Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is jouw huis altijd visite proof?

<<

Anoniem75

Bericht 15 Sep 2014 17:52

Is jouw huis altijd visite proof?

Stel er komt nu iemand binnen van je vriendin of familie. Is jou woonkamer dat 'in goede staat' of schaam je je voor de rommel?

En ben je normaal juist heel opruimerig als je weet dat er iemand langs of boeit het je niet hoe je huis eruit ziet bij visite en laat je de boel gewoon de boel?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Sep 2014 17:56

Re: Is jou huis altijd visite proof?

Mijn huis is standaard rommelig.
Als ik weet dat er mensen komen ruim ik op en stofzuig ik. Anders kan ik me wel een beetje schamen soms.( bij sommige mensen)
Ons huis is erg klein, daardoor oogt het snel rommelig en met een hond en een kind erbij is dit alleen maar meer geworden.
Ook ben ik geen schoonmaker, dus dat maakt dat het eigenlijk nooit echt visite proof is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Sep 2014 17:57

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Praktisch standaard rommel hiero..
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 15 Sep 2014 17:57

Re: Is jou huis altijd visite proof?

Absoluut niet. Het is echt een enorme bende. Ik heb vorige week 60 uur gewerkt, mijn vriend ook 40 uur, daarnaast nog sporten en we zijn het hele weekend weg geweest naar van alles en nog wat. De tijd die we hadden hebben we gebruikt voor boodschappen doen, eten koken en afwassen, maar opruimen en schoonmaken is er even bij ingeschoten. En we wonen met 2 personen op 36 m2 en dan oogt het inderdaad snel rommelig omdat we geen plek hebben om dingen in op te ruimen. Gelukkig krijgen wij nooit onverwacht bezoek, dus hoeft het daarvoor niet opgeruimd te zijn.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Sep 2014 17:59

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Deels. Tafel bij de bank/tv ruimen we elke dag wel op, de 'eet'tafel is standaard bezaaid met rommel. Maar, het is ook binnen no time opgeruimd als we weten dat er visite komt.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem87

Bericht 15 Sep 2014 18:08

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Op wat haren op de bank van de kat na, is het hier eigenlijk altijd netjes. Ik hoef nooit op te ruimen want ik doe dat al automatisch, het is hier nooit rommelig.
<<

Anoniem173

Bericht 15 Sep 2014 18:16

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Mwa redelijk, ik hoef me niet te schamen maar netjes is het ook niet, en schoon al helemaal niet.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Sep 2014 18:20

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ik schaam me nergens voor. De ene keer is het wel spik en span en vragen ze zich hoe ik dat toch doe of de keer er op is het een puinhoop. So be it.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Sep 2014 18:24

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Niet zo'n zooi om te schamen maar niet echt netjes. Het is wel allemaal in vijf minuten op te ruimen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Sep 2014 18:25

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Nee haha. Nu is het echt een rommel ;) Ik wil nu niemand binnen hebben ;)
<<

Anoniem193

Bericht 15 Sep 2014 18:31

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ja hoor. Ik neem aan dat de mensen op visite komen voor ons en niet om te kijken of ons huis netjes is. Het is hoe het is en die hoedanigeid kan in 5 minuten veranderen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Sep 2014 18:37

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Oow en als er visite komt ruim ik wel goed op en maak extra schoon meestal ;)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Sep 2014 18:42

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Mijn huis is 9 van de 10 keer visiteproof. Niet helemaal spik en span, maar zeker netjes genoeg om mensen over de vloer te krijgen. Het enige wat ik nooit in huis heb is iets voor bij de koffie/thee. In dat opzicht ben ik dus niet visiteproof.

Overigens ruim ik voor geplande visite wel altijd extra op en dan maak ik ook extra goed schoon. Maar als er nu iemand binnen zou lopen hoef ik me niet te schamen.

♥♥
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Sep 2014 18:47

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ons huis is eigenlijk altijd wel netjes. Soms liggen er wat meer spullen in de woonkamer op de eettafel bijvoorbeeld, maar het is nooit echt een rommel. Qua schoonmaken ligt het eraan wanneer je komt. Ik maak altijd in het weekend schoon, dus gaandeweg de week wordt het minder netjes. Al stofzuig ik vaak wel even doordeweeks en ik haal regelmatig doordeweeks een doekje over de wc.
<<

Anoniem86

Bericht 15 Sep 2014 18:50

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ja hoor, altijd welkom. Heb niet altijd fris, sap of iets voor bij de koffie in huis alleen. Dus limonade of koffie/thee wordt het dan, maar wel in een nette woonkamer. Die ruimen we altijd op. Misschien ligt er wel was in de badkamer, ofzo, maar dat is gewoon leven in een huis.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 15 Sep 2014 18:57

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Jahoor, niet altijd super schoon, maar wel opgeruimd en de vaat is weg en de wc schoon.
Mijn koelkast is niet altijd visiteproof want soms heb ik echt niets in huis.
2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Sep 2014 19:07

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Het is hier over het algemeen gewoon netjes. Niet spic en span, en er liggen heus wel wat spullen op de salontafel en zo (die ik ook binnen 1 minuut opgeruimd heb als het nodig is), maar verder prima toonbaar. Ik vind het ook niet zo'n probleem eigenlijk, echt rommelig is het hier nooit, en je mag best zien dat er ergens geleefd wordt.
<<

ChiQ

Bericht 15 Sep 2014 19:17

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Het is hier altijd visiteproof hoor, ik ruim al standaard op, meteen dingen in de vaatwasser etc. Er ligt wel veeeeeeeel speelgoed van Julian en als hij folders vindt dan liggen die ook bezaaid maar verder is het schoon en opgeruimd. Een tijd geleden niet; toen had ik t zó druk dat ik weigerde op te ruimen maar uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee. Ik geniet ervan als ik smorgens beneden kom en het is netjes beneden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Sep 2014 19:24

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Meestal wel. Ik ruim 's avonds op, 's ochtends als ze allebei naar school zijn en ik heb boodschappen gedaan veeg ik het ook even aan en ruim rondslingerende rommeltjes weg. Als ze 's middags thuis zijn kan het hooguit wel wat rommelig zijn, maar ze maken er nooit meer zo'n puinhoop van als toen ze kleiner waren, dus ook dan is het vaak wel toonbaar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem131

Bericht 15 Sep 2014 19:26

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

In het weekend is de bank een ramp maar doordeweeks is het wel netje. Dit mede omdat ik thuis werkgerelateerd bezoek krijg.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 15 Sep 2014 19:29

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Natuurlijk wel. Ze moeten alleen opletten dat ze hun been niet breken. Als ze hier en daar wat speelgoed opzij schuiven kunnen ze zitten ook.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 15 Sep 2014 19:48

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ja, altijd. Er liggen nu wat tijdschriften op tafel die ik nodig moet opruimen, maar verder is alles altijd opgeruimd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Sep 2014 19:49

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

ja altijd. Behalve boven maar daar komt de visite niet
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 15 Sep 2014 19:51

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Nee, niet echt.
<<

Anoniem253

Bericht 15 Sep 2014 19:52

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ja! Ik hou van een opgeruimd huis.. :-)
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron