Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goed voornemen

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 15 Sep 2014 16:56

Goed voornemen

Heb jij ook iets waar je eigenlijk écht een keer mee zou moeten stoppen of juist beginnen? Waarom wachten tot 1 januari - start gewoon vandaag!

Ik heb meerdere slechte gewoontes, maar aangezien alles in één keer verbeteren lastig is en bovendien lastig vol te houden is, begin ik eerst maar met het volgende:

Niet meer overdag in bed kruipen voor een powernap. Ik verdoe daar echt te veel tijd mee, bovendien doe ik het bijna elke dag :silent:
Stiekem wil ik ook zo snel mogelijk een poging tot stoppen met nagelbijten doen, maar voor de komende weken is het stoppen met dutjes overdag het hoofdproject.


Hoe werkt het? Biechten op het moment dat je uit de bocht bent gevlogen moet, om de paar dagen/ eens per week opscheppen over hoe goed je het volhoudt mag.

Wie doet er mee?

Ik zit momenteel in mijn bed, heerlijk onder m'n deken. Pijnlijk om afscheid te moeten nemen van deze chille momentjes, maar het moet! Ik stap nú uit mijn bed, dus project Stop-het-middagdutje gaat nu van start. :king:
Laatst gewijzigd door Corretto op 15 Sep 2014 17:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Sep 2014 16:59

Re: Goed voornemen

Ohh ik wou dat het uberhaupt nog kon, overdag in bed liggen haha!

Ikkkk moeeettt vanaf nu echt elke dinsdagavond gaan studeren!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Sep 2014 17:38

Re: Goed voornemen

Oh dit is goed! Ik wil eigenlijk eens gaan strijken... Ik strijk mijn shirts echt nooit. Oke, dus 1 keer in de twee weken moet ik vanaf nu strijken in mijn routine krijgen.

:ja:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Sep 2014 10:33

Re: Goed voornemen

Oh yeah, ik zou eigenlijk moeten stoppen met roken...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Sep 2014 10:42

Re: Goed voornemen

Ik wil mijn huishouden beter bij gaan houden, zodat ik niet af en toe een grote inhaalslag hoef te maken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Sep 2014 19:25

Re: Goed voornemen

Ik kan zo snel niets bedenken haha.

Mijn voornemen was afvallen maar daar ben ik mee begonnen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 17 Sep 2014 11:45

Re: Goed voornemen

Ah wat fijn dat er een paar mensen mee doen!

Harrison, heb je dinsdag braaf gestudeerd?


Tabbie, heb jij inmiddels al gestreken? Ik haat strijken echt, heb niet eens een strijkplank :redface: ik hang mijn meeste blousjes gewoon tijdens het douchen aan de stang vh douchegordijn, zo gaan de ergste kreukels er wel uit - en als ik dan echt een keer moet strijken, strijk ik op de grond haha. Misschien toch maar eens een strijkplank kopen.

Thunder, ben je al begonnen met je stoppoging?

Bailando, wat is de status van je huishouden nu? Staat alles er netjes bij? Ik ben gisteren ook begonnen met het opruimen van mijn zwijnenstal en ik heb zelfs gestofzuigd en afgestoft. Heb nu alleen nog een berg kleren liggen die gesorteerd en evt gewassen moet worden. Geen zin in, haha.

Pepton, wat goed dat je verder niets te verbeteren hebt! Ik kan voor mezelf zo wel 10 verbeterpunten noemen ;-) hoe vergaat het afvallen je tot nu toe?


Hier gaat het trouwens goed, ik heb tot op heden nog niet overdag in bed gelegen! Ik had het net wel ontzettend koud en de verleiding om even onder mijn deken te kruipen was groot, maar ik heb me sterk gehouden :) blij mee!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 18 Sep 2014 21:49

Re: Goed voornemen

Ik weet wel zeker dat ik ook wat dingen te verbeteren heb haha. Ik probeer me steeds minder aan te trekken van wat mensen van mij denken, het lukt me steeds beter maar het blijft wel moeilijk. Dat is wel een punt dat ik wil verbeteren, ik wil me helemaal niet druk maken om wat anderen van mij denken :)

Het afvallen gaat goed, het is echt goed vol te houden en daar ben ik blij om. Lief dat je het vraagt!

Hoe gaat nu het met je project Stop-het-middagdutje? :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Sep 2014 10:25

Re: Goed voornemen

Haha nee nog steeds niet gestreken :D maar zag vanochtend een shirtje dat ik aan wilde en dacht echt Ojeej! Wat een kreukels die kan ik echt niet aan doen :laughcry:

Kijken of ik dit weekend wel eens tijd kan maken. Al is het 1 shirtje...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Okt 2014 15:25

Re: Goed voornemen

En nog steeds geen strijkijzer aangeraakt hahaha gaat lekker dat voornemen :dance: Hoe gaat het met jullie?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Okt 2014 15:32

Re: Goed voornemen

Eh ik ben ook niet heel goed bezig geweest tot nu toe met m'n voornemen, maar was echt enorm druk op werk (elke dag overwerken) en is nu weer rustiger als het goed is, dus ik ga weer m'n best doen!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 08 Dec 2014 14:35

Re: Goed voornemen

Ennnn hoe gaat het nu? As we speak lig ik in m'n bed te forummen haha, kan echt niet. Ga er nu uit, iets van m'n leven maken :cheering:
<<

Anoniem114

Bericht 08 Dec 2014 14:36

Re: Goed voornemen

Maar.. Lig je nu nóg in bed? .. Sinds.. Gister?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Dec 2014 14:38

Re: Goed voornemen

Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat een goede powernap maar tien minuten duurt, dus op zich is dat nog wel in te passen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 08 Dec 2014 14:39

Re: Goed voornemen

Nee, zeker niet! Vandaag al vanalles gedaan, maar toen ik thuis kwam was het heel koud op m'n kamer en toen bedacht ik me dat het onder m'n deken misschien wel lekker warm zou zijn :heart:
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 08 Dec 2014 14:41

Re: Goed voornemen

Susan schreef:Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat een goede powernap maar tien minuten duurt, dus op zich is dat nog wel in te passen.


Ja, een kwartiertje volgens mij. Is inderdaad prima in te passen, alleen is bij mij het probleem dat het me aan de ruggengraat ontbreekt om dan vervolgens na dat kwartier ook echt uit bed te gaan - vooral nu het zo koud is buiten m'n bed :)
<<

Anoniem114

Bericht 08 Dec 2014 14:42

Re: Goed voornemen

Oh men ik schrok al! Haha :D Kan je niet op de bank chillen dan? Ik heb ook dekentje over m'n benen, hoor!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 08 Dec 2014 14:45

Re: Goed voornemen

Nee helaas! Ik woon op kamers en heb een mini kamer waar geen bank in past. Nou ja, ik ga er maar eens uit. Vest aantrekken en aan de slag! (Ik mis hier de spierbalsmiley van whatsapp!)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Dec 2014 15:10

Re: Goed voornemen

oh heerlijk dutjes overdag! maar daar heb je niks aan natuurlijk....
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 08 Dec 2014 15:15

Re: Goed voornemen

En op bed onder een dekentje?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zeester

Bericht 08 Dec 2014 19:10

Re: Goed voornemen

Ik ben verslaafd aan suiker, denk ik. Elke avond zeggen mijn vriend en ik tegen elkaar dat we zin hebben in iets lekkers. Ik wil daar mee stoppen en mij beperken tot het weekend.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Dec 2014 12:56

Re: Goed voornemen

Ik ben al gestopt met roken! Nog voor het nieuwe jaar begint, vond ik best goed van mezelf :-)

Ik moet wel weer beginnen met naar de sportschool gaan. Wat ben ik een lui beest de laatste tijd zeg..
<<

Anoniem91

Bericht 09 Dec 2014 12:59

Re: Goed voornemen

Ik wil sowieso weer gaan sporten. Dat mag dan ook weer.

Voor de rest ga ik genieten van mijn gezin en dierentuin :P
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 09 Dec 2014 14:10

Re: Goed voornemen

Ik ga vrijdag stoppen met roken! Ik wilde eerst afgelopen vrijdag stoppen (de dag na mijn verjaardag, want ik besefte me op m'n verjaardag dat ik precies 10 jaar 'vast' rook, op m'n 14e verjaardag mocht ik namelijk thuis roken :palm:) alleen ik was het gewoon vergeten! Haha, hoe dom. Nou ja, nu heb ik het dus een week uitgesteld omdat ik even voorbereidingstijd wil, vrijdag ga ik dan echt beginnen met mijn aller eerste en hopelijk laatste serieuze poging om te stoppen.
<<

Anoniem81

Bericht 09 Dec 2014 14:37

Re: Goed voornemen

Beter voor mezelf zorgen!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers