Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontsteking in oor

<<

Anoniem112

Bericht 15 Sep 2014 11:14

Ontsteking in oor

Twee weken geleden ongeveer had ik een ontsteking in mijn oor, van w.s een ontstoken haarvat of zoiets, heel vervelend en pijnlijk, ik kreeg toen een antibiotica kuur voorgeschreven, gelukkig is het na een aantal dagen beter gegaan en leek het weg.

Tot vrijdag avond toen voelde ik t weer opkomen.. Zaterdag was het nog prima te doen en zondag ook nog wel redelijk, tot gisteren avond en vanacht werd ik om half drie wakker van vreselijke oor en hoofdpijn, mijn oor zit helemaal dicht en t geeft een enorme druk op mijn hoofd.. Zo erg dat ik de hap gebeld heb voor advies.. Ik moest langskomen en dus zat ik daar om vier uur vanmorgen.. Ze konden helaas geen sneetje oid geven in het oor maar ik moest direct weer met een kuur beginnen en kreeg oordruppels mee, deze zouden snel moeten werken in de zin van de zwelling doen verminderen...

Ik word inmiddels nog steeds gek van die vervelende druk en mijn oor zit nog net zo dicht als een paar uur geleden, natuurlijk heeft alles de tijd nodig om te werken maar ik moet nu van die druk af... :(

Zou ik mijn eigen huisarts nog bellen? Of moet ik echt meer geduld op brengen?
<<

Anoniem97

Bericht 15 Sep 2014 11:38

Re: Ontsteking in oor

Ik ben bang dat t tijd nodig heeft, paracetamol nemen en hopen dat t snel over gaat.
Naar is dat :(
Beterschap!
<<

Anoniem112

Bericht 15 Sep 2014 12:19

Re: Ontsteking in oor

Ik kan geen paracetamol nemen omdat ik daar allergisch voor ben.. Ik heb toch even met de assistente van de huisarts gebeld en nu neemt de dokter straks even telefonisch contact met mij op.
Ik voel me er zo naar van... :(
<<

Anoniem205

Bericht 15 Sep 2014 12:34

Re: Ontsteking in oor

Wat verschrikkelijk naar Annemijn! Lijkt me verschrikkelijk pijnlijk!
Waarom kunnen ze geen sneetje maken zodat de ontsteking weg gaat?
<<

Anoniem121

Bericht 15 Sep 2014 12:43

Re: Ontsteking in oor

Oh dat doet zo'n pijn. Mijn vriend had het een paar maanden terug. Die lag echt te kronkelen van de pijn aan z'n oor. Begon ook met een puistje in z'n oorschelp en 2 dagen later was z'n hele oor ontstoken. Ik heb er toen 's avonds wel een gaatje ingeprikt zodat de ergste rommel eruit kon en de druk er af. De volgende ochtend is hij naar de ha gegaan en kreeg een antibioticakuur van 14 dagen, het heeft wel echt een ruime week nodig gehad voor de zwelling afnam.
<<

Anoniem112

Bericht 15 Sep 2014 13:34

Re: Ontsteking in oor

De huisarts heeft net gebeld, ze had t verslag van de arts van de hap doorgelezen, daar stond in dat er ook veel rommel in het oor al zat (pus en bloed) en dat daarnaast de gehele gehoorgang opgezet en ontstoken was.
Twee weken terug zag onze dokter duidelijk een bobbel zitten daar kun je volgens haar wel een sneetje in geven maar in dit geval word t nu lastiger, ik moet nu morgen ochtend op het spreekuur komen en dan gaat ze proberen mijn oor te spoelen....

Inmiddels ben ik wel een beetje wanhopig wat de pijn betreft... :cry:
<<

Anoniem205

Bericht 15 Sep 2014 14:25

Re: Ontsteking in oor

Dikke knuffel Annemijn!!!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Sep 2014 14:28

Re: Ontsteking in oor

Kan je niet bellen of je Otalgan-druppeltjes mag? Ze helpen verder niet om de ontsteking op te lossen, maar er zit een beetje lidocaïne in om de pijn te verdoven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem112

Bericht 15 Sep 2014 16:10

Re: Ontsteking in oor

Dankjulliewel! Lief!

Susan ik heb al andere druppels gehad tegen de ontsteking en meer mocht ik daarbij niet doen.. Naast de kuur dan.
<<

Anoniem97

Bericht 15 Sep 2014 18:23

Re: Ontsteking in oor

Is er geen andere pijnstilling die je kan nemen?
Pff ik werd gek van die pijn en dan nam ik nog 3x2 paracetamol..
:hug:
<<

Anoniem112

Bericht 15 Sep 2014 20:00

Re: Ontsteking in oor

Ik had nog met de verloskundige gebeld en ik mag op dit termijn bij uitzondering ibuprofen nemen...
Maar echt ik vind dat eng, hoeveel pijn ik ook heb.
Als ik vannacht echt echt niet kan liggen van de pijn neem ik er misschien een..maar liever niet
<<

Anoniem97

Bericht 21 Sep 2014 12:44

Re: Ontsteking in oor

Hoe gaat het nu?
<<

Anoniem112

Bericht 28 Okt 2014 13:19

Re: Ontsteking in oor

En weer is de ontsteking terug :cry:
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Okt 2014 15:13

Re: Ontsteking in oor

Neeeeeee......
Het lijkt wel of hij iedere keer net niet goed weg is en dan weer terug komt
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers