Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Seks op de eerste date?

<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 19:12

Seks op de eerste date?

Heb jij wel eens seks gehad op de eerste date? Zou je dat doen, of gaat dat in tegen je gevoel/principes en waarom wel/niet? Ik ben heel benieuwd, omdat ik in een ander topic wel aanvoelde dat veel vrouwen dit not done vinden.

Zelf ben ik met mijn huidige man direct de eerste avond het bed ingedoken en dat is ons beide goed bevallen. :love: Ik liet het - toen ik nog vrijgezel was - van het moment, de sfeer, mijn gevoel afhangen. Ik ging echt niet zomaar met iemand naar bed, maar als het goed voelde en ik had echt zin in iemand, dan liet ik mij niet tegenhouden en had ik dus geen sletvrees. Ik deed dus eigenlijk gewoon precies wat IK wilde en trok me weinig aan van alle regeltjes op het gebied van daten.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Sep 2014 19:17

Re: Seks op de eerste date?

Ik heb dat nooit gedaan. Heb ook nog nooit een one night stand gehad.

♥♥
<<

Anoniem140

Bericht 12 Sep 2014 19:22

Re: Seks op de eerste date?

Ik heb dat wel al eens gedaan, maar niet als ik laveloos dronken was en niet meer wist wat ik deed.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Sep 2014 19:24

Re: Seks op de eerste date?

nee nooit gedaan. Wel eens een one nigt stand gehad met toen goede vriend
Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 12 Sep 2014 19:26

Re: Seks op de eerste date?

Ik doe ook altijd wat ik zelf wil. Maar seks op een eerste date heb ik nog nooit gehad en nooit gewild. Sterker nog, bij mijn huidige vriend heb ik heel bewust iets langer gewacht omdat ik aanvoelde dat dit wel eens anders zou kunnen zijn dan andere mannen. Daardoor voelde het extra speciaal of zo.

Ik heb wel eens een one night stand gehad maar die seks voelde niet zo bijzonder als met mijn huidige vriend. Ik ven dus blij dat heb gewacht.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 19:34

Re: Seks op de eerste date?

Miley schreef:Ik heb dat wel al eens gedaan, maar niet als ik laveloos dronken was en niet meer wist wat ik deed.

Haha, ik wist nog heel goed wat ik deed hoor, die avond. Ja, we hadden flink wat alcohol gedronken, maar ik was destijds wel wat gewend en was prima in staat te bepalen of ik seks met hem wilde, of niet.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Sep 2014 19:42

Re: Seks op de eerste date?

Ik heb dat ook wel eens gedaan. Idd ook op mijn gevoel af.
Met mijn man is t zo niet gegaan. Wij hebben zelfs pas na 4 afspraakjes gekust.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2014 19:47

Re: Seks op de eerste date?

Nooit gedaan. Het gaat deels tegen mijn principes in, deels heb ik het gewoon nooit gedaan, omdat ik pas laat ervaring op heb gedaan en mijn eerste ervaring niet als one night stand wilde beleven. Zoenen deed ik wel altijd direct.
<<

Anoniem88

Bericht 12 Sep 2014 20:02

Re: Seks op de eerste date?

Niet seks als in all the way. Maar de handjes zijn ook niet thuis gebleven, zegmaar.
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 12 Sep 2014 20:10

Re: Seks op de eerste date?

.
Laatst gewijzigd door Romee op 17 Mei 2019 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiene

Bericht 12 Sep 2014 20:11

Re: Seks op de eerste date?

Elliot schreef:Ik heb dat nooit gedaan. Heb ook nog nooit een one night stand gehad.


Dit inderdaad, zo ben ik niet.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 20:17

Re: Seks op de eerste date?

Ik hoor ook vaak, dat als je gelijk met iemand naar bed gaat, dat de man in kwestie je dan niet serieus zou nemen, als potentiële liefdespartner, maar je alleen ziet als scharreltje. Nu wilde ik zelf ook niet met iedereen een relatie, ik heb ook wel seks gehad met mannen waar ik een enorme seksuele aantrekkingskracht toe had, maar waar ik in geen miljoen jaar een relatie mee zou kunnen hebben.

Verder heb ik er nooit iets van gemerkt dat mannen je dan niet serieus zouden nemen als potentiële partner. Ik heb juist ondervonden dat verreweg het grootste deel van de mannen met wie ik seks had, verliefd op me werden/een relatie met me wilden. Misschien kwam dit ook, omdat ik nooit alleen seks had met iemand. Het ging gepaard met veel gezelligheid, goede gesprekken en het voelde vaak alsof we in een paar uur tijd een compleet universum opbouwden samen. Ik kijk nog steeds met veel plezier op die avontuurtjes terug en ben blij dat ik het allemaal heb meegemaakt, voordat ik mijn ware liefde ontmoette!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Sep 2014 20:22

Re: Seks op de eerste date?

Romee schreef:Ik heb dat wel vrij vaak gedaan, maar toen wilde ik ook eigenlijk nog niet echt een relatie en was ik meer op zoek naar scharrels. Toen ik graag een serieuze relatie wilde wachtte ik altijd wat langer voordat ik met iemand naar bed ging.


Grappig is dat dan he. Dat je als je iemand echt leuk vind, niet gelijk het bed induikt. En als je iemand dus niet zo leuk vind, wel gelijk het bed in kan duiken.

Dit zie ik inderdaad best vaak, om dan zo meer respect te krijgen ofiets. :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Sep 2014 20:23

Re: Seks op de eerste date?

Miley schreef:Ik heb dat wel al eens gedaan, maar niet als ik laveloos dronken was en niet meer wist wat ik deed.


Ik ben nog nooit zo laveloos dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed :omg: Maar denk dat alcohol wel zeker grenzen kan verlagen, zeg maar.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 12 Sep 2014 20:25

Re: Seks op de eerste date?

Exogenesis schreef:Nooit gedaan. Het gaat deels tegen mijn principes in, deels heb ik het gewoon nooit gedaan, omdat ik pas laat ervaring op heb gedaan en mijn eerste ervaring niet als one night stand wilde beleven. Zoenen deed ik wel altijd direct.



+1
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 20:28

Re: Seks op de eerste date?

Tabbie schreef:
Romee schreef:Ik heb dat wel vrij vaak gedaan, maar toen wilde ik ook eigenlijk nog niet echt een relatie en was ik meer op zoek naar scharrels. Toen ik graag een serieuze relatie wilde wachtte ik altijd wat langer voordat ik met iemand naar bed ging.


Grappig is dat dan he. Dat je als je iemand echt leuk vind, niet gelijk het bed induikt. En als je iemand dus niet zo leuk vind, wel gelijk het bed in kan duiken.

Dit zie ik inderdaad best vaak, om dan zo meer respect te krijgen ofiets. :ja:

En toch, kan het in heel bijzondere situaties dus voorkomen dat je over al dat soort ideeën heen stapt en al zo zeker bent, dat je toch wel respect voor elkaar hebt, dat het gewoon wel kan. Dat had ik dus bij mijn man. Ik hoefde hem niks meer te bewijzen, niks meer hoog te houden. Ik hoefde niet te wachten om zo meer respect te krijgen. Ik hoefde geen spelletjes te spelen, niet te doen alsof ik hard to get was. Alle regeltjes vielen weg. Het was alleen nog wij samen en de liefde die we (toen al!) voor elkaar voelden.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Sep 2014 20:54

Re: Seks op de eerste date?

Nee, nooit. Bij m'n vriend zelfs pas de derde date gezoend!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 12 Sep 2014 20:55

Re: Seks op de eerste date?

Nog nooit gedaan. Maar ik vind er verder weinig van als anderen het wel doen.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2014 21:12

Re: Seks op de eerste date?

Ik heb wel eens een one night stand gehad, en ook wel eens seks op een eerste date met iemand die ik al langer kende als vriend. En met m'n vriend gingen we op onze tweede date naar bed. Ach tja. Ik vind het niet zo heel schokkend eigenlijk.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 21:16

Re: Seks op de eerste date?

Haha, nee ik vind het ook niet schokkend. Wel interessant om te zien hoe verschillend er over zoiets kan worden gedacht.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Sep 2014 21:19

Re: Seks op de eerste date?

Nou ja.. ik vind het net zo boeiend om te lezen dat mensen hierover anders denken dan over hoe ze hun was doen. Zoveel verschillende mensen en keuzes op deze wereld..
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 21:54

Re: Seks op de eerste date?

Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik heb een paar one night stands gehad, maar dat kwam inderdaad, omdat het dan niet interessant genoeg was voor een tweede keer, of ik weer verder ging reizen naar een andere stad bijvoorbeeld. Maar meestal bleef het niet bij een one night stand. Waarom iets maar 1x doen, als het zo leuk is? Helaas werden die mannen inderdaad op een bepaald moment verliefd en daar eindigde het dan vaak voor mij.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Sep 2014 23:07

Re: Seks op de eerste date?

Fiene schreef:
Elliot schreef:Ik heb dat nooit gedaan. Heb ook nog nooit een one night stand gehad.


Dit inderdaad, zo ben ik niet.


Sluit ik me bij aan.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem173

Bericht 12 Sep 2014 23:10

Re: Seks op de eerste date?

Fiene schreef:
Elliot schreef:Ik heb dat nooit gedaan. Heb ook nog nooit een one night stand gehad.


Dit inderdaad, zo ben ik niet.


Ik vind "zo ben ik niet& stiekem wel een klein beetje veroordelend klinken. Zo van zo ben ik niet zoals dat soort mensen.

Ik heb wel eens een ons gehad ja, niet met mijn huidige man. Maar de eerste avond dat we voor het eerst zoenden wel wat dingen gedaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem173 op 12 Sep 2014 23:54, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2014 23:13

Re: Seks op de eerste date?

Ik heb wel een one night stand gehad. Met de serieuze relaties was het niet de eerste avond het bed in, maar dat had meer te maken met dat de situatie het niet toeliet. Anders was dat wellicht wel gebeurd.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers