Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Sep 2014 20:58

Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Ik kan wel wat inspiratie gebruiken voor kado's voor mijn dochters.
Het komende kwartaal zijn ze jarig vieren we sinterklaas en kerst!

Het is niet zo dat ze alles al hebben, maar ik vind het gewoon lastig om dingen te bedenken wat ze misschien leuk zouden vinden.
Ik heb al wat bambino loco boekjes, playmobil, knutselspulletjes en wat leesboeken er op staan.

Maar ik kan dus wel wat meer inspiratie gebruiken! Wie helpt??
:heart: :heart: 2011
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 09 Sep 2014 21:05

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Voor Luuk zijn lijstje heb ik kinetic sand, een gewone fiets, gezelschapsspelletjes en playmobiel op het lijstje staan
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 09 Sep 2014 21:31

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

D kreeg toen ze 3 werd een fiets met zijwieltjes, houten thee serviesje, voorleesboekjes, een Barbie, een roze overal.
Verder weet ik het eigenlijk miet meer.

Nu krijgt ze een houten poppenhuis, een super leuk ding via mp
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Sep 2014 23:02

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Hier vinden ze Duplo op het moment echt heel erg leuk!
En verder zou ik van alles wat vragen. Dus boekjes, knutselspulletjes, iets voor hun keukentje?
Mijn dochter is gek op haar pop en alles wat erbij hoort. Dus misschien een poppenbedje/ kinderwagen?

En wij vragen ook bonnen van mensen, dan kunnen we er later in het jaar nog wat voor kopen.

Mijn kinderen zijn even na Sinterklaas jarig en dus ook in de winter. Dus ik vind het wel leuk om dan in de zomer nog iets te kopen van de bonnen.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Sep 2014 23:02

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Oja en Kinetic sand staat hier ook zeker op het lijstje.
Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 07:35

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Playmobil of lego?
Fiets met zijwielen?
Barbies?
Knutselapullen?
Gezelschapspel?
Voorleesboek?
<<

Anoniem92

Bericht 10 Sep 2014 08:16

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Kinetic sand
Bambino
Ik heb een klein setje van electro voor meisjes
Wat moeilijkere (vloer)puzzels, L is er gek op
Nieuwe klei
Wij willen haar graag een poppenhuis geven
Camera van v tech misschien
Storio misschien (al hebben we een Samsung tab)
Een vervolgstoel

L vond het dit jaar echt al fantastisch om cadeautjes te krijgen, met geld of bonnen had ze echt niks, dus ik heb een boel kleine cadeautjes zoals stiften enzo gedaan om te geven en dan wat geld ernaast.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 09:14

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Oh Parel dan raad ik je echt het poppenhuis van Playmobil aan! (Het grote woonhuis) dat is echt zo ontzettend leuk!!
<<

Anoniem97

Bericht 10 Sep 2014 10:07

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Ik wilde ook playmobil zeggen, kan je een groter cadeau doen zoals t huis en dan aan andere of met sinterklaas bijvoorbeeld de inrichting geven.
Verder barbies
Fiets
Step
Rolschaatsen of skeelers
Kapla
Mooi voorleesboek
Knutselspul
Bordspelletjes
Verkleedkleren
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Sep 2014 19:11

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Jullie denken dus dat barbie's en rolschaatsen al wel leuk zijn voor 3 jarige?

Gezelschapsspelletjes had ik wel op mijn lijstje staan,maar wil daar ook niet teveel van vragen want ik weet nog niet goed of ze dat echt leuk vinden.

Een fiets willen wij ze als verjaardagskado geven.

Annemijn jij vind het poppenhuis van Playmobil dus erg leuk? Wat maakt dit zo leuk volgens jou? Ik zie zoveel poppenhuizen namelijk en soms denk ik dat is hartstikke leuk maar dan twijfel ik weer.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem92

Bericht 10 Sep 2014 19:32

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Oh ja idd ik dacht namelijk ook meer aan een gewoon houten poppenhuis, ik zal eens kijken voor dat Playmobil, mijn zus kan dat met korting krijgen dus in principe zou dat wel mooi uit komen.

Studie, ik heb pas mens erger je niet van Dora op de kop getikt, en ik wil denk ik nog domino erbij.
<<

Anoniem97

Bericht 10 Sep 2014 19:34

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Mijn dochter is 2,5 en doe vindt dat allemaal heel leuk.
Ze heeft van mijn zusje allemaal barbies en spullen gekregen en ze speelt daar elke dag mee.
Ook met t playmobil huis word bijna dagelijks gespeeld.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 19:38

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Mijn dochter heeft het prinsessenkasteel van Playmobil en een gewoon houten poppenhuis, en hoewel ik zelf het houten poppenhuis wel erg mooi vind, had ik achteraf liever het poppenhuis ook van Playmobil gehad. Playmobil is gewoon enorm in trek, daar speelt ze veel meer mee en het zou dan ook bij haar andere Playmobil passen. Met het poppenhuis speelt ze minder vaak, het staat alleen nog in de huiskamer gewoon omdat het zo mooi is. Dus ik zou zeker voor het poppenhuis van Playmobil gaan, het is gewoon enorm leuk om dat uit te breiden met andere dingen van Playmobil. Zelf zou ik dan voor het groot woonhuis gaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 19:39

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Ja echt het huis vinden ze hier fantastisch, mijn dochter kreeg t voor Sinterklaas en dan een klein gedeelte inrichting erbij, met kerst toen nog een kamertje en met haar verjaardag in maart de rest.

Ik vind het huis zo leuk omdat het zo ontzettend gedetailleerd is, alles is precies zo als het in werkelijkheid is, ook zitten er heel vele kleine prulletjes bij wat het speelplezier voor mijn dochter nog leuker en aantrekkelijker maakt.
Er zit een echt werkende deurbel bij, een openhaard die je aan kunt zetten en bedlampjes die echt werken.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 19:40

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 19:40

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Dat vind ik bij heel veel dingen van Playmobil zo leuk, die details. Je hebt nu ook weer zoveel nieuwe dingen van Playmobil die leuk zijn, zoals de kermis, het luxe vakantiehuis en het winkelcentrum.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 19:41

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Susan schreef:Dat vind ik bij heel veel dingen van Playmobil zo leuk, die details. Je hebt nu ook weer zoveel nieuwe dingen van Playmobil die leuk zijn, zoals de kermis, het luxe vakantiehuis en het winkelcentrum.

Ja echt verslavend gewoon, haha zou alles wel willen hebben.
<<

Anoniem92

Bericht 10 Sep 2014 19:43

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Maar, misschien ben ik een gier hoor, ik vind het echt vreselijk veel geld voor een nagenoeg leeg poppenhuis.
Als ik dan als suggestie de keuken van 30 euro erbij zie denk ik, mijn god!
Ik weet 100% zeker dat ik een poppenhuis van Playmobil van 150 euro er echt niet doorkrijg.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 19:43

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Ja, als ik echt rijk zou zijn en een enorm groot huis zou kunnen kopen dan zou ik wel een enorme Playmobil-zolder willen met echt álles ervan. En dan een heel stadje inrichten met gewoon een hele straat met die grote woonhuizen. Of dat pedagogisch verantwoord is weet ik niet en ik denk dat het ook een hel is om alles weer netjes neer te zetten, maar het idee is zo leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2014 19:44

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Parel schreef:Ik weet 100% zeker dat ik een poppenhuis van Playmobil van 150 euro er echt niet doorkrijg.


Ik wist dat ik mijn dochter zó blij zou maken met het prinsessenkasteel dat ik er wel een paar dagen strijd voor over had gehad om het er toch door te krijgen. Ze heeft het nu twee jaar en er wordt nog steeds zoveel mee gespeeld.
Gelukkig doet mijn man niet echt moeilijk over dat soort dingen, dus strijd is verder niet nodig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 10 Sep 2014 19:59

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Wij hebben zojuist voor het eerst het knappe koppen bordspel gespeeld met onze dochter en ze vond het echt ontzettend leuk. Ik vind het een aanrader.

Ik vind dat poppenhuis ook wel erg duur als het leeg is. Mijn dochter speelt met mijn houten poppenhuis van vroeger, daar doet ze ook erg veel mee. Het is ook best gedetailleerd met meubels en spulletjes erbij. Er zijn best leuke webshops waar je meubelinrichting en accessoires kunt kopen.
Playmobil is wel een succes hier trouwens, ik speel zelf ook graag mee haha.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 20:08

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Wij hebben toen de hele set compleet gekocht via Joppa.nl daar was hij toen in de aanbieding..
Ja het is een hoop geld ineens, maar echt waar dubbel en dwars waard!

Kun je t niet bijv samen geven met ouders? En kamertjes vragen aan visite?
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 20:09

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Susan schreef:Ja, als ik echt rijk zou zijn en een enorm groot huis zou kunnen kopen dan zou ik wel een enorme Playmobil-zolder willen met echt álles ervan. En dan een heel stadje inrichten met gewoon een hele straat met die grote woonhuizen. Of dat pedagogisch verantwoord is weet ik niet en ik denk dat het ook een hel is om alles weer netjes neer te zetten, maar het idee is zo leuk.



:yes:
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Sep 2014 20:13

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Ik vind het ook wel erg veel geld voor een leeg poppenhuis..... ik denk er nog maar even over na. Ik zie ook een boel andere leuke dingen van playmobil.

Ik heb ook gezelschapsspelletjes van HABA op het lijstje staan. En in mijn zoektocht kwam ik het bonte ballonnen spel van nijntje tegen, die hadden wij vroeger zelf ook dus meteen op het lijstje gezet.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem112

Bericht 10 Sep 2014 20:14

Re: Kado inspiratie voor meisjes die 3 worden?

Ik denk dat hij tweedehands ook al wel te vinden is trouwens.

Het knappe koppen spel is hier ook favoriet!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers