin naar werk begin te gaan.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 20 Sep 2014 17:51

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Juf en moeder. Dat eerste staat niet meer op de planning, dat tweede hopelijk wel.
<<

Anoniem170

Bericht 20 Sep 2014 19:42

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik heb een tijd gehad dat ik heel graag in de horeca wilde werken. Heb ook nog even overwogen om hotelschool te doen. Uiteindelijk Iets heel anders gaan doen , maargoed ook, zou echt totaal niks voor mij zijn geweest.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Sep 2014 00:18

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Kapster :).
<<

Anoniem272

Bericht 21 Sep 2014 07:43

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Schrijfster of juf.

Ik ben met allebei ook echt iets gaan doen: heb gewerkt als redacteur en ik heb PABO gedaan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Sep 2014 09:01

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Musical ster :)

Helaas belandde ik toen in een rolstoel en zijn de rollen wat beperkter geworden :) Nu ben ik vrij weinig!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 21 Sep 2014 09:36

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde altijd stewardess worden of operatieassistente.
Maar het is geen van beiden geworden. Ik werk nu op een kantoor, dus wel heel wat anders ;).
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 21 Sep 2014 09:37

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde operazangeres worden toen ik op de basisschool zat. Dat ben ik niet geworden.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 21 Sep 2014 09:46

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Banketbakster! Totdat ik erachter kwam dat bakkers super vroeg op moeten staan haha. Ik bak - en kook - nog wel heel graag en veel hobbymatig.

Heb echt veel verschillende dingen gedaan maar nu studeer ik rechten/international betrekkingen en heb eigenlijk nog steeds niet een heel uitgedacht plan voor de toekomst.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 21 Sep 2014 12:08

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik kwam vorig jaar bij m'n ouders werkjes tegen van de basisschool en daar stond dat ik kraamverzorgster wilde worden. Erg leuk om terug te lezen, want ik werk nu als kinderverpleegkundige in het ziekenhuis. Ik heb altijd wel geweten dat ik de zorg in wilde en zou ook echt niet weten wat ik was gaan doen als mijn interesse hier niet had gelegen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 21 Sep 2014 13:09

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Niks. Kan me gek genoeg niet echt herinneren wat ik wilde worden. Ik wilde wel beroemd worden maar dat was echt puur om het beroemd zijn en de aandacht haha. Verder wilde ik met dieren werken staat me bij, maar toen ik al jong hoorde dat er weinig werk in te vinden was, heb ik het opgegeven.
<<

Anoniem131

Bericht 21 Sep 2014 13:26

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Rechter of docent.

Ik heb jaren iets juridisch gedaan en later omgeschoold naar docent. Als ik weer gezond ben ga ik daar ook zeker in verder.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Sep 2014 14:55

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde altijd juf worden. Nadat ik vast liep op de pabo door mijn onzekerheid een andere weg ingeslagen. Hoewel ik nu eigenlijk toch een soort van juf ben, maar dan op een voorschool.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 21 Sep 2014 17:04

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Stewardess of verkoopster in een schoenenwinkel. Later ambieerde Ik ook banen als kapster, journaliste, truckchauffeuse :Pof operatie assistente.

Uiteindelijk ben ik sales engineer spare parts bij een machinefabriek geworden.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Sep 2014 18:42

Re: Wat wilde je vroeger worden?

ik wou kapster worden niet verstandig als je mijn oude barbies ziet :palm:
en ik wou graag mijn eigen parfumerie hebben nog steeds een grote droom
Afbeelding
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 21 Sep 2014 20:04

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Actrice/musicalster en ik wilde disneyfilms inspreken/inzingen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 21 Sep 2014 20:34

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Moeder, juf en actrice. Moeder en juf ben ik geworden en ik zit bij een amateur toneelgroep :ja:

Daarnaast wilde ik graag nog piloot worden (gelukkig niet geworden met mijn wiskundig inzicht haha) en dierenverzorgster in de dierentuin of dolfinarium.
2013
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 21 Sep 2014 21:16

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Vroeger wou ik juf of clown worden..
Vanaf m'n 12e altijd gezegd dat ik bij de politie wilde, tot ik 18 werd toen ineens niet meer.
Ik doe nu van alles qua werk, vooral als receptioniste en in het toerisme.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 21 Sep 2014 21:36

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde vroeger altijd kapster worden, maar ben dat niet geworden. Werk nu in de zorg.
2010 2012 2015 2017
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 25 Sep 2014 21:38

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Minister president, dierenarts of astronaut.
En alles met dieren. En moeder (altijd moeder) en juf.

Charles, ik moet altijd zo lachen om jou. Ik kan het mij het helemaal voorstellen, het heelal is ook te groot. :omg:
<<

Fiene

Bericht 25 Sep 2014 21:40

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Wat een leuke dingen komen er voorbij. En wat veel juf-mama combi;s... dat zei ik dus vroeger zelf en vrijwel al mijn kleuter (meisjes) zeggen exact hetzelfde. Alle meisjes willen even juf/mama worden, daarna verandert dat gelukkig anders had ik geen werk meer;)
<<

Anoniem185

Bericht 26 Sep 2014 12:01

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik las net een verslagje terug van de middelbare school over mijn toekomst en daardoor herinner ik me nu dat ik ook een paar jaar psychologie wilde gaan doen. Ben blij dat ik daar niet voor heb gekozen, maar als verzorgende/verpleegkundige ben je ook bijzonder vaak op het psychische vlak bezig natuurlijk...
<<

Anoniem97

Bericht 26 Sep 2014 12:18

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Ik wilde heel lang kraamverzorgster worden, ik was heel jong toen ik dat had bedacht.
Later toen ik op de middelbare school kwam is dat veranderd en wist ik t eigenlijk niet meer, heel veel dingen leken mij leuk.

Uiteindelijk ben ik gastouder geworden en heb dat een hele tijd gedaan en nu ben ik thuisblijfmoeder en draagconsulente.
Ik wil tussen door cursussen blijven doen van o.a. babymassage zodat ik straks verschillende dingen kan gaan aanbieden.
Maar nu vind ik het vooral belangrijk om er voor de kindjes te zijn nu ze zo jong zijn en veel thuis.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 27 Sep 2014 01:00

Re: Wat wilde je vroeger worden?

Vroeger schreef ik altijd in die poëziealbums dat ik juf of kapster wilde worden (dat jatte ik volgens mij alleen maar van klasgenoten want het heeft mij eigenlijk nooit echt geboeid) en dat ben ik dus ook niet geworden. Later wilde ik graag advocaat worden en ook dat heb ik niet gehaald en ook nooit spijt van gehad. Wat ik wel graag had gewild was werken in het gevangeniswezen, ook dat is niet gelukt want ik heb er nooit een studie in gevolgd. Inmiddels werk ik in de administratie/financiën bij de facilitaire dienst/beheerdersorganisatie van een multifunctioneel gebouw en dat bevalt mij prima! Lekker gevarieerd, geen dag hetzelfde en werken met mensen, dat vind ik nog steeds erg leuk!
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers