Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders 30 jaar getrouwd

<<

Anoniem86

Bericht 11 Sep 2014 21:34

Ouders 30 jaar getrouwd

M'n lieve ouders zijn volgende maand 30 jaar getrouwd! Dit willen we niet zomaar voorbij laten gaan als dochters, dus we willen sowieso foto's laten maken van ons drieën. Maar.. Wat is een echt leuk cadeau? Iemand tips of ideeën?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Sep 2014 21:36

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

Mijn moeder houd niet zo van foto's maar toen ze 30 jaar getrouwd waren toch gedaan. Wel leuke buiten foto's. En die vond ze wel erg mooi. Alleen jammer dat we ook met aanhang hadden en een maand nadat we die foto's gegeven hadden was de verkering van mijn broer uit.


Maar zeker leuk kado
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2014 21:39

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

Mijn ouders hebben we, toen ze 35 jaar getrouwd waren, een weekend CP met de hele familie gegeven. Dus alle kinderen en kleinkinderen erbij. Juist omdat mijn ouders alles wat ze willen hebben al hebben of kopen en ze tegenwoordig zo genieten van de kleinkinderen. Ze hebben liever zulke herinneringen dan iets tastbaars.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem86

Bericht 11 Sep 2014 21:40

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

Wij doen het zonder aanhang, niet omdat we bang zijn voor verbroken relaties maar het is met werk en afstand nu niet te halen om met z'n zessen af er spreken op hetzelfde moment en m'n moeder heel graag een foto wil van haar dochters.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Sep 2014 21:41

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

Toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren, hebben we ze een fotoshoot met het hele gezin gegeven.
Zo hebben ze niet alleen mooie foto's van hun kinderen, maar ook van henzelf en het gezin. Het is al 6 jaar geleden, maar ze zijn er nog steeds erg blij mee :)

Toen ze 25 jaar getrouwd waren zijn we met zijn vijven (ouders, broers en ik) een midweek weg geweest. Was ook erg geslaagd!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Sep 2014 23:01

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

Een weekend weg is ook altijd leuk of een etentje met z'n tweeën of met het gezin.
2014 2016
<<

Anoniem86

Bericht 07 Okt 2014 20:30

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

We hebben een hele leuke foto shoot gehad op de hei met Zero! En hebben een bepaalde stoel uit de jaren zestig voor ze gekocht, die hadden ze op een rommelmarkt gevonden! Ik wilde nog een nachtje weg geven, maar m'n zussen doen moeilijk, dus misschien geef ik die nog alleen met m'n vriend erbij.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2014 20:44

Re: Ouders 30 jaar getrouwd

wat leuk pippa
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers