Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


heel slim...

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Sep 2014 20:03

Re: heel slim...

In dit topic slaat ze de plank behoorlijk mis. Getuigd niet echt van veel inteligentie of inlevingsvermogen.

Ik vind zulke typetjes helemaal niet leuk op fora.
<<

Anoniem152

Bericht 11 Sep 2014 20:04

Re: heel slim...

Haha, Joan!

Zo ben ik ooit de hond vergeten mee naar huis te nemen toen ik haar even buiten de supermarkt had vastgebonden.
Wat zal ze gedacht hebben toen ze mij straal voorbij zag lopen? Ze was in elk geval heel blij toen ik haar vijf minuten later weer kwam ophalen.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 11 Sep 2014 20:06

Re: heel slim...

Francaise schreef:Dom niet maar waarom zou je zo'n mokkel voeding geven terwijl zo'n droeftoeter doelbewust mensen kwetst? Zij of hij eigenlijk een heel forum om zeep wil helpen?


Ik denk juist dat door telkens te zeggen dat zij fake is en proberen haar op een leugen of onmogelijkheid te betrappen zij meer gevoed wordt.
<<

Anoniem131

Bericht 11 Sep 2014 20:10

Re: heel slim...

luisa schreef:
Francaise schreef:Dom niet maar waarom zou je zo'n mokkel voeding geven terwijl zo'n droeftoeter doelbewust mensen kwetst? Zij of hij eigenlijk een heel forum om zeep wil helpen?


Ik denk juist dat door telkens te zeggen dat zij fake is en proberen haar op een leugen of onmogelijkheid te betrappen zij meer gevoed wordt.

Klopt. Gewoon onder de negeerknop of op je handen gaan zitten. Ik vind ook dat ze soms goede adviezen geeft maar dan moet ze wel eerst 3 keer aangesproken worden op haar eerdere reactie die echt niet kan.

En ik ben zelf ook bot maar kwetsen gaat te ver.
<<

Anoniem99

Bericht 11 Sep 2014 20:37

Re: heel slim...

Chava schreef:Haha, Joan!

Zo ben ik ooit de hond vergeten mee naar huis te nemen toen ik haar even buiten de supermarkt had vastgebonden.
Wat zal ze gedacht hebben toen ze mij straal voorbij zag lopen? Ze was in elk geval heel blij toen ik haar vijf minuten later weer kwam ophalen.


Jeetje, doe je dat vaker? Mishandel jij je hond vaker op die manier?

Grapje natuurlijk. Nougat, ik kan wel stellen dat ik een hekel aan jouw manier van forummen heb. Daardoor vind ik het forum zelf geen zak meer aan, omdat het in de meeste discussies alleen maar om jou draait. Maar goed, dat zal jouw doel dan ook wel zijn.

Banana, troost je; Ik drink ook wel eens door de week en ja, ook wel eens op een middag. Toen ik nog colleges volgde (ik wou zeggen 'in mijn studententijd' maar ik ben nog steeds officieel een fucking student :'() dronken we regelmatig een wijntje als we vrije uren tussendoor hadden.
En je hebt een hele gezellige middag gehad of niet? ;)
<<

Anoniem152

Bericht 11 Sep 2014 20:42

Re: heel slim...

Sienna schreef:
Chava schreef:Haha, Joan!

Zo ben ik ooit de hond vergeten mee naar huis te nemen toen ik haar even buiten de supermarkt had vastgebonden.
Wat zal ze gedacht hebben toen ze mij straal voorbij zag lopen? Ze was in elk geval heel blij toen ik haar vijf minuten later weer kwam ophalen.


Jeetje, doe je dat vaker? Mishandel jij je hond vaker op die manier?

Grapje natuurlijk. Nougat, ik kan wel stellen dat ik een hekel aan jouw manier van forummen heb. Daardoor vind ik het forum zelf geen zak meer aan, omdat het in de meeste discussies alleen maar om jou draait. Maar goed, dat zal jouw doel dan ook wel zijn.

Banana, troost je; Ik drink ook wel eens door de week en ja, ook wel eens op een middag. Toen ik nog colleges volgde (ik wou zeggen 'in mijn studententijd' maar ik ben nog steeds officieel een fucking student :'() dronken we regelmatig een wijntje als we vrije uren tussendoor hadden.
En je hebt een hele gezellige middag gehad of niet? ;)


Ik had bijna de Dierenbescherming op mijn dak.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2014 20:48

Re: heel slim...

Ik meen mij trouwens te herinneren dat Nougat vorig jaar nog regelmatig doordeweeks in de kroeg hing en dat daar een flinke hoeveelheid alcohol bij kwam kijken, want ja, zo ging dat in haar kringen. Of was dat voordat ze verzonnen had dat ze een dochter heeft?

Ontopic: toen ik terug kwam van vakantie, was ik zo moe, dat ik in de trein mijn pinpas aan de conducteur gaf :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Sep 2014 21:04

Re: heel slim...

Maar dat was dan in gezelschap op verantwoorde tijden, dan mag het.

Haha ook een slimme Bliss. Van vermoeidheid ga ik ook vaak stomme dingen doen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Sep 2014 21:14

Re: heel slim...

Haha Bliss, gaf je ook meteen je pincode erbij? :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2014 21:16

Re: heel slim...

Nee zover was ik nog niet heen gelukkig :P (al vroeg ie er wel om haha)
❤ 7 juni 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Sep 2014 11:12

Re: heel slim...

Hahaha ik was laatst ook in paniek toen ik m'n paspoort kwijt was, die ik in m'n hand had...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2014 11:18

Re: heel slim...

ik heb wel eens heel hard naar mijn bril gezocht die ik op mijn neus had..
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Sep 2014 11:27

Re: heel slim...

Nou wat een gedoe over alcohol. Ik drink er een op om het maar snel te vergeten!

Mijn meest recente, domme actie: ik heb sinds ik een bril heb een tic ontwikkeld om mijn bril goed op mijn hoofd te drukken. Dit doe ik echter ook als ik geen bril op heb haha :palm: en dat ziet er vast heel dom uit!
<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2014 11:36

Re: heel slim...

Ik ben al eens opzoek geweest naar mijn telefoon, terwijl ik in tussen tijd aan het bellen was.

Toen diegene vroeg wat ik allemaal aan het doen was, zei ik dat ik mijn telefoon zocht. Vervolgens zei diegene dat ik die in mijn hand had. Met mijn slimme hersens vroeg ik toen ook nog hoe zij dat wist :palm:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 12 Sep 2014 11:56

Re: heel slim...

Haha er komen leuke dingen voorbij, moet er echt om lachen! :D

Ik heb al een aantal keer op mijn fiets willen springen en weg willen rijden terwijl hij nog op slot stond.

Ook heb ik bij de bibliotheek eens mijn pinpas in het machientje willen steken in plaats van mijn identiteitskaart (in België staat het abonnement van de bieb op onze identiteitskaart). En ik vond het maar gek dat het niet werkte en dat die man achter mij zo raar deed haha :palm:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 12 Sep 2014 12:12

Re: heel slim...

zo wilde ik laatst met m'n ov chipkaart de fietsenstalling open doen..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Sep 2014 16:31

Re: heel slim...

Green_Pepper schreef:Mijn meest recente, domme actie: ik heb sinds ik een bril heb een tic ontwikkeld om mijn bril goed op mijn hoofd te drukken. Dit doe ik echter ook als ik geen bril op heb haha :palm: en dat ziet er vast heel dom uit!


Oh dat doe ik ook heel vaak als ik mn lenzen in heb. Zo stom! Probeer er dan maar een soort van krabbende beweging van te maken. Heel kneuzig!
<<

Anoniem99

Bericht 12 Sep 2014 16:35

Re: heel slim...

Kees schreef:
Green_Pepper schreef:Mijn meest recente, domme actie: ik heb sinds ik een bril heb een tic ontwikkeld om mijn bril goed op mijn hoofd te drukken. Dit doe ik echter ook als ik geen bril op heb haha :palm: en dat ziet er vast heel dom uit!


Oh dat doe ik ook heel vaak als ik mn lenzen in heb. Zo stom! Probeer er dan maar een soort van krabbende beweging van te maken. Heel kneuzig!


Oh dat ken ik ja! En het voelt dan soms ook gewoon alsof je hem op hebt terwijl het niet zo is. :palm:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Sep 2014 17:47

Re: heel slim...

Gelukkig herkenning hier, haha!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2014 19:31

Re: heel slim...

Ik heb wel eens met mijn autosleutel geprobeerd mijn fiets open te bliepen :palm:
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 12 Sep 2014 19:32

Re: heel slim...

Haha exo ik moest even hardop lachen.
<<

Anoniem 63

Bericht 13 Sep 2014 21:09

Re: heel slim...

Sienna schreef:
Kees schreef:
Green_Pepper schreef:Mijn meest recente, domme actie: ik heb sinds ik een bril heb een tic ontwikkeld om mijn bril goed op mijn hoofd te drukken. Dit doe ik echter ook als ik geen bril op heb haha :palm: en dat ziet er vast heel dom uit!


Oh dat doe ik ook heel vaak als ik mn lenzen in heb. Zo stom! Probeer er dan maar een soort van krabbende beweging van te maken. Heel kneuzig!


Oh dat ken ik ja! En het voelt dan soms ook gewoon alsof je hem op hebt terwijl het niet zo is. :palm:


Haha, hier nog zo één! Fijn dat ik niet de enige ben :smile:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 14 Sep 2014 11:24

Re: heel slim...

Exogenesis schreef:Ik heb wel eens met mijn autosleutel geprobeerd mijn fiets open te bliepen :palm:


:hulde:
<<

Anoniem256

Bericht 15 Sep 2014 10:59

Re: heel slim...

Ik probeerde ooit in te zoomen op een foto zoals je dat op een telefoon of tablet kan doen alleen deze foto zat in een plakboek... Dus dat werkte niet haha
<<

Anoniem205

Bericht 15 Sep 2014 11:13

Re: heel slim...

Exo en Punto :) Ik moest even hardop lachen!

Mijn vriend had vanmorgen ook een slimme actie...
vriend: "lief, hoe heet dat spul ook alweer waar we terpentinekwasten mee schoonmaken?"
ik: ..... "wat dacht je van terpentine?"
vriend: :palm: oh ja...
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers