Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe relatie?

<<

Anoniem125

Bericht 11 Sep 2014 09:11

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Miley schreef:
Nougat schreef:Haha seks op de eerste date verbazingwekkend? Nou, ik heb er genoeg andere bewoordingen voor (spannend, geil, fijn, bijzonder),maar verbazingwekkend is daar geen van. Maar mag je vinden hoor. En ja, zeven jaar geleden kon ik behoorlijk zuipen ja.


In combinatie met een berg alcohol vind ik dat verbazingwekkend ja. Ik ben geen heilig boontje maar als ik seks heb op de eerste date dan wil ik daar wel met mijn koppie bij zijn. En niet in een laveloze toestand, ik vind dat eerder sletterig, dan bijzonder.

Ik was ook behoorlijk sletterig in die tijd. Heerlijk genoten van nogal wat mannen en nee, lang niet altijd in nuchtere staat. Wat nu? Krijg ik met terugwerkende kracht een stigma?
<<

Anoniem140

Bericht 11 Sep 2014 09:12

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Oh nee hoor, helemaal niet. Leven en laten leven, zou jij ook eens moeten proberen :)
<<

Anoniem125

Bericht 11 Sep 2014 09:16

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

De eerste keer met mijn huidige man was trouwens direct heel anders dan de losse seks die ik met andere mannen had in die tijd. Het was gelijk duidelijk dat er veel meer speelde tussen ons, het was intiem en ja, ook heel bijzonder, zo'n klik met iemand voelen op alle niveaus, dat maak je niet vaak mee.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 11 Sep 2014 19:12

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik maak het mee, en meerdere met mij zonder meteen de eerste keer seks.
Hoe fijn is dat!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Sep 2014 19:19

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Gaat het hier nu ook al over mijn beetje rum op de woensdagmiddag :nopompom:

Anyway, in het begin van mijn relatie was ik vooral onzeker over zijn intenties en mijn eigen gebrabbel. Ik kan veel te veel praten, was soms onzeker dat ik stomme dingen zou zeggen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2014 19:20

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ja Banana, jouw alcoholgebruik loopt echt de spuigaten uit!
Zo, en nu ga ik ff een wijntje drinken op mijn balkon. In m'n eentje. Oh jee.
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2014 19:22

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Nou ja, het is avond hè, dan is het iets minder verdacht. En bijna weekend. Dus je maakt een klein kansje dat je geen berisping krijgt van de moraalpolitie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 11 Sep 2014 19:25

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik zit nu braaf chai latte te drinken :dance:
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 12 Sep 2014 09:37

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik ben altijd wel een beetje zenuwachtig maar meer omdat ik gewoon hoop dat de man in kwestie leuk is, en hij mij ook leuk vindt.

Over mijn uiterlijk ben ik op zo'n date niet zo onzeker, als hij me te dik vindt ofzo is dat zijn probleem. Maar met uitgaan ben ik daar dan wel weer onzeker over omdat er altijd veel mooiere en slankere meiden rondlopen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Sep 2014 13:37

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

In die zeldzame keren dat ik op een date ging, kan ik echt uren erover doen om een outfit uit te zoeken :ja: Niet echt uit onzekerheid, maar meer omdat je graag wilt dat iemand jou leuk gaat vinden. Daar werd ik inderdaad weleens een beetje zenuwachtig van.
Laatst gewijzigd door Tabbie op 13 Sep 2014 17:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 14:25

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

JustMeDaan schreef:Ik maak het mee, en meerdere met mij zonder meteen de eerste keer seks.
Hoe fijn is dat!!

Maar als je allebei zin in elkaar hebt en het is fijn, waarom zou het dan zo erg zijn om de eerste keer seks te hebben? Ik begrijp dat nooit zo goed. Wij hebben er nooit spijt van gehad in ieder geval!
<<

Anoniem140

Bericht 12 Sep 2014 14:31

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Jij begrijpt wel meer niet goed :)
<<

Anoniem321

Bericht 12 Sep 2014 14:33

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Jammer weer, die reacties.
Je kunt het wel not done vinden om meteen op de eerste date seks te hebben, maar als iemand anders wel meteen seks heeft is het niet aan mij om daarover te oordelen, vind ik.
Ik wil mij dan ook bij Tabbie aansluiten door op te merken dat dit niet de plaats is om hier op in te gaan. Dat is een discussie op zich en staat los van dit topic.
<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 14:43

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik begrijp best dat andere mensen het wat rustiger aan willen doen om verschillende redenen, dat vind ik ook verder prima, mag ieder voor zich weten, maar waarom altijd dat aanmatigende toontje, wanneer je vertelt dat jij er anders instaat?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Sep 2014 14:49

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik ben het met je eens dat er niks mis mee is om seks te hebben op de eerste date als je daar allebei zin in hebt, maar dat aanmatigende toontje wanneer je vertelt dat jij er anders instaat, daar ben je zelf ook niet bepaald vies van. Sterker nog, volgens mij heb je het uitgevonden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem108

Bericht 12 Sep 2014 15:31

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Miley schreef:Jij begrijpt wel meer niet goed :)


Beetje flauwe opmerking. Iedereen bepaalt voor zich of hij/zij al dan niet seks heeft op een eerste date, lijkt me.

Ik kan over geheel uiteenlopende dingen onzeker zijn; vaak toch wel of het gevoel wederzijds is als je in de beginnende fase iemand echt leuk vindt.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 12 Sep 2014 17:43

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik veroordeel helemaal niemand met mijn neergezette mening.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem108

Bericht 12 Sep 2014 19:25

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

JustMeDaan schreef:Ik veroordeel helemaal niemand met mijn neergezette mening.


Huh? Waarom voel je je aangesproken, terwijl ik jou niet hebt gequote?
Ik vind je manier van reageren daarentegen wel suggestief, maar dat zal een kwestie van interpretatie zijn. :)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 13 Sep 2014 16:52

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Izar schreef:
JustMeDaan schreef:Ik veroordeel helemaal niemand met mijn neergezette mening.


Huh? Waarom voel je je aangesproken, terwijl ik jou niet hebt gequote?
Ik vind je manier van reageren daarentegen wel suggestief, maar dat zal een kwestie van interpretatie zijn. :)


En waarom voel jij je aangesproken terwijl ik jou niet quote? Ik reageer namelijk niet op jou. En dat is inderdaad een kwestie van interpretatie.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 13 Sep 2014 20:47

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Jeetje meiden, hebben jullie niet in de gaten dat er door dit gedrag ook topics verpest worden? Het gaat al bijna een pagina lang niet meer over het onderwerp.. Leef en laat leven, zoals hierboven ook al gezegd werd.

Ik ben ook lang bezig met de outfitkeuze, dagen van te voren al (in m'n hoofd dan, dat wel :) )
En over de dingen waar ik sowieso al onzeker over ben, daarvan denk ik dan dat hij daar misschien wel op afknapt.
Heel leuk hoor dat daten :12:
<<

Anoniem108

Bericht 14 Sep 2014 16:45

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

JustMeDaan: Ok... Fijne dag.:)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 14 Sep 2014 17:40

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Dank je! Jij ook.
D. 💙14-01-2019💙
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Sep 2014 00:14

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

De reacties op dit topic heb ik niet gelezen maar dat hoeft op zich ook niet uit te maken. Waar ik meestal onzeker over was op een eerste date was: is hij wel degene die ik denk dat hij is? Vind hij mij wel leuk genoeg (ja qua innerlijk en uiterlijk) Als het dan verder uit gaat lopen op zoenen of seks (ja dat is ook voorgekomen) ben ik wel goed genoeg? Verder was ik voornamelijk onzeker over gespreksstof... valt het niet stil? Hebben we wel wat te praten en voornamelijk ook: vinden we elkaar wel leuk? Gewoon van die simpele dingen.... :)

Hoe ouder ik werd, hoe gemakkelijker er in werd: in te trant van: hij neemt mij maar hoe ik ben en anders niet!
Afbeelding
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 20 Sep 2014 11:23

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Ik kan erg onzeker worden over mn uiterlijk. Júist na een paar dates. Dan zie ik ineens overal prachtige meiden/vrouwen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 25 Sep 2014 01:03

Re: Waarover ben jij onzeker tijdens een date en nieuwe rela

Lara schreef:Ik kan erg onzeker worden over mn uiterlijk. Júist na een paar dates. Dan zie ik ineens overal prachtige meiden/vrouwen.


+1 en of ik geen rare dingen zeg :palm: Ik ben altijd nog al zenuwachtig met daten, vind dat doodeng.

& Als mijn vriend me voor wil stellen aan familie/vrienden of mee wil nemen naar dingen wat hij doet (vereniging bijv.) dat vind ik spannend. Ik ben niet zo goed in nieuwe mensen ontmoeten.. Altijd "Wat als.." situatie aan het bedenken dan.. OF afvragen wat anderen van mij vinden.. eindeloos gedoe :palm:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers