Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kadootje leidsters

<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 12 Sep 2014 19:10

kadootje leidsters

Volgende week is het de dag van de leidster. Geven jullie de leidsters een kadootje?

Op ons kdv is er volgende week de hele week feestweek. Vorig jaar heb ik niets gegeven (weet eigenlijk verder ook niet of het de gewoonte is) maar vind het nu wel leuk om wat te geven. Er worden verder ook geen verjaardagen van leidsters gevierd.

Wie heeft er nog inspiratie voor een kadootje? Gaat echt om n kleinigheidje en ik vind het wel leuk als het een beetje handmade is :)
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 12 Sep 2014 19:27

Re: kadootje leidsters

Wij kregen idd ook een briefje mee dat ze die dag verkleed mogen komen. Ik heb de afgelopen jaren niks gegeven, heb ook nooit zo begrepen dat dat de bedoeling was. En heb ook niet gezien dat ze van andere ouders/kinderen iets kregen. Ik denk wel dat ik de meiden een tekening laat maken voor de leidsters.
:heart: :heart: 2011
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 12 Sep 2014 19:36

Re: kadootje leidsters

Ik denk dat ik onze go wel wat geef.
We hebben echt een super go en de kinderen vinden haar echt helemaal geweldig en gaan er met heel veel plezier naar toe!
Ze verdient wel een bloemetje die dag.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 77

Bericht 12 Sep 2014 19:47

Re: kadootje leidsters

Vorig jaar heb ik y een pot laten schilderen en die gevuld met dropjes. Toen zat hij nog op de babygroep, nu oo de peuter groep. Misschien doe ik wel weer het zelfde.
<<

Anoniem74

Bericht 12 Sep 2014 19:55

Re: kadootje leidsters

Nee. In juni heeft de oudste getrakteerd ivm verjaardag. 2 weken geleden ivm afscheid kdv. En in december is de jongste weer jarig. Ik blijf aan het trakteren :)
<<

Fiene

Bericht 12 Sep 2014 20:15

Re: kadootje leidsters

Bij ons worden er vlaggetjes geknutseld, of nou ja moet je thuis doen, maar eigenlijk vind ik dat alleen een beetje duf dus ik koop er altijd een leuk leesboek bij voor de groep.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 12 Sep 2014 20:27

Re: kadootje leidsters

Fiene, hier hebben ze volgens mij een samenwerking met de bieb ofzo want ze hebben er altijd leuke leesboeken dus dat vind ik dan geen optie.

En noem me egoïstisch .... maar ik werk ook hard en er is ook geen dag voor mij, dus om er dan "veel" geld er aan uit te geven vind ik ook gewoon niet nodig.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiene

Bericht 12 Sep 2014 20:29

Re: kadootje leidsters

De meeste opvang/basisscholen hebben tegenwoordig een eigen bibliotheek in huis idd, dat klopt. Omdat er meer en meer bibliotheken gaan sluiten wordt dit allemaal in scholen neergezet.

En groot gelijk hoor studiebol, al heb ik wel een 'dag', ik doe gewoon mijn werk net zoals leidsters van de opvang.
<<

Anoniem144

Bericht 12 Sep 2014 21:20

Re: kadootje leidsters

Ik ben het helemaal met je eens Studie!
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 12 Sep 2014 21:35

Re: kadootje leidsters

Ik heb ook geen idee of het de bedoeling is/of anderen het ook doen, maar vind het zelf wel leuk om k wat te laten geven.

En inderdaad, voor mij is er ook geen dag, maar ik krijg wel wat met mn verjaardag.... En t gaat ook echt maar om n kleinigheidje ben niet van plan er meer dan n paar euro aan uit te geven.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 12 Sep 2014 21:58

Re: kadootje leidsters

Eerlijk gezegd doe ik er helemaal niets aan. De laatste tijd ben ik alleen maar aan het 'knutselen'. Dan gaan ze naar een andere groep, dan gaat er weer iemand weg, een leidster met zwangerschapsverlof.
Waarom is er eigenlijk een dag van de leidster? Ik bedoel wat is het nut ervan?
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 12 Sep 2014 22:00

Re: kadootje leidsters

Studiebol schreef:Fiene, hier hebben ze volgens mij een samenwerking met de bieb ofzo want ze hebben er altijd leuke leesboeken dus dat vind ik dan geen optie.

En noem me egoïstisch .... maar ik werk ook hard en er is ook geen dag voor mij, dus om er dan "veel" geld er aan uit te geven vind ik ook gewoon niet nodig.


Ik ben het dus ook met je eens, haha.
En ik geef er dus ook geen geld aan uit ;).
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Sep 2014 09:58

Re: kadootje leidsters

Wij geven vanuit de OC wat aan alle leidsters. Misschien haal ik zelf voor de juf en stagiaires wel een klein bloemetje.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 13 Sep 2014 11:08

Re: kadootje leidsters

Hier hebben we vanuit de OC een vlag mogen knutselen. Daar word per groep dan een slinger van gemaakt.
Zelf doe ik elk jaar zelf ook nog iets. Omdat ik ze wil bedanken voor alle goede zorgen. En het erg waardeer dat ze zo goed voor mijn kinderen zorgen.

Ik vind het zelf ook wel eens fijn om een compliment van baas of een klant te krijgen. Dus ik vind dat hun dit ook verdienen.

Dit jaar denk ik dat ik voor alle leidsters van de groep een roos koop, en dat in een klein vaasje van de action zet die zoon beschilderd heeft.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Sep 2014 18:16

Re: kadootje leidsters

Krijgen jullie dat te horen van de oudercommissie? En hoe dan? Briefje of mailtje ofzo? Wij hebben wel een ouder commissie maar eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit wat van gehoord....

En idd een compliment is altijd leuk om te krijgen,maar ik doe dat ook wel op andere manieren.

Maar de dames wilde vanmorgen kleuren voor iemand, dus ik heb toen uitgelegd dat er binnenkort een feestjes is op het dagverblijf en dat dat ook voor de juffen is. Dus ze wilde wel voor hun kleuren. En toen moest ik op de kleurplaat schrijven "omdat ik je zo'n lieve juf vind" dus dat kunnen ze mooi geven.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiene

Bericht 13 Sep 2014 20:01

Re: kadootje leidsters

Bij ons is het idd via de oudercommissie gegaan. Er lag een brief in het bakje van N.
<<

Anoniem74

Bericht 13 Sep 2014 20:06

Re: kadootje leidsters

Ik zit in de OC van een kdv, maar wij informeren de ouders oid niet. Zie ook niet echt in waarom de OC dit zou doen.
<<

Fiene

Bericht 13 Sep 2014 20:08

Re: kadootje leidsters

Omdat dat een vd taken van de oudervereniging is haha. tenminste op scholen sowieso.
<<

Anoniem74

Bericht 13 Sep 2014 20:14

Re: kadootje leidsters

Fiene schreef:Omdat dat een vd taken van de oudervereniging is haha. tenminste op scholen sowieso.


O, maar dan heb je het over de oudervereniging, dat is iets anders dan de OC :)
Dan snap ik het wel, de oudervereniging is toch ook betrokken bij het organiseren van bepaalde festiviteiten e.d.?
<<

Fiene

Bericht 13 Sep 2014 20:29

Re: kadootje leidsters

Ow sorry, ja idd! Ik bedoel inderdaad de oudervereniging, mijn excuses.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Sep 2014 20:33

Re: kadootje leidsters

Ig-nore wat versta jij dan onder OC??
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem286

Bericht 13 Sep 2014 20:36

Re: kadootje leidsters

Ik had bij de hema van die cupcake doosjes gekocht, voor 4 stuks en gevuld met cc's met verschillende kleuren toeven erop. De leidsters vonden het leuk.
<<

Anoniem74

Bericht 13 Sep 2014 20:44

Re: kadootje leidsters

De OCzorgt ervoor dat de belangen van de ouders zo goed mogelijk behartigd worden. De OC overlegt ook regelmatig met de vestigingsmanager mbt kwaliteit, bevindingen, praktische zaken.

Onlangs zijn op ons KDV de tarieven gewijzigd. Alle OC's komen dan samen, en mogen een advies uitbrengen richting het management....in de hoop dat zij dit meenemen in hun besluit.


Verschil oudervereniging en OC: Je kunt het een beetje vergelijken met de personeelsvereniging binnen het bedrijf, en de OR.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Sep 2014 20:49

Re: kadootje leidsters

Ah dan had ik het toch goed begrepen, daarom reageerde ik ook wat verbaasd dat de OC mensen hier over had geinformeerd. Maar die zullen dan de oudervereniging bedoelen.
Maar goed daar heb ik ook niks van gehoord, haha
:heart: :heart: 2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Sep 2014 12:47

Re: kadootje leidsters

Ik heb er vanuit ons kdv niets over gehoord maar m'n man las het gisteren ergens. Ik was net in de xenos en toen dacht ik er ineens aan, ik heb twee keer dit gekocht
Afbeelding
Heb alleen geen tijd om het er nog heen te brengen vandaag dus dat wordt dan maandag pas :)
#teammaple🍁

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron