Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


heel slim...

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 14:02

heel slim...

Er ligt al tijden een fles rum in de koelkast met (ik dacht) nog een klein laagje erin.
Ik dacht ach ik gooi het door de koffie, is dat ook weg.
Maar t was meer dan ik dacht en ik heb t veel te snel opgedronken. Niet grappig! Ik moet zo namelijk nog naar de kapper en ben heerlijk giechelig.

Jullie nog slimme acties?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 14:07

Re: heel slim...

Haha, hopelijk hebben ze niks door. Sommige mensen zijn van zichzelf een beetje zo.

Ik weet nog dat ik een keer tijdens het lopen iets in mijn heup had verrekt waardoor ik heel raar liep, zag er een beetje uit als zwalken. Toen kwam ik in de straat een buurvrouw tegen en die keek me echt heel raar aan, want het was midden op de dag, volgens mij dacht ze echt dat ik bezopen was of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Sep 2014 14:22

Re: heel slim...

Haha Banana :good:

Ik ben vaak giechelig als ik bij de kapper vandaan kom. Ik ga meestal eind van de middag en krijg dan altijd een glas (of 2,3) wijn. Zeker als ik geverfd moet worden, dan zit ik er heel lang haha.
Nou ken ik m'n kapper heel goed (ik woonde er 4 jaar boven) en zitten ze naast een restaurant met heeeerlijke wijn. :hulde: Echt even me-time!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 14:42

Re: heel slim...

Haha doe mij zo'n kapper ooh la la!
T zakt gelukkig al weer wat weg. Maar blugh ik kan door mn medicijnen echt nog ampet alcohol drinken. Ik kan al dronken worden van 2 glazen amstel light, bij wijze van.
<<

Anoniem187

Bericht 10 Sep 2014 16:03

Re: heel slim...

Banana schreef:Haha doe mij zo'n kapper ooh la la!
T zakt gelukkig al weer wat weg. Maar blugh ik kan door mn medicijnen echt nog ampet alcohol drinken. Ik kan al dronken worden van 2 glazen amstel light, bij wijze van.


:smile: Gaat goed hahaha
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 16:04

Re: heel slim...

Typen op een tablet gaat nooit goed bij mij ;) ik bedoelde amstel.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Sep 2014 16:05

Re: heel slim...

Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Drink je vaker, zo midden op de dag?
<<

Anoniem140

Bericht 10 Sep 2014 16:06

Re: heel slim...

Banana schreef:Typen op een tablet gaat nooit goed bij mij ;) ik bedoelde amstel.


Volgens mij bedoelde je "amper", AMstel staat een regel eronder.
Ik vind het wel grappig!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 10 Sep 2014 16:10

Re: heel slim...

Nougat schreef:Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Drink je vaker, zo midden op de dag?


Haha sorry hoor, maar je kan ook achter elk topic iets zoeken. Op je vrije dag een beetje rum je koffie, zoadat het op is,vimd ik echt geen raar verhaal. Als ze dit wekelijks plaatst is het wat anders. En het was om 14:00 uur, niet al om 10:00 uur of zo.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Sep 2014 16:11

Re: heel slim...

... zodat het op is. Waarom moet die fles ineens op?
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 16:13

Re: heel slim...

Nougat schreef:Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Drink je vaker, zo midden op de dag?


Ik vind veel van jouw verhalen ook een beetje vreemd. Zeg ik toch ook niks van?
Maar ja ik drink wel vaker midden op de dag. Ben ik nu een alcoholiste? Het ging om rum door de koffie grapjas :laughcry:

Oja bedoelde idd amper, niet goed gelezen. Anyway blijft een feit dat typen op een tablet een lastig iets is.

O en waarom die fles op moest? Omdat er al een half jaar nog een beetje (half glas) in zat. Ik heb een opruimbui vandaag, het irriteerde me. Sorry mama.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 16:14

Re: heel slim...

:eyes:

Beetje jammer van je weer, Nougat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Sep 2014 16:15

Re: heel slim...

Nougat schreef:Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Drink je vaker, zo midden op de dag?
Lekker toch :P
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 16:16

Re: heel slim...

Banaan met rum is trouwens heel lekker hoor nougat. Niks vreemds aan.
Maaruhm lukt het niet zo meer met relletjes uitlokken?

Of moet dit een discussie worden of ik me wel maatschappelijk verantwoord / perfect genoeg gedragen heb?
<<

Anoniem280

Bericht 10 Sep 2014 16:16

Re: heel slim...

Ik gooi ook wel eens restjes weg zo midden op de dag. En ja, soms is het lastig om een klein beetje van iets weg te doen, waarom dan niet in de koffie? Heb je er last van dan, Nougat?
Ik niet hoor.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Sep 2014 16:19

Re: heel slim...

Ik vind het een vreemd verhaal, dat is alles. Vraag me ook af waarom je een heel topic zou openen voor zoiets.
<<

Anoniem73

Bericht 10 Sep 2014 16:20

Re: heel slim...

Haha nougat wat een stomme vraag zeg! Als dat meske nog een slok wil drinken door de koffie so what! :palm:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Sep 2014 16:21

Re: heel slim...

Tja, er zijn wel vaker vreemde verhalen te vinden op het forum. Daar wordt ook niet iedere keer een vraagteken bij gezet.

@ Banana, ik hoop dat het smaakte. Ik ben zelf niet zo van de rum namelijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 16:23

Re: heel slim...

Tja, waarom zou je een heel topic openen over de persoonlijke problemen van mensen die hebben aangegeven dat ze daar liever geen discussie over willen voeren?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 16:24

Re: heel slim...

Gewoon omdat luchtige topics leuk zijn.
Ik was benieuwd of anderen nog slimme acties hebben gehad recentelijk.

Ik hou meer van zulke topics dan van discussies over de heftigere dingen in t leven. Ik forum voor mijn ontspanning.

Nou goed nu heb ik weer genoeg uitgelegd.

Ik hoop dat jij je nu weer beter voelt dat jij nooit zulk onverantwoord gedrag vertoond en dat je je al helemaal niet laat verleiden tot het openen van luchtige topics.

Open jij nu weer een maatschappelijk verantwoord topic?
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Sep 2014 16:26

Re: heel slim...

Silly-One schreef:Tja, er zijn wel vaker vreemde verhalen te vinden op het forum. Daar wordt ook niet iedere keer een vraagteken bij gezet.

@ Banana, ik hoop dat het smaakte. Ik ben zelf niet zo van de rum namelijk.


Ik vind het eigenlijk ook alleen lekker door cola, warme chocolademelk of koffie. T was nu wat te sterk, maar best lekker :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 10 Sep 2014 16:31

Re: heel slim...

Jeetje al dronk ze een hele fles, moet ze toch zelf weten Nougat.

En waarom meteen zo'n bemoederende vraag of ze vaker overdag drink? Moet ze zelf weten toch?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Sep 2014 16:37

Re: heel slim...

Nougat schreef:Ik vind het een vreemd verhaal, dat is alles. Vraag me ook af waarom je een heel topic zou openen voor zoiets.


Dat vraag ik me bij jouw topics ook altijd af...

Banana, ik hoop dat het smaakte :D
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2014 17:01

Re: heel slim...

Hahaha Banana. Ben je inmiddels al naar de kapper wil? Is je kapsel gelukt?

Ik drink ook wel eens iets overdag, maar dat is meestal in de zomer, als ik buiten ga zitten: cocktailtje met lekker veel ijs :love: Of op het terras. En als het me wordt aangeboden als ik op visite ben, neem ik het ook. Lekker hoor. En nee, ik ben echt geen alcoholist.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Sep 2014 17:06

Re: heel slim...

Ik drink eigenlijk altijd in gezelschap en dan vooral 's avonds tijdens een etentje met vrienden, of eens in de kroeg. Ik vind mensen die alleen drinken, zeker als dit doordeweeks is en dan ook nog midden op de dag, wel naar het alcoholistische neigen, ja.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers