Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Concealer

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Sep 2014 06:57

Re: Concealer

Bliss schreef:
Zora schreef:Bliss, ik heb een tijd BB-cream gebruikt, maar kreeg toch altijd aan het einde van de dag dat dichtgestuucte gevoel. Heb nu sinds een tijd Miracle cream van Garnier en dat werkt zoveel fijner! Het is eerst kleurloos, maar als je het op je huid smeert past het zich aan aan jouw huidtint. Het lijkt echt wat meer op een dagcreme dan op een foundation, itt BB-cream vind ik :)


Oh dat klinkt ook goed, hoe duur is dat spul en is het gewoon bij de drogist te koop?


Tis regelmatig in de aanbieding, dus ik weet het niet precies. Geloof 9 euro nog wat?! Is wel een fijne oplossing! Maar wel kanttekening: het dekt dus niet zo dik he?! Bij mij maakt het het gewoon net wat egaler en netter :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 15 Sep 2014 09:47

Re: Concealer

Ik gebruik Estée Lauder Ideal Light Brush-on Illuminator.
Echt super fijn is die en ik doe er ook onwijs lang mee.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Sep 2014 10:15

Re: Concealer

Dit is echt mijn lieveling op het moment: Maybelline instant anti age eraser eye
Deze is iets lichter en glimmender, waardoor donkere plekken verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Leven en laten leven
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Sep 2014 10:27

Re: Concealer

Zora schreef:
Bliss schreef:
Zora schreef:Bliss, ik heb een tijd BB-cream gebruikt, maar kreeg toch altijd aan het einde van de dag dat dichtgestuucte gevoel. Heb nu sinds een tijd Miracle cream van Garnier en dat werkt zoveel fijner! Het is eerst kleurloos, maar als je het op je huid smeert past het zich aan aan jouw huidtint. Het lijkt echt wat meer op een dagcreme dan op een foundation, itt BB-cream vind ik :)


Oh dat klinkt ook goed, hoe duur is dat spul en is het gewoon bij de drogist te koop?


Tis regelmatig in de aanbieding, dus ik weet het niet precies. Geloof 9 euro nog wat?! Is wel een fijne oplossing! Maar wel kanttekening: het dekt dus niet zo dik he?! Bij mij maakt het het gewoon net wat egaler en netter :)


Nee maar ik wil dus ook niet iets heel dekkends, gewoon net ff wat egaler idd. Ik heb snel pukkels, dus de huid moet wel goed ademen! Ga morgen ff kijken voor dit spul, thanks! Als ik het niks vind, kan ik altijd nog aan de BB-cream :)
❤ 7 juni 2018
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Sep 2014 16:09

Re: Concealer

Bliss, ik heb de cc cream Olaz Regenerist en die is echt heel fijn. Hij is alleen wel prijzig (€32, wel regelmatig in de aanbieding).
Ik heb een beetje een zelfde huid als jij, maar ik wil niets anders meer!!

http://curvacious.nl/blog/2014/01/olaz- ... -cc-cream/
Leven en laten leven
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Sep 2014 17:30

Re: Concealer

Hmm dat vind ik wel érg duur, daar begin ik voorlopig nog niet aan denk ik. Wel bedankt voor de tip!
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Sep 2014 17:48

Re: Concealer

Bliss schreef:
Zora schreef:
Zora schreef:Bliss, ik heb een tijd BB-cream gebruikt, maar kreeg toch altijd aan het einde van de dag dat dichtgestuucte gevoel. Heb nu sinds een tijd Miracle cream van Garnier en dat werkt zoveel fijner! Het is eerst kleurloos, maar als je het op je huid smeert past het zich aan aan jouw huidtint. Het lijkt echt wat meer op een dagcreme dan op een foundation, itt BB-cream vind ik :)


Tis regelmatig in de aanbieding, dus ik weet het niet precies. Geloof 9 euro nog wat?! Is wel een fijne oplossing! Maar wel kanttekening: het dekt dus niet zo dik he?! Bij mij maakt het het gewoon net wat egaler en netter :)


Nee maar ik wil dus ook niet iets heel dekkends, gewoon net ff wat egaler idd. Ik heb snel pukkels, dus de huid moet wel goed ademen! Ga morgen ff kijken voor dit spul, thanks! Als ik het niks vind, kan ik altijd nog aan de BB-cream :)


Ben benieuwd wat je ervan vindt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem253

Bericht 15 Sep 2014 18:11

Re: Concealer

Iemand ervaring met Bobby Brown? Daar lees ik op internet goede verhalen over..
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Sep 2014 22:00

Re: Concealer

Bliss schreef:Hmm dat vind ik wel érg duur, daar begin ik voorlopig nog niet aan denk ik. Wel bedankt voor de tip!

Ik zag dat ie nu 1 + 1 gratis is bij Kruidvat.
Leven en laten leven
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 17 Sep 2014 11:35

Re: Concealer

Liv, gebruik jij Double Wear van Estée Lauder onder je ogen? Misschien ligt het aan het feit dat mijn huid heel droog is, maar bij mij ziet dat er heel onnatuurlijk uit. Veel te drukke substantie. Ik gebruikte Double Wear eigenlijk alleen om puistjes mee te verdoezelen, hij dekt nl wel erg goed.

Poppy, de Touche Eclat is van Yves Saint Laurent. Echt een heel goede concealer (speciaal ontwikkeld voor onder de ogen) is dat, maar wel aan de prijs: rond de 30 euro geloof ik? Etos heeft hier een budget versie van. Kost rond de 5 euro, zit in een zilverkleurig hulsje. Brightening concealer heet het geloof ik. Komt aardig in de buurt van die van YSL. Voor een mooi glad resultaat kun je er wel het beste een oogcreme onder gebruiken.

Bliss, de BB Cream van Maybelline is ook een aanrader. Heel dun en luchtig, geeft een heel natuurlijk resultaat - veel natuurlijker dan andere merken, vind ik. Kost geloof ik wel tussen de 13 en 17 euro, maar er gaat bij Etos nu 30% van af, dus dan is het de gok nog wel waard :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2014 19:15

Re: Concealer

Zora schreef:
Bliss schreef:
Zora schreef:Tis regelmatig in de aanbieding, dus ik weet het niet precies. Geloof 9 euro nog wat?! Is wel een fijne oplossing! Maar wel kanttekening: het dekt dus niet zo dik he?! Bij mij maakt het het gewoon net wat egaler en netter :)


Nee maar ik wil dus ook niet iets heel dekkends, gewoon net ff wat egaler idd. Ik heb snel pukkels, dus de huid moet wel goed ademen! Ga morgen ff kijken voor dit spul, thanks! Als ik het niks vind, kan ik altijd nog aan de BB-cream :)


Ben benieuwd wat je ervan vindt!


Heb m vandaag gekocht, dus morgenochtend probeer ik m meteen uit! 14 euro vind ik wel aan de prijs, zo veel geef ik nooit uit aan beautyproducten haha (op mascara na). Ben benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 17 Sep 2014 19:18

Re: Concealer

Chava schreef:Zeker vervelend. Die van mij zijn echt heel donker. Erfelijk helaas...
Ik heb veel verschillende concealers geprobeerd, maar geen ene heeft het effect dat ik wil :(


Ik heb hetzelfde, krijg ook constant te horen dat ik er moe uit zie. Ik heb al zoveel concealers geprobeerd maar helaas nog geen enkele gevonden waardoor het echt grotendeels verdwijnt.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 17 Sep 2014 19:42

Re: Concealer

Siem schreef:
Chava schreef:Zeker vervelend. Die van mij zijn echt heel donker. Erfelijk helaas...
Ik heb veel verschillende concealers geprobeerd, maar geen ene heeft het effect dat ik wil :(


Ik heb hetzelfde, krijg ook constant te horen dat ik er moe uit zie. Ik heb al zoveel concealers geprobeerd maar helaas nog geen enkele gevonden waardoor het echt grotendeels verdwijnt.


Misschien een tip voor jullie, ik gebruik Clarins instant concealer. Werkt voor mijn pigmentvlekken echt super! Ook voor donkere kringen! T is niet goedkoop, rond de €20,-, maar het is erg zuinig in gebruik en dekt ontzettend goed.
2011
2015
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 17 Sep 2014 20:06

Re: Concealer

Bedankt voor de tip Didi ik zal eens kijken als ik langs de douglas kom zag dat ze hem daar verkopen. Ik heb er inmiddels al zoveel geprobeerd van de goedkoopste tot vrij dure nu heb ik er 1 van rond de 30 euro maar daar doe ik dan ook een klein jaar mee.
<<

Anoniem152

Bericht 17 Sep 2014 20:09

Re: Concealer

Dan zal ik die ook eens gaan proberen. Bedankt voor de tip!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Sep 2014 21:23

Re: Concealer

Ben benieuwd Bliss! Goed uitsmeren, je hebt niet zoveel nodig, dus je doet er lang mee!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem 69

Bericht 18 Sep 2014 11:57

Re: Concealer

Corretto schreef:Liv, gebruik jij Double Wear van Estée Lauder onder je ogen? Misschien ligt het aan het feit dat mijn huid heel droog is, maar bij mij ziet dat er heel onnatuurlijk uit. Veel te drukke substantie. Ik gebruikte Double Wear eigenlijk alleen om puistjes mee te verdoezelen, hij dekt nl wel erg goed.


Ja, ik gebruik hem ook onder mijn ogen. Ik heb van mezelf een gemengde huid en het ziet er niet onnatuurlijk uit. Nu moet ik wel zeggen dat ik maar een klein beetje gebruik, omdat ik geen last heb van donkere kringen onder mijn ogen. Je kan er inderdaad ook goed puistjes mee verdoezelen, al heb ik daar weinig last van. Alleen af en toe in m'n maandelijkse periode. Ik heb er een hekel aan als concealer of foundation heel erg opvalt. Ik gebruik de concealer trouwens in combinatie met een BB-cream en die poeder ik dan af.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Sep 2014 21:16

Re: Concealer

Ja, hét middeltje tegen (rode) wallen en blauwe lijnen zoek ik ook nog..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Sep 2014 21:23

Re: Concealer

Zora schreef:Ben benieuwd Bliss! Goed uitsmeren, je hebt niet zoveel nodig, dus je doet er lang mee!


Vandaag geprobeerd en ja, het lijkt me wel wat geloof ik :) Huid lijkt net wat egaler. Mn neus en voorhoofd glimden wel erg, dus daar heb ik nog een beetje poeder overheen gedaan. Vooralsnog ben ik tevreden :)
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Sep 2014 21:28

Re: Concealer

Yes ik doe ook vaak nog een minibeetje poeder. Fijn dat het in eerste instantie goed leek!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Sep 2014 21:33

Re: Concealer

Bliss schreef:
Zora schreef:Ben benieuwd Bliss! Goed uitsmeren, je hebt niet zoveel nodig, dus je doet er lang mee!


Vandaag geprobeerd en ja, het lijkt me wel wat geloof ik :) Huid lijkt net wat egaler. Mn neus en voorhoofd glimden wel erg, dus daar heb ik nog een beetje poeder overheen gedaan. Vooralsnog ben ik tevreden :)



Glimden?!! :palm: :palm: :palm: De aftakeling is officieel begonnen. :nopompom:
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Sep 2014 21:35

Re: Concealer

Whaha ik zag het niet eens joh haha hoe erg :D Vond het vast heel plausibel klinken :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 22 Sep 2014 14:27

Re: Concealer

Ik gebruik die van catrice voor de kringen onder mijn ogen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers