Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

<<

Anoniem114

Bericht 11 Sep 2014 14:14

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

:face:
<<

Anoniem304

Bericht 11 Sep 2014 14:15

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Ik wist het ook niet.

Ja wel dat het past (Duh Snooki) maar niet dat het dan uiteindelijk ook 'goed' verwerkt wordt.

Nouja, goed ook niet, dat blijkt wel.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 11 Sep 2014 14:16

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Door de brievenbus wil ik hem echt niet meer doen nadat die moeder op deze manier tekeer ging haha, ga echt haar orders niet opvolgen, ze haalt hem maar lekker bij het politiebureau! :nopompom:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Sep 2014 14:33

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Volgens mij wordt de algemene brievenbus bedoelt, waar je brieven op de post kunt doen. Gegarandeerd dat de ID kaart dan kwijt raakt, kijk maar naar Lejows portemonnee!

♥♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Sep 2014 16:15

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Ach Nougat, ga fietsen ofzo.

Zoals ik in punt 2 zeg, ben ik ook heel blij dat hij er wat mee gedaan heeft.

Marin, ik ben op FB zo te vinden, en dat is ze ook gelukt, want zijn vrouw heeft me die avond een berichtje op FB gestuurd dat haar man mijn portemonnee gevonden heeft en hem in een brievenbus gegooid had.
Waarschijnlijk nadat de beste man tijdens de avondprak aan zijn vrouw aan het vertellen was, wat hij had meegemaakt :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Sep 2014 16:15

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Sugarfall schreef:Door de brievenbus wil ik hem echt niet meer doen nadat die moeder op deze manier tekeer ging haha, ga echt haar orders niet opvolgen, ze haalt hem maar lekker bij het politiebureau! :nopompom:


en die nemen geen gevonden voorwerpen meer aan :P Daarvoor moet je naar de gemeente
Wat een reactie overigens.. niet normaal..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2014 16:25

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Dan zou ik die kaart naar de gemeente brengen, ook goed. Dan wel naar het dichtstbijzijnde stadsdeelkantoor, ik zou echt geen moeite meer voor die mensen over hebben.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2014 16:25

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Misschien zou ik na zo'n reactie zelfs wel zin hebben om gewoon niks te doen en die kaart in een la te gooien. Ze weten dat ze 'm op kunnen halen, willen ze dat niet, dan mogen ze dokken voor een nieuwe. Kom zeg.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 11 Sep 2014 17:54

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Jeetje wat een aso reactie Sugerfall, ik zou ook de neiging krijgen om hem doormidden te knippen.
Inderdaad op het 1ste of beste politiebureau/gemeentehuis afgeven en weg ermee.

Vervelend Lejow dat het zo lang duurt.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Sep 2014 18:05

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Wat frustrerend lejow. Ik wist niet eens dat t zo kon. Ik hoop dat je m ooit weer terig krijgt.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Sep 2014 11:33

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Wauw wat aso Sugerfall, echt ongelofelijk dat mensen zo reageren zeg...
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 12 Sep 2014 11:40

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Nou jaaa Sugerfall!! Wat een aso's.

Ik dacht heel naïef dat een brievenbus alleen voor brieven was, zou niet eens in me opkomen om een portemonnee daar in t doen haha!
<<

Anoniem88

Bericht 12 Sep 2014 11:41

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Nougat schreef:Jammer dat je die man die - waarschijnlijk met de beste bedoelingen - jouw portemonnee in de brievenbus heeft gegooid (en kennelijk wist dat daar een systeem achter zat, met teruggeven etcetera) nu zo negatief neerzet. JIJ bent je portemonnee ergens verloren/vergeten. Die man heeft het gevonden en geprobeerd het op deze manier bij jou terug te krijgen. Dat het systeem dan niet feilloos is, is niet zijn schuld.

Als je dan toch contact opneemt op Facebook met de eigenaar, dan is het toch een kleine moeite om het gewoon persoonlijk op te lossen?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Sep 2014 11:57

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Haha wow Sugarfall, wat een heks! Ik heb ook ooit eens zoiets gehad. Hier op een festival een telefoon gevonden, netjes opgenomen toen ie gebeld werd en gezegd dat ik hem had gevonden en dat ie bij mij kon worden opgehaald. Nee, was te ver weg. Of ik hem af wilde geven in een winkel in de stad, want daar werkte familie van hen. Ik heb toen aangegeven druk te zijn, dus dat ik dat wel wilde doen, maar nog niet wist wanneer (ik woonde toen ook nog eens 40 min buiten het centrum met ov!). Na 3 dagen kreeg ik een boos berichtje, of ik nog van plan was die telefoon in te leveren, anders gingen ze aangifte doen....heb dat kreng een week later na die winkel gebracht en kreeg niet eens een bedankje ofzo...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 14:09

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Wauw, wat erg Poppy. Ik schrik echt van de asociale verhalen hier in dit topic, zowel van TO als ook de andere verhalen. Zelf iets vergeten/kwijtraken en dan zulke eisen stellen aan de vinder. Ik begrijp echt niet hoe je dan denkt. Zegt erg veel over hoe je in het leven staat naar mijn idee. Triest.

Ik heb ook wel eens een portemonnee gevonden, gelukkig was diegene erg blij dat ik contact opnam en kreeg ik zelfs nog een fles wijn toen ze langs kwam om 'm te halen. Zo hoort het, vind ik.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 12 Sep 2014 15:39

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Wat asociaal, Sugarfall en Poppy. Ik zou juist superblij zijn als iemand mij laat weten dat ze mijn id kaart/telefoon hebben gevonden en zou hem dan zelf proberen zo snel mogelijk op te halen en heel dankbaar zijn, wie weet geef ik er zelfs wel iets voor haha!

Ik heb 3 keer een telefoon gevonden, allemaal op mijn werk (eentje was op mijn vorige werk), heb twee keer opgenomen toen er gebeld werd en zo laten weten waar de telefoon was. En ook heb ik een keer zelf gekeken of er familie (moeder, vader, zus, broer..) tussen de contacten stond en dat bleek zo te zijn, werd niet opgenomen maar heb toen iets ingesproken. Een andere collega heeft het afgehandeld verder omdat ik naar huis ging.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Sep 2014 20:03

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Ja, ik ben ook weleens achter een jong stel met baby aangerend een stukje omdat ze hun portemonnee hadden laten vallen. Die mensen waren zó blij, de geheugenkaart met foto's van hun pasgeboren baby zaten in de portemonnee. Dat maakt zo'n aso als die van die telefoon weer goed zeg maar.
En laatst nog was mijn ex zijn telefoon verloren en toen kreeg ik een appje dat de vinder de telefoon bij de NS zou afgeven. Heb diegene ook echt heel hartelijk bedankt!! (En toen moest ik mijn ex mailen, daar had ik dan weer geen zin in, maar goed hahaha)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 13 Sep 2014 09:25

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Wat vervelend Lejow, hopelijk heb je hem snel terug. Niet echt professioneel van deze organisaties dat het zo onduidelijk is waar spullen naartoe 'verdwijnen'.

Ik vind het trouwens de normaalste zaak om te zorgen dat gevonden spullen terug naar de rechtmatige eigenaar gaan. Ik denk dat een ieder wel eens iets verloren heeft. Mijn oma had pas geleden een boodschappentas (met ook oa kleren) laten staan bij een bushokje terwijl ze in alle haast in de bus was gestapt. De gemeente gebeld en er werd in het regionaal dagblad een advertentie geplaatst met een omschrijving van de tas. Nog geen week later kon ze de tas ophalen op het gemeentehuis, dankbaar dat mijn oma was.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Sep 2014 09:41

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Sugarfall, als je hem lekker in een la laat liggen dan gaat het ze vanzelf geld kosten:) Je krijgt namelijk een boete bij het aanvragen van een nieuwe als je de oude niet inlevert.

Ik heb gisteren een H&M tegoedkaart gevonden. Ik ga het maandag melden bij de gemeente, maar hou hem mooi zelf onder me. Na een jaar wordt het je eigendom en als je het bij de gemeente brengt, dan zie je het natuurlijk nooit meer terug. Ik ben wel benieuwd of er wat op staat, straks maar even langs H&M!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 13 Sep 2014 09:47

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 31 Mei 2020 12:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Sep 2014 16:31

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Ja, als ik iets vind zou ik er ook alles aan doen om er voor te zorgen dat het bij de rechtmatige eigenaar komt.
Zeker in deze tijd zijn heel veel mensen makkelijk te vinden via google of facebook.

Zo'n H&M kaart is natuurlijk een lastig iets, want er staat niets persoonlijks op, en zo kan iedereen wel zeggen dat het van diegene is natuurlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Sep 2014 16:41

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Haha zo'n H&M tegoed kaart zou ik echt niet bij de gemeente brengen.
<<

Anoniem99

Bericht 14 Sep 2014 11:12

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Haha ik dus ook niet Cotton. Zelfde als ik geld op straat zou vinden ;)
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 14 Sep 2014 12:29

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Ik ga hem ook niet brengen hoor! Ik meld het telefonisch en hou hem in bewaring. Ik denk dat toch niemand zich meldt ervoor:) Er staat trouwens 19,95 op, toch leuk.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem304

Bericht 14 Sep 2014 13:23

Re: Nog even en ik vreet mijn schoenen op..

Dat melden zou ik dus ook niet doen. Zou mooi die 19,95 op maken :D
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers