Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Een hostel of hotel in Londen..

<<

Anoniem187

Bericht 13 Sep 2014 20:38

Help! Een hostel of hotel in Londen..

Ik wil van 12 tot en met 15 december naar Londen. Tickets zijn al uitgezocht, moet alleen nog boeken. Maar dan.. Ik zit met een twee-tal vragen:

- Wil ik een hotel of een hostel? Ik roep heel hard hotel maar waarom? Omdat ik geen ervaring heb met hostels, het is zo onbekend voor mij. Bij een hostel denk ik aan vieze kamers, geen privacy (waar ik nogal op gesteld ben.. mijn kamer delen lijkt me echt niet tof), m'n waardevolle spullen worden gejat (iPad sleep ik echt niet heel de dag mee, maar 's avonds wil ik die wil graag hebben, douche delen met 2989474 mensen..
- In welke wijk moet ik in Londen wezen qua hotel/hostel? Eisen: er moet 's avonds wat te doen zijn. Ik wil 's avonds laat 'thuis' kunnen komen en me wel veilig voelen op straat: er moeten dus mensen zijn. Ik wil dus in een levendige buurt. Wie helpt me?

Wie kan me helpen? Suggesties voor hotels en/of hostels zijn uiteraard welkom!
<<

Anoniem122

Bericht 13 Sep 2014 20:47

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

In ieder hostel waar ik tot nu toe geweest ben zijn er kluisjes, meestal af te sluiten met een eigen slotje. Dus over waardevolle spullen zou ik niet druk maken.

Kamer delen kan heel leuk zijn, maar het kan ook tegenvallen. Ligt er maar net aan hoe sociaal de mensen zijn met wie je op een kamer ligt. (En dan doel ik vooral op rekening houden met elkaar, zachtjes doen etc). Aan de andere kant is het wel de manier om mensen te leren kennen als je daar behoefte aan hebt.

Toen ik in London was heb ik in dit hostel geslapen, beviel erg goed:
http://www.clinkhostels.com/london/back ... ls/clink78
<<

Anoniem87

Bericht 13 Sep 2014 20:55

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Ik ben zelf nog nooit in Londen geweest maar m'n vriend wel met z'n vrienden. Ik heb toen hun hotel gevonden, ze waren er erg over te spreken! Dit was hem http://www.booking.com/hotel/gb/cumberl ... 06c8681aX1
Oh maar volgens mij is hij inmiddels best duur, zoveel hebben ze toen écht niet betaald..
<<

Anoniem119

Bericht 13 Sep 2014 21:07

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Ik heb talloze keren in hostels gezeten in Londen. Vond t prima.

Ik heb goede ervaringen met het Piccadilly backpackers hostel. Midden in t centrum, centraler krijg je niet, in een zijstraatje van Piccadilly circus. Zeker aan te raden.

Ook een keer hostel Clink 78. Die was ook leuk. Net even wat mooier dan Piccadilly maar wel minder centraal gelegen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 13 Sep 2014 21:51

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Piccadilly Backpackers is helaas gesloten Marin! Ben er ook geweest en ging laatst kijken omdat ik misschien een weekje Londen ging boeken, maar ze bestaan dus helaas niet meer. Vond vooral de locatie top!
<<

Anoniem119

Bericht 13 Sep 2014 22:14

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Oh echt? Wat jammer, dat was echt m'n go to plek, heb er echt vaak geslapen voor maar 18 pond midden in t centrum!
<<

Anoniem173

Bericht 14 Sep 2014 23:30

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Je kunt altijd easyhotel nemen, is van luchtvaartmaatschappij easyjet en die bieden heel budget kamers aan. Soms zelfs zonder raam. Maar wel prima als je alleen bent. Kijk vooral bij een hostel naar de rating! Soms beter een iets beter hostel dan een smerig hotel.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 15 Sep 2014 06:46

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Easyjet hotel is op zich prima, wel heel basic. Ik vond die op Old Street/Barbican niet zo, maar ik hoor goede dingen over de vestiging in South Kensington. Dat is ook redelijk dicht bij musea.

Ik ben zelf erg te spreken over de Travelodge keten. Ik heb vlakbij Kings Cross gezeten, dat is een half uur lopen van Trafalgar Square. Als je meer betaalt zit je dichterbij, maar het is goedkoop volgens Londense (hotel) standaarden.

Edit: neem geen ontbijt bij je boeking. Je betaalt belachelijk veel voor het feit dat je in een paar minuten lopen wel bij een Pret a Manger staat waar je voor een paar pond goed en lekker kunt eten. En ondertussen nog heel veel goedkopere ontbijtopties tegen komt.
L2014 & H2017
<<

Anoniem152

Bericht 15 Sep 2014 15:11

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Smart Russell Square hostel. Metrostation Russell Square zit om de hoek en van daaruit zit je zo waar je wilt zijn in Londen.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Sep 2014 20:37

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Chava schreef:Smart Russell Square hostel. Metrostation Russell Square zit om de hoek en van daaruit zit je zo waar je wilt zijn in Londen.


Ooh Russell Square is zo'n schattig pleintje/parkje :heart:
<<

Anoniem124

Bericht 16 Sep 2014 23:19

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Ik ben ook vaak ik Picadilly backpackers geweest. Met mn ex grote liefde de amerikaan for who remembers o.a. Dat die dicht is joh!

Anyway ik was laatst in een holiday inn express in de wijk southwark vlak achter het modern tate museum. Dat was betaalbaar, schoon en goed qua locatie.
<<

Anoniem287

Bericht 17 Sep 2014 00:00

Re: Help! Een hostel of hotel in Londen..

Ik sta er ook van te kijken wat dat hostel dicht is! Ben er twee keer geweest, 1 keer met Marin en 1 keer met een andere vriendin. Ben benieuwd wat de reden is.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron