Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verzekeringsvraag

<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Sep 2014 11:26

Verzekeringsvraag

Gister reed ik met mijn fiets per ongeluk over een hobbel in de weg. Hierbij schoot mijn spatbord los en kwam tussen de spaken. Gevolg: over de kop. Spaken kapot en een lekke band (over de rugpijn nog maar te zwijgen).
Iemand zei dat ik de kosten voor het maken van mijn fiets bij de verzekering op kan geven. Weet iemand of dit klopt?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 09 Sep 2014 11:29

Re: Verzekeringsvraag

Was het een geplande hobbel in de weg waar je gewoon te hard overheen reed, of was het een hobbel die er niet hoorde?
In het laatste geval kun je contact opnemen met de gemeente. Mijn neef heeft ooit een laptop vergoed gehad omdat hij door een gat in de weg was gevallen, gemeente was verantwoordelijk voor dat gat.
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Sep 2014 11:31

Re: Verzekeringsvraag

Denk dat die hobbel door een boomwortel daar zit. Heb vanmorgen al contact met de gemeente gehad om het te melden. Die man vond het erg sneu en ze gingen meteen iets aan die hobbel doen. Hij zei dus dat ik de verzekering kon bellen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 09 Sep 2014 11:47

Re: Verzekeringsvraag

Ah ok, dan zou ik gewoon je verzekering bellen en vragen.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Sep 2014 11:48

Re: Verzekeringsvraag

Je moet de gemeente aansprakelijk stellen voor je schade.
Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, kunnen zij je daarbij helpen.
<<

Anoniem73

Bericht 09 Sep 2014 12:28

Re: Verzekeringsvraag

Idd de gemeente aansprakelijk stellen. Heb ooit eens 2 lekke banden gereden door een uitstekende stoeprand. Je moet vaak apart verzekerd zijn om dat op de verzekering te halen. Daarom heb je speciale fiets verzekeringen.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 09 Sep 2014 18:11

Re: Verzekeringsvraag

En als je de gemeente aansprakelijk wil stellen kan je het beste zo snel mogelijk foto's gaan maken van de bobbel in de weg. Het liefste nog met een meetlat erbij dat duidelijk is hoe groot de hobbel is. Als ze het snel gaan repareren heb je straks geen bewijs meer.
03/2019
11/2020

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers