Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De beste tips tegen een kater

<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 10:54

Re: De beste tips tegen een kater

M'n schoonmoeder heeft net m'n dochter opgehaald om daar te gaan spelen. Doet ze meestal op dinsdag. Vanavond gaan we daar frituurzooi eten, beter!
Zoon ligt op bed. Dus ik ga ook even een dutje doen.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 11:30

Re: De beste tips tegen een kater

Ik vind het echt verbazingwekkend dat je een kater hebt op dinsdag! Dit zie ik in mijn omgeving echt nooit. Vind het ook behoorlijk onverantwoord tegenover je kinderen. Hoe heb je je zo kunnen laten gaan?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Sep 2014 11:30

Re: De beste tips tegen een kater

Ik heb nu ook trek in Mac...
L2014 & H2017
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 11:33

Re: De beste tips tegen een kater

Slaap lekker Jans ;)

Ik drink altijd sloten met thee weg, verder probeer ik gewoon normaal te eten zoals ik altijd doe, anders gaat mijn hele maag van slag.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Sep 2014 11:33

Re: De beste tips tegen een kater

Alibi schreef:Ik vind het echt verbazingwekkend dat je een kater hebt op dinsdag! Dit zie ik in mijn omgeving echt nooit. Vind het ook behoorlijk onverantwoord tegenover je kinderen. Hoe heb je je zo kunnen laten gaan?


:lol:
<<

Anoniem185

Bericht 16 Sep 2014 11:51

Re: De beste tips tegen een kater

Mijn beste tip tegen een kater is als je 's avonds thuis komt twee grote glazen water drinken (dus echt bijna een liter water) en nog minstens twee boterhammen/tosti's eten.

Dan heb je geen kater. Alleen de keren dat ik dat dus niet heb gedaan, heb ik een kater gehad. Maar goed. Hier heb je niks meer aan als je al een kater hebt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Sep 2014 12:36

Re: De beste tips tegen een kater

Marin schreef:
Alibi schreef:Ik vind het echt verbazingwekkend dat je een kater hebt op dinsdag! Dit zie ik in mijn omgeving echt nooit. Vind het ook behoorlijk onverantwoord tegenover je kinderen. Hoe heb je je zo kunnen laten gaan?


:lol:


:smile:


Ik heb nu trouwens ook trek in een vette hap :ja:
<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 12:59

Re: De beste tips tegen een kater

Hahaha, ik moest wel even slikken hoor toen ik het las. Maar toen keek ik wie het had geplaatst en dacht ik dat je dat nooit kon menen. Haha

's Avonds nog eten en drinken: check voor de volgende keer (oh nee dat zou ik niet meer doen toch? Jeetje wat zakt dat snel weg).
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 16 Sep 2014 13:00

Re: De beste tips tegen een kater

Veel en vet eten, veel drinken en als het even kan nog even gaan slapen met een paar paracetamolletjes of ibuprofen :redface:

Sterkte er mee vandaag Jans!

Het gebeurt mij gelukkig bijna ook nooit meer, maar laatst op een zondag voelde ik me ook best wel beroerd en toen ben ik het hele huis gaan poetsen en opruimen, hielp ook! :thumbup:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 16 Sep 2014 13:09

Re: De beste tips tegen een kater

Jans schreef:Hahaha, ik moest wel even slikken hoor toen ik het las. Maar toen keek ik wie het had geplaatst en dacht ik dat je dat nooit kon menen. Haha

's Avonds nog eten en drinken: check voor de volgende keer (oh nee dat zou ik niet meer doen toch? Jeetje wat zakt dat snel weg).


Ja dat zakt snel weg ik geloof dat ik de afgelopen jaren wel een keer of 20 ben gestopt met drinken als het niet meer is :angel:

Ik zweer altijd bij cola en gebakken eitjes. En heel veel thee!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 16 Sep 2014 13:18

Re: De beste tips tegen een kater

Tabbie schreef:
Marin schreef:
Alibi schreef:Ik vind het echt verbazingwekkend dat je een kater hebt op dinsdag! Dit zie ik in mijn omgeving echt nooit. Vind het ook behoorlijk onverantwoord tegenover je kinderen. Hoe heb je je zo kunnen laten gaan?


:lol:


:smile:


Ik heb nu trouwens ook trek in een vette hap :ja:


:good: ik wil ook vette hap :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Sep 2014 14:08

Re: De beste tips tegen een kater

En alsof ze het konden ruiken.. voor lunch op mijn werk lagen er gewoon patatjes :dance:
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 14:25

Re: De beste tips tegen een kater

Jans schreef:Hahaha, ik moest wel even slikken hoor toen ik het las. Maar toen keek ik wie het had geplaatst en dacht ik dat je dat nooit kon menen. Haha

's Avonds nog eten en drinken: check voor de volgende keer (oh nee dat zou ik niet meer doen toch? Jeetje wat zakt dat snel weg).


Ben ik een keer serieus, wordt ik niet serieus genomen :nerd: :^^:
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 14:25

Re: De beste tips tegen een kater

Tabbie schreef:En alsof ze het konden ruiken.. voor lunch op mijn werk lagen er gewoon patatjes :dance:

Wat heerlijk!
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 14:26

Re: De beste tips tegen een kater

Jans: Die volgende keer is altijd sneller dan je denkt :) Nu weet je hoe je de kater dan de baas blijft.
Alhoewel in het verleden behaalde resultaten enzo bla bla bla
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2014 14:41

Re: De beste tips tegen een kater

Het is misschien heel erg voor een jonge vrouw als ik van 26 maar ik drink echt serieus minder omdat ik vroeger zulke erge katers heb gehad :albino:
maaaaar af en toe is het gewoon leuk en gezellig en kijk je toch te diep in het glaasje :drunken:
<<

Anoniem140

Bericht 16 Sep 2014 14:49

Re: De beste tips tegen een kater

Ik had vrijdag een kater, geheel toevallig een super gezellige avond gehad, en de volgende ochtend ook echt spijt...
Ik drink meestal veel water, eet veel fruit. Neem mij voor nooit meer zoveel te drinken (elke keer) en 's avonds drink ik meestal een glaasje wijn of bier en dat helpt echt! Vette hap en gekke dingen eten heb ik zelf nooit zin in.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 16 Sep 2014 19:54

Re: De beste tips tegen een kater

Uiteraard sloeg mijn opmerking en de anderen in dezelfde trant niet direct op jou, maar op een ander topic. Gelukkig heeft een zeker persoon nog niet geplaatst, dan was het misschien wel serieus.
Check: heel-slim-t11995.html
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Sep 2014 15:37

Re: De beste tips tegen een kater

Ik had zaterdag toch een enorme kater. Mijn man was er nog slechter aan toe. Echt, het was beschamend... Gelukkig waren de kindjes heel erg lief en hebben we de hele dag op bed gelegen (en zelfs nog met zn 4e een middagdutje gedaan!). Ik wilde heel graag eten, maar wat ik ook at, alles kwam er weer uit. Ik heb dus geen tips, ik word zelden zooooo bezopen dat ik de dag erna ziek ben.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Sep 2014 17:49

Re: De beste tips tegen een kater

Ik ontbijt dan het liefst met instant noodles! Dat eet ik nooit, maar bij een kater wel. En hoewel je er natuurlijk geen zin in hebt: hardlopen werkt ook!
#teammaple🍁
<<

Anoniem147

Bericht 17 Sep 2014 19:18

Re: De beste tips tegen een kater

Gebakken eieren met veel zout. Dat vind ik dan zo lekker.

Nadien wil ik dan altijd zoet.. Dus een twix of winegums hahaha.



De dag daarop heb ik dan geen spijt van de drank, maar van mijn gevreet.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 20:36

Re: De beste tips tegen een kater

Geen tips, maar ik vind het wel heel grappig.. Ik zie jou altijd als een super relaxte moeder en als een vrouw die heel gezond eet en bewust bezig is met voeding.. En nu vind ik het zo cool dat ook jij gewoon wel eens te veel zuipt :smile:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Sep 2014 21:51

Re: De beste tips tegen een kater

Serendipity schreef:Geen tips, maar ik vind het wel heel grappig.. Ik zie jou altijd als een super relaxte moeder en als een vrouw die heel gezond eet en bewust bezig is met voeding.. En nu vind ik het zo cool dat ook jij gewoon wel eens te veel zuipt :smile:


Oh, maar toen Jans mee was op vakantie zijn we er al achter gekomen dat er echt níks van dat beeld klopt hahaha!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Sep 2014 21:52

Re: De beste tips tegen een kater

Pompoen schreef:
Serendipity schreef:Geen tips, maar ik vind het wel heel grappig.. Ik zie jou altijd als een super relaxte moeder en als een vrouw die heel gezond eet en bewust bezig is met voeding.. En nu vind ik het zo cool dat ook jij gewoon wel eens te veel zuipt :smile:


Oh, maar toen Jans mee was op vakantie zijn we er al achter gekomen dat er echt níks van dat beeld klopt hahaha!


Haha ja toen viel ze al door de mand!

Ze is wel heel leuk hoor.
R. 2013
D. 2016
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 18 Sep 2014 21:55

Re: De beste tips tegen een kater

Haha ik wilde al typen, moet je eens met haar op vakantie gaan.
14-01-2011
01-04-2013
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers