Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


voor de borstvoedende (ex) zwangeren

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 09 Sep 2014 10:51

voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Waren jullie zwangerschapskwaaltjes anders dan bij de eerste?

Dit zijn altijd een beetje stomme topics omdat niemand je kan zeggen of je zwanger bent behalve een test, maar ik ben toch benieuwd of jullie je zwangerschap herkenden aan bekende kwaaltjes, of dat de kwaaltjes echt anders waren doordat je bv gaf. Ik voel me totaal anders dan bij mijn dochter, en toch blijft het steeds maar door mijn hoofd spoken dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben.. ik ben ook nog niet ongesteld geweest dus daaraan kan ik het ook niet meten.
<<

Anoniem97

Bericht 09 Sep 2014 11:30

Re: voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Hier zijn de kwaaltjes bijna t zelfde ik ben alleen nog een stuk misselijker dan bij de andere en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig terwijl dat bij de andere met 10 weken minder werd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Sep 2014 11:36

Re: voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Bij mij waren de kwaaltjes ook hetzelfde, daardoor herkende ik ook eigenlijk al dat ik waarschijnlijk zwanger was voor ik een positieve test had. Moe, emotioneel, rare eetlust, dat was het bij mij wel. Maar het hoeft natuurlijk niks te zeggen, sommige mensen hebben twee compleet andere zwangerschappen, met of zonder borstvoeding, dus het kan best dat je evengoed zwanger bent, al lijkt het niet op de eerste keer. Maar of de borstvoeding daar nou invloed op heeft, dat weet ik niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 09 Sep 2014 13:01

Re: voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Ik heb tijdens mijn borstvoedingsperiode ook wel eens periodes gehad met allerlei kwaaltjes die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap. Één keer zodanig dat ik echt dacht dat ik zwanger was, maar dat was ik niet. Ik moest uiteindelijk echt stoppen met borstvoeding om weer een cyclus te krijgen. En nu ik uiteindelijk zwanger ben lijkt de misselijkheid wel op de eerste zwangerschap, maar er zijn ook kwaaltjes die ik bij mijn dochtertje wel had en nu helemaal niet.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 09 Sep 2014 13:17

Re: voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb inmiddels maar even een test gedaan en die was negatief!
<<

Anoniem166

Bericht 09 Sep 2014 13:34

Re: voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Vind je het jammer dat hij negatief was, Zenna? Willen jullie voor een tweede kindje gaan?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 09 Sep 2014 14:04

Re: voor de borstvoedende (ex) zwangeren

Sanne schreef:Vind je het jammer dat hij negatief was, Zenna? Willen jullie voor een tweede kindje gaan?

Nee ik ben er blij om. Het voelde helemaal niet eerlijk tegenover Z. Om al zo snel weer een kindje te krijgen. Ik zou gewoon niet weten hoe ik beide genoeg aandacht zou moeten geven :-). Daar komt nog bij dar ikme nu pas weer helemaal mezelf voel. Het is dus helema goed zo! Over ongeveer een jaar willen wij denk ikvoor een 2de gaan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder