Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Concealer

<<

Anoniem253

Bericht 14 Sep 2014 14:21

Concealer

Heeft iemand nog tips voor een goede concealer? Ik zoek een concealer die donkere kringen onder de ogen weg kan werken zonder dat het opvalt dat je iets onder je ogen hebt gesmeerd ;-).
<<

Anoniem156

Bericht 14 Sep 2014 14:46

Re: Concealer

Ik heb een concealer speciaal voor donkere kringen onder de ogen van Inglot.

Afbeelding

Heel fijn spul, je hebt er echt maar een heel klein beetje van nodig.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Sep 2014 14:50

Re: Concealer

Dat klinkt goed! Waar kan je dat merk kopen? Bijenkorf?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Sep 2014 14:52

Re: Concealer

Zelf gebruik ik een van Collection 2000, maar die is in Nederland niet verkrijgbaar (online vast wel).
Ik heb gelezen dat de concealers van Esteé Lauder erg goed zijn, maar die zijn ook wel duur..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem156

Bericht 14 Sep 2014 15:00

Re: Concealer

Champagne schreef:Dat klinkt goed! Waar kan je dat merk kopen? Bijenkorf?


Inglot had pop upstores in Rotterdam en Amsterdam. Die in Rotterdam zit er sowiezo niet meer, die in Amsterdam weet ik niet zeker. Anders moet je even googlen want volgens mij verkopen sommige kappers of boetiekjes het wel.
Online kan iig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 15:17

Re: Concealer

Mag ik hier ff inbreken met een vraag over BB-cream? Ik weet nauwelijks wat het is, maar heeft iemand tips voor een niet zo dure BB-cream die ik eens uit zou kunnen proberen?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 69

Bericht 14 Sep 2014 15:28

Re: Concealer

Ik heb een concealer van Estée Lauder en ben daar erg tevreden over. Hij is inderdaad wel wat duurder, maar je doet er wel lang mee.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Sep 2014 15:39

Re: Concealer

Liv schreef:Ik heb een concealer van Estée Lauder en ben daar erg tevreden over. Hij is inderdaad wel wat duurder, maar je doet er wel lang mee.

Hoe duur is die? Zie je de kringen dan niet meer?
<<

Anoniem253

Bericht 14 Sep 2014 15:40

Re: Concealer

Poubelle schreef:
Champagne schreef:Dat klinkt goed! Waar kan je dat merk kopen? Bijenkorf?


Inglot had pop upstores in Rotterdam en Amsterdam. Die in Rotterdam zit er sowiezo niet meer, die in Amsterdam weet ik niet zeker. Anders moet je even googlen want volgens mij verkopen sommige kappers of boetiekjes het wel.
Online kan iig.

Thanks! Ik ga even online kijken.. :).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Sep 2014 16:30

Re: Concealer

Bliss schreef:Mag ik hier ff inbreken met een vraag over BB-cream? Ik weet nauwelijks wat het is, maar heeft iemand tips voor een niet zo dure BB-cream die ik eens uit zou kunnen proberen?
Ik gebruik al tijden de bb-cream van Catrice (te koop bij kruidvat), die kost €5,99.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 16:34

Re: Concealer

Urban Naked schreef:
Bliss schreef:Mag ik hier ff inbreken met een vraag over BB-cream? Ik weet nauwelijks wat het is, maar heeft iemand tips voor een niet zo dure BB-cream die ik eens uit zou kunnen proberen?
Ik gebruik al tijden de bb-cream van Catrice (te koop bij kruidvat), die kost €5,99.


Oh thanks, ga ik die ff checken! Zijn daar verschillende kleuren van of is er maar één variant? En smeer je dat elke dag op in plaats van dagcrème?
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Sep 2014 16:36

Re: Concealer

Bliss schreef:Oh thanks, ga ik die ff checken! Zijn daar verschillende kleuren van of is er maar één variant? En smeer je dat elke dag op in plaats van dagcrème?

Er zijn 4 kleuren, kijk hier staat ook een heel stuk over de bb-cream van zowel Catrice als Essence: http://www.beautylab.nl/catrice-en-essence-bb-creams/
Ik heb zelf een vrij lichte huid vind ik, maar ik gebruik 030 Nude Beige van deze cream. Ik draag er nog wel dagcreme onder maar ik heb een hele droge huid, misschien is het met een wat vettere huid beter om geen dagcreme te gebruiken dat weet ik niet.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 16:42

Re: Concealer

Dank je! En het is niet zo dat die crème je poriën helemaal dicht smeert en je het echt goed ziet zitten op je huid? Ik gebruik nu alleen maar losse poeder, maar dat is meer voor het idee dan dat het echt een enorm verschil maakt. BB-cream klinkt wel goed, maar het moet er wel natuurlijk uitzien, anders is het niks voor mij. Oh en doe jij er verder nog iets overheen?
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Sep 2014 16:48

Re: Concealer

's Zomers draag ik er niets overheen, maar nu bijvoorbeeld ben ik al weer vrij bleek dus ik draag ook wat rouge en ik vind rouge weer niet fijn aanbrengen op de bb-cream.. dus dan doe ik er eerst wat transparante poeder (ook van Catrice) overheen. Maar ik denk dat dit allemaal vrij afhankelijk is van je huid en van wat je mooi vindt.

Ohja en als het de boel echt dicht zou smeren met een onnatuurlijk effect dan droeg ik het niet :)
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 16:58

Re: Concealer

Haha nee daar heb je een punt :P Ik draag ook altijd rouge trouwens. Nou ja, ik ga er eens mee experimenteren van de week!
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Sep 2014 19:21

Re: Concealer

Ik had altijd de Touche Eclat...weet ff niet of die van Estee Lauder was...is wat duurder, maar wel superfijn. Ik heb er nu gewoon een van een onbekend merk van de Big Bazar.

Ik snap het hele principe van die BB cream niet zo goed geloof ik. Zou niet weten wat het bij mij zou moeten doen, haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem 69

Bericht 14 Sep 2014 19:23

Re: Concealer

Champagne schreef:
Liv schreef:Ik heb een concealer van Estée Lauder en ben daar erg tevreden over. Hij is inderdaad wel wat duurder, maar je doet er wel lang mee.

Hoe duur is die? Zie je de kringen dan niet meer?


Het is de Double Wear van Estée Lauder en kost ongeveer 26 euro. Ik heb zelf geen last van donkere kringen, dus weet ook niet of dat goed bedekt wordt. Misschien kun je er wat reviews over lezen?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Sep 2014 19:29

Re: Concealer

Champagne: Voor die concealer zou ik even langs de Ici Paris gaan oid. Daar hebben ze 'm wel liggen en dan kun je hem gewoon even uitproberen voor je hem koopt :)

Bliss: Ik heb wat reviews gelezen over de BB cream van Miss Sporty en die is blijkbaar ook best goed! Kost nog geen €3,- volgens mij, dus daar kun je je geen buil aan vallen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem253

Bericht 14 Sep 2014 19:36

Re: Concealer

Liv schreef:
Champagne schreef:
Liv schreef:Ik heb een concealer van Estée Lauder en ben daar erg tevreden over. Hij is inderdaad wel wat duurder, maar je doet er wel lang mee.

Hoe duur is die? Zie je de kringen dan niet meer?


Het is de Double Wear van Estée Lauder en kost ongeveer 26 euro. Ik heb zelf geen last van donkere kringen, dus weet ook niet of dat goed bedekt wordt. Misschien kun je er wat reviews over lezen?

Ik ga even kijken, thanks!!
<<

Anoniem152

Bericht 14 Sep 2014 19:57

Re: Concealer

Ik ben nog altijd op zoek naar een concealer die écht hele donkere kringen verdoezelt. Tot nu toe de juiste nog niet gevonden. Krijg altijd de opmerking dat ik er slecht en moe uitzie. Er schijnt ook een operatieve behandeling voor donkere kringen te zijn. Die optie ben ik momenteel serieus aan het overwegen.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Sep 2014 20:00

Re: Concealer

Chava schreef:Ik ben nog altijd op zoek naar een concealer die écht hele donkere kringen verdoezelt. Tot nu toe de juiste nog niet gevonden. Krijg altijd de opmerking dat ik er slecht en moe uitzie. Er schijnt ook een operatieve behandeling voor donkere kringen te zijn. Die optie ben ik momenteel serieus aan het overwegen.

Vervelend is dat he! Die van mij zijn niet heel donker maar wel zichtbaar.. Heb jij al veel concealers geprobeerd?
<<

Anoniem152

Bericht 14 Sep 2014 20:06

Re: Concealer

Zeker vervelend. Die van mij zijn echt heel donker. Erfelijk helaas...
Ik heb veel verschillende concealers geprobeerd, maar geen ene heeft het effect dat ik wil :(
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Sep 2014 21:29

Re: Concealer

Bliss, ik heb een tijd BB-cream gebruikt, maar kreeg toch altijd aan het einde van de dag dat dichtgestuucte gevoel. Heb nu sinds een tijd Miracle cream van Garnier en dat werkt zoveel fijner! Het is eerst kleurloos, maar als je het op je huid smeert past het zich aan aan jouw huidtint. Het lijkt echt wat meer op een dagcreme dan op een foundation, itt BB-cream vind ik :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Sep 2014 22:03

Re: Concealer

Zora schreef:Bliss, ik heb een tijd BB-cream gebruikt, maar kreeg toch altijd aan het einde van de dag dat dichtgestuucte gevoel. Heb nu sinds een tijd Miracle cream van Garnier en dat werkt zoveel fijner! Het is eerst kleurloos, maar als je het op je huid smeert past het zich aan aan jouw huidtint. Het lijkt echt wat meer op een dagcreme dan op een foundation, itt BB-cream vind ik :)


Oh dat klinkt ook goed, hoe duur is dat spul en is het gewoon bij de drogist te koop?
❤ 7 juni 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 14 Sep 2014 22:30

Re: Concealer

D. 💙14-01-2019💙
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron