Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe relatie?

<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 26 Sep 2014 13:27

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik heb pas 1 date gehad maar oke......ik ben dan onzeker over alles eigenlijk! Zo zonde. Ik ben dan met name onzeker over de dingen die ik heb meegemaakt, het mezelf 'bloot' geven gevoelsmatig. Naderhand komt daar ook nog eens onzekerheid over m'n lichaam bij, dus letterlijk en figuurlijk het bloot geven :laughcry:
<<

Anoniem126

Bericht 26 Sep 2014 14:04

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Sep 2014 12:36

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik heb mijn eerste date gehad en meteen heeft hij mij gevraagt voor een 2e date. Die heb ik ook gehad. Ik vind hem erg leuk. Alleen hij is geen whatsapper. Dat maakt mij wel onzeker. Meer meiden daar ervaring mee?
<<

Anoniem126

Bericht 28 Sep 2014 15:42

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Sep 2014 17:36

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ja hij appt ook wel een paar keer per dag. Maar hij vraagt niks uitzichzelf. Hij zei van ja dat kan ik toch doen wanneer ik je zie? Wel even omschakelen een hele andere denkwijze.
<<

Anoniem125

Bericht 28 Sep 2014 17:39

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Jeetje, is het tegenwoordig echt normaal om volledige gesprekken met elkaar te voeren, de hele dag door op whatsapp? Pfff, ben zo blij dat toen ik in mijn datefase zat, er nog geen whatsapp bestond. Lijkt me doodvermoeiend.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Sep 2014 17:45

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ja dat is het ook Nougat. En ik hoef ook geen volledige gesprekken met elkaar te voeren.
<<

Anoniem126

Bericht 28 Sep 2014 17:47

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Sep 2014 17:51

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Hij appt mij ook voordat hij naar zijn werk gaat en als hij gaat slapen. Ik voel mij soms dan weer net 15 met die emoties die je dan soms voelt.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 28 Sep 2014 18:02

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik vraag mij vaak af of ik uberhaupt ooit weleens een relatie krijg. Nooit aanspraak, nooit een vervolgdate, ook zelf dan vaak niet het gevoel dat er meer in zit. Soms denk ik: weet ik nog wel hoe het moet....
<<

Anoniem126

Bericht 28 Sep 2014 18:12

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 28 Sep 2014 18:46

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Altijd fijn herkenning :)
Ik heb trouwens wel relaties gehad in het verleden maar nu kabbelt het maar...
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 28 Sep 2014 19:16

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Haha mijn date was ook helemaal geen appert. De verrassing was dus des te groter toen hij in het echt wel heel spraakzaam bleek te zijn, had ik niet verwacht :D hij is ook niet iemand die de hele tijd met z'n telefoon bezig is, hij heeft daar een hekel aan.
<<

Aletta

Noob

Berichten: 74

Geregistreerd: 08 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Sep 2014 21:17

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik vind dat veel mensen hier weinig onzeker overkomen op dates :S. Ik ben zelf wel verschrikkelijk onzeker bij een date. Dat ik er niet leuk genoeg uitzie, dat ik te saai ben, dat we alleen maar saaie gesprekken hebben, dat ik te serieus overkom, dat ik te weinig zeg en er pijnlijke stiltes vallen (waardoor ik veel ga kletsen en ik juist bang ben dat ik stomme dingen heb gezegd), en nog wel meer.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers