Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak wassen jullie kleding?

<<

Anoniem127

Bericht 14 Sep 2014 22:42

Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik was zelf volgens mij vrij snel kleding maar daardoor heb ik dus enorme hoeveelheden was. Zowel de kinderen als ik dragen kleding 1 dag en dan gaat het in de was. Hierdoor heb ik weken dat ik elke dag een trommel was heb. Zou heel fijn zijn als ik het omlaag kon halen naar bijvoorbeeld om de dag een was.

Nu las ik laatst al dat veel mensen blazers niet of nauwelijks wassen maar ze gewoon even buiten hangen. Ben nu ook al begonnen met spijkerbroeken twee dagen te dragen.

Hoe doen jullie dat met jullie kleding?
<<

Anoniem122

Bericht 14 Sep 2014 22:44

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Spijkerbroeken wel een paar dagen, maar shirtjes maar max 1 dag, soms gaan ze na een halve dag al de was in.
<<

Anoniem173

Bericht 14 Sep 2014 22:47

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik draag sowieso meestal naar mijn werk 2x dezelfde kleding, ik heb daar de hele dag werkkleding aan dus draag het feitelijk maar een halve dag. Ook in het weekend draag ik rustig alles 2 dagen hoor.

Over het algemeen:
-spijkerbroek na 6-7 dagen dragen
-basic t shirt na een dag als ik er geen topje onder heb gedragen. Anders na 2 dagen
-topjes, sokken en onderbroeken elke dag
-bh om de dag
-trui draag ik altijd een shirtje onder dus die hang ik uit of na 2 dagen.
<<

Anoniem87

Bericht 14 Sep 2014 22:49

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Shirtjes 2 dagen. Jeans draag ik veel vaker, gaat gewoon de kast weer in en zodra hij muf gaat ruiken gaat hij in de was. Blazers was ik niet, die gaan naar de stomerij als het nodig is. Vesten/truien draag ik ook vaker, heb er toch altijd iets onder. Moet wel zeggen dat ik altijd werkkleding droeg, bij m'n nieuwe baan niet meer. Dus weet nog niet of ik nu vaker kleding ga wassen.
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Sep 2014 22:50

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik heb ook een wasmand die elke dag opnieuw lijkt te overstromen en ben ook begonnen met dingen langer te dragen. Bepaalde dingen deed ik al, bijvoorbeeld spijkerbroeken draag ik 2 of max 3 dagen als hij niet vies is. Maar we gooien hier soms wel snel dingen in de was en ik probeer er nu wat meer op te letten. Zo kregen de kinderen elke avond een schone pyjama, maar nu kijk ik eerst of hij echt vies is, anders dragen ze hem 2 of 3x. Handdoeken gebruik ik soms meerdere keren, overigens dan alleen de handdoek die ik voor mijn haar gebruik. En qua kleding is het bij de kinderen vaak na een dag wel ergens vies, maar bij mezelf niet altijd. Ik probeer nu beter op te letten of iets nog een keer kam of niet. Tot dusver een kleine verbetering, maar ik verbaas me er alsnog elke dag weer over waar al dat wasgoed vandaan komt, haha.
<<

Anoniem286

Bericht 14 Sep 2014 23:09

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Spijkerbroeken 2, soms wel 3 dagen. Man ook. Shirts 1 dag, heel soms 2 als ik bijv alleen maar thuis ben geweest. Vestjes/truien meestal 2 dagen. Ik lucht tussendoor veel en wissel af. Dochter elke dag wel een nieuw setje.
Ik heb wekelijks 1-2 trommels kleding van man en mij, 1 trommel kleding dochter (soms 2, ivm kleuren) en een trommel ondergoed/sokken.
<<

Anoniem64

Bericht 14 Sep 2014 23:11

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik draag kleding meestal 2 dagen, als het nog fris ruikt en schoon is.
De kinderen krijgen elke dag schone aan, is dan meestal ook wel nodig.
Pyjama's van hen gaan 1-2 keer per week in de was. Ik was om de dag 3 wassen weg.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Sep 2014 00:21

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Sokken, ondergoed en t-shirts gaan altijd aan het eind van de dag in de wasmand. Broeken dragen we meestal een keer of 3-4, tenzij het vies is of vies ruikt. Hetzelfde voor truien, vesten, mijn bh's, etc. Ik heb ook meestal een of twee wasdagen in de week dat ik alles weg was.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2014 06:34

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Shirtjes na 1 dag dragen, vest of jasje draag ik een past keer net als een broek. Als de kleren van m'n zoontje niet gevlekt zijn draagt hij de volgende dag hetzelfde weer. Pyjama draagt hij een week.
Ik was maar 1 of 2 keer in de week kleding.
#teammaple🍁
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 15 Sep 2014 06:38

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Shirtjes, sokken en ondergoed gaan na 1 dag de wasmand in.
vesten, broeken enz na een dag of 3.
Alle kleding van mn dochter behalve broekjes, jurkjes en vestjes gaat ook na een dag de wasmand in.
Bh's om de paar dagen.
Ik vind het belangrijk.dat kleding er schoon uitziet en fris ruikt. Niks ergers dan een zweetlucht bij een ander!
04-2014
10-2015
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Sep 2014 06:42

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Poeh zo vaak was ik echt niet hoor! Dragen jullie dan vaak dezelfde outfit de volgende dag weer? Want ik stop een shirtje gewoon terug in de kast na even uitwapperen, en dan weet ik de volgende x echt niet of ik 'm al 1 of 2 keer gedragen heb :) Ik was ze gewoon als ze muf zijn, kan ook best een paar keer zijn! Zelfde voor broeken.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 15 Sep 2014 07:16

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Spijkerbroeken kunnen ook een nachtje in de vriezer ;)!
Heb ik van mijn studenten broertje geleerd haha!
Als ze verder nog schoon zijn maar ze ruiken muf oid dan moet je hem in een plasticzak doen en een nachtje in de vriezer leggen dan ruiken ze weer fris.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem304

Bericht 15 Sep 2014 07:22

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Jeans, BH's en vesten was ik na een keer of 4/5 dragen. Shirtjes en truitjes na 1 of 2x dragen. Sokken en onderbroeken draag ik 1 dag, onderbroeken zelfs maar een halve dag.Ik doe iedere ochtend en iedere avond voor het slapen een schone aan.
<<

Anoniem222

Bericht 15 Sep 2014 07:44

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Als het nog fris ruikt en geen vlekken heeft was ik het niet. Behalve m'n ondergoed dan haha!
Vind het veel te zonde van mijn kleding om vaak te wassen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Sep 2014 07:48

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ondergoed en zokken verwissel ik dagelijk.
T-shirts een truitjes een beetje afhankelijk van wat ik gedaan heb die dag. Is het warm geweet en heb ik veel gezweet dan gaat het de was in, anders trek ik het nog wel een dag ( of 2) aan.
Spijkerbroeken was ik na 3-4 dagen
Handdoeken na 3-4 dagen.

Ik geloof dat ik nu mijn wasmachine al een week niet heb aangehad. Er ligt wel een stapel, maar geen zin om te vullen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 15 Sep 2014 07:53

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Alles gaat na 1 dag de was in. Zowel van mij als van de kinderen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Sep 2014 08:01

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Harrison schreef:Vind het veel te zonde van mijn kleding om vaak te wassen.

Dit ook. Zeker jeans was ik daarom zo min mogelijk. Even uithangen is vaak al voldoende. Ik heb sowieso nooit last van een zweetlucht dus dat scheelt wel.
#teammaple🍁
<<

Anoniem280

Bericht 15 Sep 2014 08:03

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik was kleding niet zo snel uit. Na 2 keer dragen gaat het de was in, maar ik draai hooguit 2x per week een wasmachine. Mijn vriend draagt doordeweeks werkkleding dus voor 2a3 dingen draai ik geen was.
Word straks wel anders.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Sep 2014 08:38

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Cotton schreef:Jeans, BH's en vesten was ik na een keer of 4/5 dragen. Shirtjes en truitjes na 1 of 2x dragen. Sokken en onderbroeken draag ik 1 dag, onderbroeken zelfs maar een halve dag.Ik doe iedere ochtend en iedere avond voor het slapen een schone aan.

Hier echt precies hetzelfde! Ik doe 's avonds altijd een boxer aan en 's morgens een string. Slapen in een string vind ik zo ruk.

UN, nooit last van zweetlucht? Dat klinkt een beetje te mooi om waar te zijn, haha. Als je hebt gesport of de hele dag hebt gewerkt als het buiten 30 graden is ruik je dat toch wel lijkt mij.

♥♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Sep 2014 08:39

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Harrison schreef:Als het nog fris ruikt en geen vlekken heeft was ik het niet. Behalve m'n ondergoed dan haha!
Vind het veel te zonde van mijn kleding om vaak te wassen.


Dit ja!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Sep 2014 08:45

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik vind iedere dag een was trouwens helemaal niet zo schokkend. Ik draai veel wassen in het weekend, maar als ik het zou verspreiden kom ik ook wel bijna aan 1 was per dag toe.

*Edit en wij hebben nog niet eens kinderen. :P
<<

ChiQ

Bericht 15 Sep 2014 08:47

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Ik was mijn kleding wel vaak, maar ik heb zo'n express functie die 20 minuutjes wast. Ik hou van douchen en frisse kleding dat naar wasmiddel ruikt te dragen!
<<

ChiQ

Bericht 15 Sep 2014 08:48

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Cotton schreef:Ik vind iedere dag een was trouwens helemaal niet zo schokkend. Ik draai veel wassen in het weekend, maar als ik het zou verspreiden kom ik ook wel bijna aan 1 was per dag toe.

*Edit en wij hebben nog niet eens kinderen. :P


Ja als ik niet 1 was per dag doe dan ben ik na een week bang dat de vloer van het washok het begeeft, zoveel was heb ik dan.
<<

Anoniem74

Bericht 15 Sep 2014 08:50

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Bovenkleding van mij elke dag, vriend om de dag, en kinderen afhankelijk van geknoei :) ook elke dag of om de dag

Broeken na 2 (kids) en 3 (vriend en ik) dagen

En dan heb ik nog genoeg was :) ik was 1 a 2 x in de week meerdere wasjes.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Sep 2014 08:52

Re: Hoe vaak wassen jullie kleding?

Shirtjes, truitjes e.d. was ik altijd na 1 x dragen omdat ik overdag zweet.
Broeken was ik als ze niet fris meer ruiken/aanvoelen. Dit komt er op neer dat ik ze ongeveer 5 x draag voordat ze in de was belanden.
Ondergoed en sokken was ik na 1 x dragen.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ooh La La!