Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau tips

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 24 Okt 2014 12:25

Re: Cadeau tips

Hier vinden we het ook heel erg moeilijk. Hij krijg in ieder geval deze:

Afbeelding

maar die kleurboeken van de hema zijn leuk dus die ga ik denk ik nog halen. Ook denk ik grote rijgkralen dat hij kettingen kan maken. Puzzelen vind hij ook wel leuk maar na 2 keer snapt hij de puzzel en vind hij het niet leuk meer haha.
Ow en nog wegdelen van toet toet auto. Met hetgeen wat we nu hebben kunnen we niet veel bouwen.
<<

Anoniem 146

Bericht 24 Okt 2014 12:28

Re: Cadeau tips

Rejoy schreef:
Studiebol schreef:
Mrs. Jansen schreef:Zijn er aanraders gezelschapsspellen voor kinderen van twee? We hebben het verstoppertje spel al. Vind 'ie leuk! Alleen jammer dat ik niet de kans krijg om het te verstoppen, zo enthousiast is hij. :smile:


Ik heb wat spelletjes van HABA op het lijstje gezet, misshcien is dat ook wat voor je zoon? Anders memory? Dat doen we hier ook al een tijdje, ik pak dan gewoon maar een aantal kaartjes, met al die kaartjes is het veel te veel.


Ik heb vanmiddag deze gekocht bij de action, ik denk dat onze 2-jarige daar prima mee uit de voeten kan, ook al staat er 4+ op de doos:

Afbeelding


Dank jullie voor de tips! Memory vind ik een goede. Daarmee dacht ik ook meteen aan domino. :)
<<

Anoniem91

Bericht 24 Okt 2014 13:46

Re: Cadeau tips

Ik vond het ook erg lastig, maar ik heb voor Sinterklaas kaarten besteld voor Disney on ice.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Okt 2014 00:42

Re: Cadeau tips

Leuk Weetjewel! Wij gaan ook. Vooral Frozen zal erg in de smaak vallen, bij jullie ook wel gok ik zo.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Okt 2014 00:43

Re: Cadeau tips

Misschien nog een leuke tip: bij Nextdirect hebben ze ook onwijs leuke accessoires voor op de kinderkamers. Vooral bij de meisjes hebben ze superschattige kussentjes, lakens, lapen, muurstickers, dekbedovertrekken, enz. Misschien zit er nog wat leuks tussen voor de feestdagen.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Okt 2014 08:53

Re: Cadeau tips

Ik heb nu liggen;
Aantal nijntje boekjes
Enkele voorleesboeken
3 meisjes toetoet auto's
Peuter gitaar
Tafel en twee stoeltjes
Woezel en Pip houten treinbaan
Houten puzzel
Kerst tshirt en legging (rudolph met lampje in zijn neus)
Sint en Piet little people

Meer komt er niet bij denk ik, Lp doe ik in de schoen.de boekjes geef ik niet allemaal, ze is in februari ook jarig dus dan komt dat dan wel.en misschien doen we nog iets van dit lijstje voor onder de boom.
Familie kopen bij ons ook wat voor sinterklaas. Daar staan toettoet wegdelen, een poppenwagen en een magnetisch tekenbord op het lijstje
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 25 Okt 2014 15:37

Re: Cadeau tips

De oudste krijgt met sinterklaas:

- Playmobil camper
- Cars Laptop
- mijn eerste tablet
- een politieautootje
- een peugeot autootje
- thomas treintje
- vouwblaadjes
- boetseerklei
- cars knuffel
- plop lamp
- Ravensburger leren klokkijken
- Dora fleecedeken
- Mini loco

De jongste krijgt:

- 2 grote duploplaten
- Mijn eerste smartphone
- grote vrachtwagen met 4 autootjes
- grote en een kleine knuffelbeer
- Thomas de trein knuffel
- Autootje
- Bowlingset
- Piano
- Een grote oude volkswagen bus met licht en geluid
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem74

Bericht 25 Okt 2014 15:44

Re: Cadeau tips

Voor sinterklaas:

Oudste:
Lego brandweer
Hamertje tik
Playmobil setje, weet even niet meer wat ik ook al weer heb gekocht (oeps)
Kaartspelletje

Op mijn werk: lego friends

Jongste:
3 boeken
Badspeelset

Op mijn werk: super sand en LP setje van sint en piet
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 03 Nov 2014 12:01

Re: Cadeau tips

Bij Lidl hebben ze nu leuk houten speelgoed.
Ik heb er voor onze zoon een klein werkbankje gekocht (8,90)
Verder heb ik tot nu toe een minikleurboekje van Peppa Big met kleurtjes (Kruidvat) en houten snijgroente (ook Kruidvat)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers