Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is jouw huis altijd visite proof?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2014 21:38

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Ik vind rommel ook niet erg, maar ik vind het wel goor als de wc bij anderen smerig is. Zo was ik een keer bij mn oom en tante en neefjes thuis en de wc zat vol remsporen :shock: En bij een vriend van me zaten er poepresten op de bril (aan de achterkant, dat zie ik wel vaker... dat maak je toch ff schoon?! Bleghhh). Op mn werk vraag ik me ook regelmatig af waarom mensen niet ff achterom kijken als ze naar de wc zijn geweest.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem110

Bericht 18 Sep 2014 10:44

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Mijn huis is altijd visite proof. Alles is netjes en opgeruimd en schoon en toch wordt er ook gewoon geleefd. Ik wordt zelf heel onrustig ervan als het een rommel is.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2014 10:53

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Bliss schreef:Ik vind rommel ook niet erg, maar ik vind het wel goor als de wc bij anderen smerig is. Zo was ik een keer bij mn oom en tante en neefjes thuis en de wc zat vol remsporen :shock: En bij een vriend van me zaten er poepresten op de bril (aan de achterkant, dat zie ik wel vaker... dat maak je toch ff schoon?! Bleghhh). Op mn werk vraag ik me ook regelmatig af waarom mensen niet ff achterom kijken als ze naar de wc zijn geweest.

GETVER! Ik heb ook echt een hekel aan vieze WC's. Ik maak zelf mijn toilet altijd dagelijks schoon met een beetje chloor en hij ziet er altijd prima uit. Een vriendin van mij zegt altijd dat chloor slecht is voor de pot, zij gebruikt volgens mij Harpic ofzo. En het water in haar toilet ziet er altijd bruinig uit. Volgens mij zit er een soort aanslag in de pot ofzo. Ik vind dat zo goor he. Ik knal liever een zooi chloor door m'n pot :D

♥♥
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 18 Sep 2014 11:39

Re: Is jouw huis altijd visite proof?

Mijn huis is ook visite proof. Hier is alles netjes ook al wordt er elke dag geleefd. Het is wel rommelig door het speelgoed maar dat ruim ik 1 of 2 keer per dag bij.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat, Loïs