Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkjes

<<

Anoniem186

Bericht 09 Sep 2014 13:39

Jurkjes

Ik wil weer wat vaker jurkjes gaan dragen. Ik ben op zoek naar jurkjes met lange mouwen, die strak rond de taille zitten.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Spam met foto's en help me op weg. :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Sep 2014 14:14

Re: Jurkjes

Jaa! Ik denk dat jou dat heel leuk staat!!
Sorry, geen jurkeninspiratie.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Sep 2014 08:23

Re: Jurkjes

Ik draag veel jurken en kijk eigenlijk vaak op zalando en zoek op bepaalde stijlen en kleuren. Als je weet welke modellen jou leuk staan, kun je daar op gaan filteren.
Mijn kleine tip is wel: zorg ook voor een paar leuke schoenen voor eronder, panty's of legging (net wat je wilt) en een paar leuke (neutrale) vestjes voor erover heen. Dan kun je je jurken bijna in elk seizoen aan.
En kijk vooral naar waar je je fijn in voelt, anders trek je ze toch niet aan. Dus misschien eerst een keer goed de stad in om veel te passen en te kijken waar jij je prettig in voelt en wat bij jou past.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers