Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


FWB

<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Bericht 15 Sep 2013 21:08

FWB

Wie van jullie heeft wel eens een friend with benefits gehad? Was het een succes, of is het toch nog ongelukkig afgelopen?

Ik heb er totaal geen ervaring mee aangezien ik me 1: nooit aangetrokken heb gevoeld tot iemand die ik als een vriend zag, en 2: altijd gevoelens heb/krijg voor de mannen met wie ik seks heb gehad.

Ben benieuwd hoe jullie er over denken :yes:
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Sep 2013 21:12

Re: FWB

Ik heb het wel eens gedaan, maar vind het geen aanrader. Bij mij werd hij verliefd op mij, maar ik niet op hem. We zijn toen ook gelijk gestopt. Ik hoor om mij heen ook vaak dat de een verliefd wordt op de ander en de ander niet. Het is zo zonde als een vriendschap hier op kapot zou lopen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 15 Sep 2013 21:14

Re: FWB

Uiteindelijk werd ik of de man in kwestie verliefd. Dat was nooit een succes, maar met de laatste ben ik getrouwd ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Sep 2013 21:19

Re: FWB

Mijn ervaring is geweest dat 1 van de 2 toch uiteindelijk meer wil.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Sep 2013 21:24

Re: FWB

Ik heb drie fwb-tjes gehad.

De eerste was leuk zo lang het duurde, hij was toen ook echt een hele goede vriend voor mij. Helaas bekoelde de vriendschap ook vrij snel toen ik ben gekapt met het benefits-gedeelte.

De tweede begon als relatie, maar dat heb ik vrij snel uitgemaakt. Toen nog een tijdje als fwb's doorgegaan todat ik verliefd werd op een ander.

Met de derde ben ik nu getrouwd.:)

Ik heb dus niet echt een algemeen oordeel, het is in elke situatie weer verschillend.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Sep 2013 21:26

Re: FWB

Haha toevallig kwam ik de naam van m'n oude FWBtje zonet nog tegen op LinkedIn. Heb 'm maar niet toegevoegd ;)

En nee, voor mij werkte het voor geen meter. Ik was veel te verliefd op die kerel, en hij vond het wel best. Het heeft vier jaar geduurd tussen ons. Heb er totaal geen spijt van, maar ik was gewoon iets te naief. Grappig genoeg staat m'n kantoor echt vlak naast de plek waar hij woont/woonde (?), dus nu word ik stom genoeg elke dag herinnert aan die periode.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Sep 2013 21:35

Re: FWB

Ik heb er een gehad. Heb begon bij beide met een date fase, maar het was al snel duidelijk dat we geen relatiemateriaal waren voor elkaar. We hadden het gewoon gezellig samen en we wisten wat we aan elkaar hadden. Het heeft in het totaal een jaar geduurd. We zagen elkaar niet wekelijks, dus misschien dat het daardoor ook werkte.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem4

Bericht 15 Sep 2013 21:41

Re: FWB

Ik vind FWB-tje zo'n stomme term.
Ik heb een jaar lang een scharrel gehad. Dat was altijd heel gezellig, het was duidelijk waar het om ging, hij kwam altijd naar mij toe en het was altijd leuk.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Sep 2013 22:27

Re: FWB

Ehm.. Echt fwb was het niet, meer een scharrel waar ik het ook gewoon goed mee kon vinden, ik kende zijn vrienden en hij die van mij. Dat ging prima, we wisten beide waar het om ging en dat was altijd gezellig.
Ohja, ik heb wel één vriend trouwens waar ik 2 keer seks mee heb gehad. Dat is verder ook gewoon prima maar ik heb me wel beide keren voorgenomen het niet meer te doen, meer omdat ik me eigenlijk totaal niet aangetrokken tot hem voel verder.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 15 Sep 2013 22:38

Re: FWB

-
Laatst gewijzigd door CCC op 18 Sep 2013 18:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nyx

Bericht 15 Sep 2013 22:48

Re: FWB

Ja, gehad. Niet zo'n succes. Ergens toch altijd de hoop dat de vonk zou overslaan, wat niet gebeurde. We zijn op een gegeven automatisch van with benefits naar without benefits gegaan. Bevalt toch beter.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Sep 2013 07:38

Re: FWB

Eentje was een succes, of hoe je het ook wilt noemen. Het was handig en verder voelde we beide niets meer voor elkaar. Ik ben nu ook nog steeds goede vrienden met hem.

Laatste was minder een succes. Maar dat kwam doordat hij begon te piepen toen ik ging daten met anderen. Hij was niet verliefd en wilde ook niet meer zijn dan dat, maar de gedachte aan mij met een ander kon hij ook niet hebben. Nu praat hij niet meer tegen me. Jammer, want ik vond het altijd heel gezellig met hem.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 16 Sep 2013 08:33

Re: FWB

Ik heb er een aantal gehad en dat liep altijd op een drama uit. De een wil meer, de ander blijkt toch een relatie te hebben. Was er echt helemaal klaar mee!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 16 Sep 2013 10:03

Re: FWB

Heb het wel eens geprobeerd met een ex. Het ging op relatie gebied niet goed tussen ons, maar de rest klikte wel. Uiteindelijk is het op niks uitgelopen omdat het gewoon niet werkte en ik me er toch niet lekker bij voelde. Voor mij geen aanrader.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem44

Bericht 16 Sep 2013 10:12

Re: FWB

Ja, ik heb één keer een FWB gehad, het was heel tof eigenlijk in het begin. Een paar maanden ging het allemaal heel goed. Alleen na verloop van tijd werd hij verliefd op mij. Hij kwam erachter dat ik ook nog met een andere man seks had, iets dat ik gewoon normaal vond, we waren immers niet exclusief voor elkaar. Hij was hier echter boos om geworden en toen kwam de aap uit de mouw: eigenlijk zag hij onze FWB als een beginnende relatie, terwijl we duidelijke afspraken hadden gemaakt dat het geen relatie was.

Toen hebben we gebroken, de vriendschap was ook over, maar eerlijk gezegd vond ik dat niet zo heel erg. Ik kende hem nog niet heel lang, dus we waren geen heel goede vrienden ofzo.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Sep 2013 10:52

Re: FWB

Ja gehad. We werden verliefd, gingen samen wonen en kregen een kind :)
R. 2013
D. 2016
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 17 Sep 2013 11:59

Re: FWB

Caroow schreef:Ja gehad. We werden verliefd, gingen samen wonen en kregen een kind :)


En ze leefden nog lang en gelukkig... :heart:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Sep 2013 12:05

Re: FWB

Hoe ik het hier soms lees dan denk ik eerder aan een scharrel dan een fwb-tje. Voor mij zit daar verschil tussen.
<<

Nyx

Bericht 17 Sep 2013 17:35

Re: FWB

Tabbie schreef:Hoe ik het hier soms lees dan denk ik eerder aan een scharrel dan een fwb-tje. Voor mij zit daar verschil tussen.


Voor mij zit er toch echt verschil tussen een scharrel en een fwb. Een scharrel deel ik niets meer mee dan het bed, met een fwb deel ik ook mijn liefdesleven, problemen e.d. en is het bed er slechts bijgekomen. Laatste heb ik weleens krom gevonden. :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Sep 2013 17:49

Re: FWB

Precies mijn gedachte Nyx!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 17 Sep 2013 19:35

Re: FWB

Ik heb er onlangs nog een gehad. Maar voor mij werkte net niet. Ik werd verliefd maar helaas was dit niet wederzijds.
<<

Anoniem4

Bericht 17 Sep 2013 20:41

Re: FWB

Wel gehad (al was het meer een scharrel). Ik werd verliefd, hij niet. Einde verhaal.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Sep 2013 20:47

Re: FWB

Ik vind een scharrel ook wat anders dan een FWB. Ik heb meerdere scharrels gehad, maar dat ging puur om de seks en daar had ik verder weinig contact mee, laat staan een vriendschap.
Met m'n ex ben ik een paar maanden na onze relatie nog een tijdje friends with benefits geweest, wat me eerst goed beviel, totdat ik merkte dat hij er toch meer van hoopte. Dat hebben we besproken en het dus afgekapt. Nu zijn we weer gewoon vrienden, morgen komt ie weer eten toevallig.
Ik denk dat het wel goed kán gaan, maar dat één van de twee toch vaak gevoelens krijgt, terwijl het voor de ander echt alleen vriendschap + (zoals een collega het zo mooi noemt) is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 23:28

Re: FWB

Yep, heb ik. En ik vind 't een groot succes ;) Er komen geen gevoelens bij kijken, tenminste, geen heftige romances of zo. 't Is een hele goede vriend van me, die ik af en toe alleen rete-irritant vind omdat 't een sukkel kan zijn qua doen en laten. (Zoo laks en zoo onverschillig af en toe!) maar goed, hij is heel goed in bed en aangezien 't daar tussen ons om gaat... Er zijn ook periodes geweest waarin we geen seks hebben gehad en elkaar wel regelmatig zagen, we hebben beide relaties gehad en hebben elkaars partners ook ontmoet enz. en nooit problemen gehad.
<<

Anoniem83

Bericht 17 Sep 2013 23:35

Re: FWB

Ja, een dik jaar lang, toen werd ik verliefd op een ander en kreeg een relatie dus zagen we elkaar niet meer. Toen het uit ging met mijn ex (na een dik jaar) stond hij opeens weer voor mijn neus. We werden verliefd, trouwden, kregen 2 kinderen en leefden nog lang en gelukkig haha.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers