Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Sep 2014 20:59

Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Jaaaaren zweerde ik bij sensodyne tandpasta. Toen overgestapt naar een andere tandpasta en sinds enkele dagen weer hele gevoelige tanden.

Welke tandpasta raden jullie mij aan?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 15 Sep 2014 21:01

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Eh ja... Sensodyne en op een tweede plek de groene Elmex maar die heeft een minder frisse nasmaak vind ik.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Sep 2014 21:02

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Ik gebruik inderdaad de groene Elmex; vieze smaak of niet, bij mij heeft die echt enorm goed geholpen :ja:
<<

anoniem213

Bericht 15 Sep 2014 21:05

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Koko schreef:Ik gebruik inderdaad de groene Elmex; vieze smaak of niet, bij mij heeft die echt enorm goed geholpen :ja:

Ik vind hem niet vies, maar ook niet echt lekker fris daarna of zo.
<<

Anoniem166

Bericht 15 Sep 2014 21:08

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Misschien helpt het als je je tandvlees door flossen/stokeren in een betere conditie krijgt? Ik dacht dat het daarmee te maken kon hebben, dat je tandvlees wat te hoog ligt (door kleine ontstekingen) en dat warmte en kou daardoor makkelijk bij de zenuwen kan komen en dus pijn veroorzaakt.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Sep 2014 21:09

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

June schreef:
Koko schreef:Ik gebruik inderdaad de groene Elmex; vieze smaak of niet, bij mij heeft die echt enorm goed geholpen :ja:

Ik vind hem niet vies, maar ook niet echt lekker fris daarna of zo.


Nee, dat is waar. Was ook niet per se een reactie op jou hoor; ik vind hem ook niet lekker, maar heb zoveel last van mijn tanden gehad dat ik hier heel blij mee ben.
<<

anoniem213

Bericht 15 Sep 2014 21:12

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Ja, hij werkt inderdaad wel echt heel erg goed!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Sep 2014 21:13

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Ik gebruik al jaren Paradontax en wil echt niets anders meer.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem315

Bericht 15 Sep 2014 21:20

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Mijn man zweert bij Sensodyne.
<<

Anoniem286

Bericht 15 Sep 2014 21:25

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

parodontax, heerlijk spul :)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Sep 2014 21:40

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Sensodyne, ik heb nog geen betere tandpasta ontdekt voor gevoelige tanden (wat bij mij werkt dan). Wordt door mijn tandarts ook aangeraden.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem287

Bericht 15 Sep 2014 21:53

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Hier ook Paradontax! Even wennen, maar toch echt het fijnst voor gevoelige tanden, vind ik!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 15 Sep 2014 21:53

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Ik zweer ook bij Paradontax. Echt superspul.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Sep 2014 22:52

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Maar als sensodyne wel werkte, waarom ga je die dan niet weer opnieuw gebruiken?
Ik heb ook sensodyne en die bevalt goed.
<<

Anoniem151

Bericht 15 Sep 2014 22:59

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Ik vind deze fijn
Afbeelding
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 15 Sep 2014 23:27

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Zendium helpt ook bij gevoelige tanden.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Sep 2014 23:28

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

nijntje4 schreef:Zendium helpt ook bij gevoelige tanden.

Bij mij ook! En ik vind m ook lekker fris.
Leven en laten leven
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 15 Sep 2014 23:45

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Sanne schreef:Misschien helpt het als je je tandvlees door flossen/stokeren in een betere conditie krijgt? Ik dacht dat het daarmee te maken kon hebben, dat je tandvlees wat te hoog ligt (door kleine ontstekingen) en dat warmte en kou daardoor makkelijk bij de zenuwen kan komen en dus pijn veroorzaakt.


Mijn tandarts zegt dat overgevoelig voor kou komt door tandsteen. Ik moet ook naar de mondhygieniste. En zoek nog naar de juiste tandpasta. Gebruik nu gewoon oral b whitening.
D. 💙14-01-2019💙
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Sep 2014 15:36

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Mizz_S schreef:Maar als sensodyne wel werkte, waarom ga je die dan niet weer opnieuw gebruiken?
Ik heb ook sensodyne en die bevalt goed.


Ik was gewoon benieuwd naar andere ervaringen, maar ben inderdaad toch weer uitgekomen bij Sensodyne. Ook speelde het mee of het in de aanbieding was of niet :P
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 16 Sep 2014 16:51

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Afbeelding

Ik vind deze heel erg fijn. Ik heb helemaal geen last meer van gevoelige tanden. Eerder had ik er erg veel last van.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 16:55

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

JustMeDaan schreef:
Sanne schreef:Misschien helpt het als je je tandvlees door flossen/stokeren in een betere conditie krijgt? Ik dacht dat het daarmee te maken kon hebben, dat je tandvlees wat te hoog ligt (door kleine ontstekingen) en dat warmte en kou daardoor makkelijk bij de zenuwen kan komen en dus pijn veroorzaakt.


Mijn tandarts zegt dat overgevoelig voor kou komt door tandsteen. Ik moet ook naar de mondhygieniste. En zoek nog naar de juiste tandpasta. Gebruik nu gewoon oral b whitening.

Je tandvlees raakt geirriteerd door tandsteen en daarom is het belangrijk om te flossen en te stoken zodat je minder tandsteen krijgt en dus je tandvlees niet ontstoken raakt.

Sinds ik ragertjes gebruik heb ik bijna geen tandsteen meer. Tandsteen behandeling bij de mondhygiënist is echt een hell als je ontstoken tandvlees hebt. Dus nu wil ik wel goed schoonmaken, want zo`n behandeling wil ik echt nooit weer. :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 16:56

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Oh en ik heb dus nu ook geen gevoelige tanden meer omdat m`n tandvlees weer (bijna) in topconditie is!
<<

Anoniem166

Bericht 16 Sep 2014 17:05

Re: Gevoelige tanden - tandpasta gezocht

Dat geldt ook voor mij. Sinds ik dagelijks tandenstokers gebruik, heb ik geen bloedingen meer van het tandvlees bij het poetsen, bijna geen tandsteen meer en in het geheel geen gevoelige tanden meer. Het is dus zeker het proberen waard.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers